جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های کازرون

رستوران های کازرون

کازرون در غرب استان فارس قرار دارد و مرکز شهرستان کازرون می‌باشد. در این شهر تاریخی، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. نام شهر کازرون، از گازران و گازرون گرفته شده است، زیرا در زمان دیلمیان که کارخانه‌های پارچه‌بافی در کازرون پارچه‌های توزی و دبیکی را می‌بافت، دوازده هزار گازر یعنی شویندگان الیاف کتان، در این شهر زندگی می‌کردند و به همین دلیل این شهر به شهر گازران معروف شده بود. کازرون امروزی در قرن چهارم هجری از ادغام سه روستا به نام‌های نورد، راهبان و دریست بنا نهاده شد. آب هوای کازرون در فصل تابستان گرم و خشک می باشد و در فصل زمستان خنک و معتدل است. در سفر به این شهر تاریخی حتما سری به رستوران های کازرون بزنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران و بیرون بر کنجد

رستوران و بیرون بر کنجد در کازرون و کمربندی خرمشهر واقع شده است و از رستوران های خوب و با کیفیت کازرون می باشد. در منوی این رستوران غذاهای متنوعی وجود دارد.

رستوران و بیرون بر کنجد

آدرس:ایران ، استان فارس ، کازرون ، کمربندی خرمشهر

رستوران هفت خان

رستوران هفت خوان از رستوران‌های قدیمی و معروف شهر کازرون است که دارای حجم غذای زیاد و کیفیت بالا می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. اگر به خوردن کباب علاقه مند هستید حتما به رستوران هفت خان بروید. فضای این رستوران سنتی می باشد و دارای بخش خانوادگی می باشد.

رستوران هفت خان

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، کمربندی خرمشهر

رستوران باربیکیو 120

در منوی این رستوران که از رستوران های کازرون می باشد انواع غذای محلی و ایرانی وجود دارد. رستوران باربیکیو 120 دارای فضایی شیک و دلنشین می باشد و از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است.

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، خیابان 22 بهمن

رستوران تهیه غذای ترنج

نمای بیرونی این رستوران به سبک سنتی طراحی شده و فضای داخلی رستوران نیز دارای سبک خاصی است که باعث شده این مکان از دیگر رستوران های کازرون متمایز باشد. در منوی رستوران تهیه غذای برنج تنوع غذایی بالایی وجود دارد. در سفر به کازرون حتما سری به این رستوران بزنید و از غذاهای خوشمزه ای که در این رستوران سرو می شود میل کنید.

رستوران تهیه غذای ترنج

آدرس:  ایران ، فارس ، کازرون، خیابان طالقانی ، جنب فروشگاه تعاونی

رستوران کبابی میرشکاری

در رستوران کبابی میرشکاری کباب های خوشمزه ای سرو می شود که در میان مردم کازرون بسیار معروف می باشد. این رستوران مکان مناسبی برای علاقه مندان به کباب می باشد و در بازارچه نمدمال‌ها قرار گرفته است.

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، بازارچه نمدمال‌ها ، خیابان شهدای شمالی

رستوران سورنا کازرون

یکی از رستوران های خوب کازرون، رستوران سرنا می باشد که در نزدیکی پارک آزادی قرار گرفته است. این رستوران از کیفیت غذایی بالایی برخوردار می باشد و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی و محلی به چشم می خورد. اگر می خواهید غذاهای محلی شهر کازرون را امتحان کنید حتما سری به رستوران سرنا بزنید.

رستوران سورنا کازرون

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، کمربندی خرمشهر ، روبروی پارک آزادی

پیتزا سورنا

یکی از بهترین فست فودهای کازرون، فست فود سرنا می باشد که  دارای فضایی بزرگ و دلباز می باشد. شما می توانید در این فست فودی انواع پیتزا را سفارش دهید. سیب زمینی سرخ کرده هم در منوی غذایی این فست فودی وجود دارد. اگر به فست فود و خوردن پیتزا علاقه دارید به پیتزا سورنا بروید.

پیتزا سورنا

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، خیابان طالقانی ، جنب بانک ملی

فست فود پوپ

یکی از بهترین رستوران فست فودهای شهر کازرون، فست فود پوپ می باشد که انواع غذاهای فست فودی از برگر تا پیتزا در این رستوران سرو می شود. فضای فست فود پوپ بزرگ و دلباز می باشد و محل مناسبی برای دوستداران فست عود می باشد.

فست فود پوپ

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، خیابان قدمگاه

پیتزا میلاد

یکی دیگر از فست فودی های خوب و با کیفیت شهر کازرون، پیتزا میلاد می باشد که در سفر به کازرون می توانید به این مکان رفته و انواع پیتزا را سفارش دهید.

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ، خیابان بهار آزادی ، روبروی خیابان لاله

رستوران و بیرون بر ستاره فارس کازرون

رستوران و بیرون بر ستاره فارس کازرون در محله فرهنگ شهر کازرون و در میدان امام حسین واقع شده است و از رستوران های خوب کازرون می باشد. در نزدیکی رستوران و بیرون بر ستاره فارس، رستوران سنتی هفت خوان ، رستوران و بیرون‌ بر سورنا و کباب سرای برادران قشقایی قرار گرفته است.

رستوران و بیرون بر ستاره فارس کازرون

آدرس: ایران ، استان فارس ، کازرون ،فرهنگ شهر ،میدان امام حسین

بیرون بری علی بابایی

بیرون بری علی بابایی در محله باغ آسیایی کازرون واقع شده است. رستوران سنتی هفت خوان و رستوران و بیرون بر سورنا در نزدیکی این بیرون بر قرار گرفته است.

آدرس:ایران ، استان فارس ، کازرون ، باغ آسیایی ، میدان کارگر ، خیابان کارگر جنوبی

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *