جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های تربت جام

هتل های تربت جام

تربت جام مرکز شهرستان تربت جام یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است. این شهر از روزگار باستان تاکنون به نام‌های گوناگونی چون پوژگان، بوزگان، بوزیگان، بوزجان، پوچکان، زام، سام، جام، تربت شیخ جام و تربت جام خوانده شده است. شهر کنونی از حدود قرن سوم هجری قمری ایجاد و اندک اندک گسترش یافته است. این شهرستان از شمال به شهرستان صالح آباد، از غرب به شهرستان‌های فریمان، مشهد و زاوه، از جنوب به شهرستان‌های تایباد و باخرز و از شرق به افغانستان و ترکمنستان محدود است. هتل های زیادی در این شهر وجود ندارد، با این وجود هتل های تربت جام یکی از گزینه هایی است که می توانید برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل پردیسان تربت جام (هتل دو ستاره)

هتل پردیسان تربت جام در سال 1389 به بهره برداری رسید و شامل چهار طبقه و دوازده باب اتاقی با امکانات رفاهی می باشد. این هتل در سال 1393 جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. دسترسی آسان به مرکز شهر از مزایای اقامت در هتل پردیسان تربت جام می باشد. هتل دو ستاره پردیسان تربت جام در فاصله حدود دو کیلومتری از آرامگاه شیخ احمد جامی قرار دارد. طبقات اول و دوم هتل به تالار عروسی اختصاص داده شده است. امکانات ویژه این هتل، رستوران با ظرفیت صد و پنج نفر و پارکینگ با ظرفیت شصت خودرو و به صورت رایگان می باشد.

هتل پردیسان تربت جام (دو ستاره)

امکانات عمومی هتل پردیسان تربت جام شامل فکس ، لابی ، پرینتر ، فتوکپی ، پارکینگ ، آسانسور ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، پله اضطراری. صندوق امانات ، دستگاه واکس کفش ، کپسول آتش نشانی ، اینترنت در لابی ، سیستم اعلام حریق ، تلویزیون در لابی ، لاندری (خشک شویی) ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات می باشد.

اتاق های این هتل دارای حمام ، یخچال ، مبلمان ، آباژور ، دمپایی ، صبحانه ، کمد لباس ، تلویزیون ، رخت آویز ، آب رایگان ، لوازم بهداشتی. تلویزیون در اتاق ، سیستم گرمایش و سرمایش ، سیستم اطفاء حریق ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق می باشد.

قوانین عمومی هتل پردیسان

1- هتل از پذیرش صیغه نامه معذور می‌باشد.

2- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، بلوار امام خمینی ، نبش امام خمینی 34

هتل عصمتی تربت جام

هتل عصمتی دارای امکاناتی از جمله اینترنت رایگان ، صبحانه ، حمام ، پارکینگ ، بالکن ، تلویزیون ، سرویس بهداشتی ، نگهبان ، شناساگر دود ، جعبه کمکهای اولیه ، کپسول آتش‌نشانی ، گیرنده دیجیتال ، سشوار ، یخچال ، رستوران و تهویه مطبوع می باشد.

هتل عصمتی تربت جام

قوانین عمومی هتل عصمتی

1- استعمال دخانیات مجاز نیست.

2- امکان برگزاری جشن وجود ندارد.

3- ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

4- ارائه مدرک محرمیت برای زوجین لازم است.

آدرس: استان خراسان رضوی ، تربت جام ، بلوار امام خمینی

مهمانپذیر دانا تربت جام

مهمانپذیر دانا تربت جام در خیابان المهدی تربت جام واقع شده و دارای 18هجده باب اتاق می‌باشد. از مزایای اقامت در این مهمانپذیر، دسترسی راحت به مراکز شهر تربت جام می باشد. از امکانات این مهمانپذیر می توان به پارکینگ اشاره کرد.

مهمانپذیر دانا تربت جام

قوانین عمومی مهمانپذیر دانا

1- اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

2- پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

3- همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

4- پذیرش با صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

5- هزینه برای اقامت کودکان زیر سه سال رایگان محاسبه می‌گردد.

آدرس: استان خراسان رضوی ، تربت جام ، خیابان المهدی ، المهدی 2 ، کوچه نصر

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *