جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های کازرون

هتل های کازرون

کازرون در غرب استان فارس قرار دارد و مرکز شهرستان کازرون می‌باشد. نام شهر کازرون، از گازران و گازرون گرفته شده است، زیرا در زمان دیلمیان که کارخانه‌های پارچه‌بافی در کازرون پارچه‌های توزی و دبیکی را می‌بافت، دوازده هزار گازر یعنی شویندگان الیاف کتان، در این شهر زندگی می‌کردند و به همین دلیل این شهر به شهر گازران معروف شده بود. در این شهر تاریخی، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. در سفر به این شهر تاریخی و زیبا می توانید در هتل های کازرون اقامت کنید. آب هوای کازرون در فصل تابستان گرم و خشک می باشد و در فصل زمستان خنک و معتدل است. کازرون امروزی در قرن چهارم هجری از ادغام سه روستا به نام‌های نورد، راهبان و دریست بنا نهاده شد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل بیشاپور کازرون (هتل دو ستاره)

هتل بیشاپور کازرون از هتل های کازرون می باشد که در سال 1388 به بهره برداری رسید و شامل سه طبقه و نود باب اتاق با امکانات رفاهی می باشد. زیربنای این هتل هفت هزار متر مربع می باشد. لازم به ذکر است این هتل دو ستاره فاقد آسانسور می باشد. امکانات ویژه این هتل شامل پارکینگ رایگان ( نوع پارکینگ: عمومی، خارج از محدوده اقامتگاه، عدم نیاز به رزرو، پارکینگ با امکانات حفاظتی، غیر مسقف) و اینترنت رایگان بی سیم می باشد و رستوران واقع در طبقه همکف با ظرفیت دویست و پنجاه نفر می باشد.

هتل بیشاپور کازرون (هتل دو ستاره)

فاصله این هتل با برخی از اماکن گردشگری و تفریحی کازرون به این شرح می باشد:

فاصله تا شهر باستانی بیشاپور ( بیست و هفت دقیقه با ماشین )، فاصله تا آتشکده کازرون ( نوزده دقیقه با ماشین )، فاصله تا دریاچه پریشان ( بیست و یک دقیقه با ماشین )، فاصله تا دشت برم  ( سی و چهار دقیقه با ماشین )، فاصله تا تنگ چوگان  ( سی و سه دقیقه با ماشین )، فاصله تا غار شاپور ( چهل دقیقه با ماشین )، فاصله تا چشمه سراب اردشیر  (سی دقیقه با ماشین )، فاصله تا قلعه دختر ( بیست و شش دقیقه )

امکانات هتل بیشاپور کازرون

امکانات هتل بیشاپور کازرون شامل نمازخانه ، صندوق امانات ، لابی ، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) ، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) ، رستوران. سالن صبحانه خوری ، ضدعفونی هتل و اتاق ها ، فضای سبز ، مسیر پیاده روی ، آلاچیق در محوطه ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ، تلویزیون در لابی. مبلمان ، روم سرویس ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، لاندری ، خدمات بیدار باش ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، صبحانه در اتاق،فکس،اتاق چمدان،فتوکپی و پرینتر می باشد.

هتل بیشاپور کازرون (هتل دو ستاره)

قوانین هتل بیشاپور کازرون

1- پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

3- هزینه برای اقامت کودکان زیر 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان محاسبه می شود.

4 – اعلام کنسلی از 72 ساعت قبل از تاریخ ورود، مشمول جریمه سوخت شب اول می باشد.

5- پذیرش مسافرین خارجی فقط با پاسپورت امکان پذیر می‌باشد.

آدرس هتل: ایران ، استان فارس ، کازرون ، خیابان قدمگاه ، خیابان ارشاد

اقامتگاه بوم گردی بیشاپور

اقامتگاه بوم گردی بیشاپور در سال 1397 به بهره برداری رسید و شامل پنج اتاق در طبقه همکف می باشد. قدمت این اقامتگاه بوم گردی به دوران پهلوی برمی گردد. لازم به ذکر است اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی بیشاپور فاقد تخت، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی هستند. همچنین بعضی از اتاق‌های این اقامتگاه  فاقد یخچال هستند ولی به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه یخچال وجود دارد. در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این اقامتگاه، امکان استفاده از آن برای مسافران فراهم شده است.

اقامتگاه بوم گردی بیشاپور

فاصله این اقامتگاه با برخی از اماکن گردشگری و تفریحی کازرون به این شرح می باشد:

فاصله تا غار شاپور  ( 28 دقیقه با ماشین )، فاصله تا دشت برم  ( چهل و چهار دقیقه با ماشین ) ، فاصله تا دریاچه پریشان (پنجاه و هشت دقیقه با ماشین)، فاصله تا تنگ چوگان (  بیست و یک دقیقه با ماشین ) ، فاصله تا قلعه دختر ( چهارده دقیقه با ماشین )

امکانات اقامتگاه بوم گردی بیشاپور

اقامتگاه بوم گردی بیشاپور کازرون دارای پارکینگ ، تاکسی سرویس ، حوض آب ، تخت سنتی ، پرسنل مسلط به انگلیسی ، راهنمای تورهای گردشگری ، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی مشترک ، حمام مشترک ، یخچال ، سرویس کف خواب و سیستم‌های گرمایشی (اسپلیت، شوفاژ و شومینه هیزمی) می باشد .

اقامتگاه بوم گردی بیشاپور

قوانین رستوران اقامتگاه

1- غذا بر اساس سفارش و با هماهنگی از حداقل 24 ساعت قبل، آماده می شود.

2- وعده های غذایی در داخل ایوان با ظرفیت بیست نفر و ساعت سرو، طبق هماهنگی با مهمانان تعیین می شود.

قوانین اقامتگاه بوم گردی بیشاپور

1- پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

2- پذیرش با صیغه نامه امکانپذیر است.

3- پذیرش مسافرین خارجی فقط با پاسپورت امکان پذیر می‌باشد.

4- هزینه برای اقامت کودکان زیر دو سال رایگان و کودکان سه تا دوازده سال نیم بها محاسبه می‌گردد.

آدرس: ایران ، استان فارس ، شهرستان کازرون ، تنگ چوگان ، روستای کشکولی

اقامتگاه بوم گردی بام سمغان

اقامتگاه بوم گردی سمغان پنج اتاق خواب دارد و اتاق‌های آن مجهز به سرویس خواب سنتی هستند. در مقابل اقامتگاه سمغان مکانی برای پارک ماشین وجود دارد. در اقامتگاه بوم گردی سمغان راهنمای طبیعت‌گردی برای مهمانان وجود دارد.

اقامتگاه بوم گردی بام سمغان

فاصله این اقامتگاه با برخی از اماکن گردشگری و تفریحی کازرون به این شرح می باشد:

فاصله تا غار شاپور  ( چهل و یک دقیقه با ماشین )، غار تنگ سمغان ( چهار دقیقه با ماشین)، فاصله تا تنگ چوگان ( سی و چهار دقیقه با ماشین )، فاصله تا دشت برم ( چهل و پنج دقیقه با ماشین ) ، فاصله تا دریاچه پریشان (پنجاه و شش دقیقه با ماشین)، فاصله تا قلعه دختر ( بیست و هشت دقیقه با ماشین )

آدرس: ایران ، استان فارس ، شهرستان کازرون ، بخش چنار شاهیجان، روستای سمغان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *