جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های تربت جام

رستوران های تربت جام

تربت جام مرکز شهرستان تربت جام یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است. شهر کنونی از حدود قرن سوم هجری قمری ایجاد و اندک اندک گسترش یافته است. این شهرستان از شمال به شهرستان صالح آباد، از غرب به شهرستان های فریمان، مشهد و زاوه، از جنوب به شهرستان های تایباد و باخرز و از شرق به افغانستان و ترکمنستان محدود است. این شهر از روزگار باستان تاکنون به نام‌های گوناگونی چون پوژگان، بوزگان، بوزیگان، بوزجان، پوچکان، زام، سام، جام، تربت شیخ جام و تربت جام خوانده شده است. در سفر به تربت جام و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر، حتما سری به رستوران های تربت جام بزنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران عصمتی تربت جام

رستوران عصمتی یکی از بهترین رستوران های تربت جام می باشد که در بلوار امام خمینی واقع شده است و به صورت شبانه‌روزی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مانند بیمارستان مهر مادر (طالقانی) تربت جام، موزه تربت جام ، بازارچه وحدت و همچنین هتل تالار و رستوران عصمتی، دانشگاه دولتی (کشاورزی)، رستوران سنتی خان سالار، نمایشگاه پناله و کبابی ابراهیم قرار گرفته است. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد.

رستوران عصمتی تربت جام

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، بلوار امام خمینی ، بین غلام زاده و ساحل

رستوران شاندیز تربت جام

رستوران شاندیز در تربت جام و سردار سلیمانی، بین میدان قدس و سردار سلیمانی 5 واقع شده است و از رستوران های خوب تربت جام است. این رستوران در نزدیکی مراکزی مانند شهربازی کودکان و بیمارستان مهر مادر (طالقانی) تربت جام قرار گرفته است. غذای خوب، محیط زیبا و  برخورد مناسب پرسنل رستوران از ویژگی های رستوران شاندیز می باشد. انواع غذاهای ایرانی را می توانید در این رستوران صرف نمایید.

رستوران شاندیز تربت جام

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، سردار سلیمانی ، بین میدان قدس و سردار سلیمانی 5

رستوران فرهان

رستوران فرهان در تربت جام و خیابان جامی 23 واقع شده است . این رستوران در نزدیکی گنبد فیروز شاهی و همچنین مسجد فخرالمدارس و قرار گرفته است. محیط این رستوران بسیار شیک می باشد و محل مناسبی برای صرف غذا است.

رستوران فرهان

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، جامی ، جامی 23

غذای آماده ستاره جام

غذای آماده ستاره جام یکی دیگر از رستوران های تربت جام می باشد که در خیابان قبا، قبا 5 واقع شده است . از نظر موقعیت جغرافیایی این رستوران در نزدیکی بیمارستان مهر مادر (طالقانی) تربت جام و همچنین هتل تالار و رستوران عصمتی قرار گرفته است. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد.

غذای آماده ستاره جام

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، قبا، قبا 5

رستوران پردیسان تربت جام

یکی از جاهایی که در سفر به تربت جام می توانید برای خوردن غذا انتخاب کنید رستوران پردیسان می باشد. این رستوران دارای محیطی مناسب برای دور همی های خانوادگی می باشد.

رستوران پردیسان تربت جام

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، بلوار امام خمینی

فست فود الماس شهر

فست فود الماس شهر در تربت جام و در استان خراسان رضوی، ایران واقع شده است. اگر به خوردن فست فود علاقه دارید حتما سری به فست فود الماس شهر بزنید. از جاذبه های گردشگری که در اطراف فست فود الماس شهر قرار دارد می توان به آرامگاه شیخ احمد جامی اشاره کرد.

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام، خیابان میر قوام الدین ، خیابان میلان احمدیه

پیتزا تیک

پیتزا تیک در تربت جام و در بلوار امام خمینی،خیابان بهشتی واقع شده است. در این مکان انواع پیتزاها سرو می شود. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند قهوه کاپیتان و رستوران شاندیز قرار گرفته است.

فست فود الماس شهر

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، خیابان بهشتی

آقای برگر

آقای برگر در تربت جام و در بلوار امام خمینی،خیابان بهشتی واقع شده است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند قهوه کاپیتان ، رستوران شاندیز و قهوه چشمک قرار گرفته است.

آقای برگر

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، خیابان بهشتی

رستوران و غذای محلی آبگینه جام

رستوران و غذای محلی آبگینه جام در تربت جام ، خیابان میر قوام الدین، خیابان میلان احمدیه واقع شده است. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به آرامگاه شیخ احمد جامی اشاره کرد.

رستوران و غذای محلی آبگینه جام

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ،  تربت جام ، خیابان میر قوام الدین ، خیابان میلان احمدیه

رستوران حیدری

رستوران حیدری از رستوران های  تربت جام  می باشد که در بلوار امام خمینی این شهر واقع شده است. مراکزی مانند قهوه کاپیتان ، رستوران شاندیز و قهوه چشمک در نزدیکی این رستوران قرار گرفته است.

رستوران حیدری

آدرس : ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت جام ، بلوار امام خمینی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *