جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های فردیس

رستوران های فردیس

مرکز شهرستان فردیس در استان البرز می‌باشد. فردیس از شمال با کرج، از جنوب با ملارد، از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین دشت همجوار است. شهرستان فردیس پس از استقلال از کرج در سال 1392 تاسیس شد و شامل دو بخش مرکزی و مشکین دشت می شود. د فردیس از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده که از جمله می‌توان به شهرک ناز، شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده (خانه) در غرب آن اشاره کرد. مهمترین قسمت فردیس خیابان اصلی آن و بلوار قریشی شمالی است که مرکز تجاری بزرگی محسوب می‌شود. محله فردیس با مصوبه دولت موقعیت مناسبی از لحاظ شهر و شهرستان به دست آورده است. اگر به این شهر سفر کردید می توانید به رستوران های فردیس بروید و از خوردن یک غذای خوب لذت ببرید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران مهمان دوست

یکی از رستوران های خوب فردیس،رستوران مهماندوست می باشد که دارای محیطی دنج برای دور همی های خانوادگی و دوستان می باشد.

رستوران مهمان دوست

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، فلکه دوم فردیس ، ضلع شمال شرقی ، طبقه فوقانی ساختمان نگین فردیس

رستوران بنفشه فردیس

یکی از بهترین رستوران های فردیس کرج، رستوران بنفشه می باشد که می توانید برای صرف غذا ه آنجا بروید. محیط این رستوران زیبا و دلنشین می باشد.

رستوران بنفشه فردیس

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، پشت ایستگاه مترو کرج ، میدان بنفشه ، شهرک بنفشه

رستوران پیر مستان

رستوران پیر مستان در فردیس و در خیابان شهدای فردیس ،خیابان سی و هشتم واقع شده است. و در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع ارگ و سینما فردیس قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس فلکه سوم می‌باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد.

رستوران پیر مستان

آدرس: ایران ، استان البرز ، فردیس ،خیابان شهدای فردیس ، خیابان سی و هشتم

رستوران سنتی آلاچیق

رستوران سنتی آلاچیق در محله شهرک طالقانی فردیس و خیابان داوری حافظیه واقع شده است. این رستوران یکی از پانزده رستوران در محله شهرک طالقانی فردیس می‌باشد و  در نزدیکی مراکزی مانند برج نگین البرز و همچنین کافه نرسی قرار گرفته است.

رستوران سنتی آلاچیق

آدرس: ایران ، استان البرز ، فردیس ، داوری حافظیه ، بین انقلاب و بلوار شهید سلیمانی

کافه رستوران برکه فردیس

این رستوران با داشتن محیطی زبیا و دلنشین، فضایی رویایی را برای میهمانان خود رقم میزند. در محوطه این رستوران آلاچیق هیی وجود دارد که می توانید برای نشستن و صرف غذا انتخاب کنید. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف کافه رستوران برکه فردیس قرار دارد می توان به مجتمع تجاری ارگ فردیس ، منزل احمد شاملو و پارک آبی سوپارک اشاره کرد. فست فود دومینو ، رستوران هتل اسکان الوند ، کافه والا و حلیم و آشکده عبدی در فاصله نزدیکی از کافه رستوران برکه فردیس قرار دارند.

کافه رستوران برکه فردیس

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ،فردیس ، کوچه کریمی ، پلاک 33

رستوران و سفره خانه اعیانی فردیس

از جمله امکانات این رستوران می توان به اجرای موسیقی زنده، جای پارک راحت، آلاچیق های مدرن با سیستم گرمایشی ، امکان برگزاری مراسمات و جشن ها اشاره کرد. کیفیت غذا در رستوران و سفره خانه اعیانی بسیار متنوع و بالاست. اگر به فردیس سفر کردید پیشنهاد می کنیم حتما به این کافه رستوران سری بزنید.

رستوران و سفره خانه اعیانی فردیس

آدرس: ایران، استان البرز ، کرج ، فردیس ، کانال غربی ، سه راه دهکده ، طبقه فوقانی بازار روز نقش جهان

فود کورت ارگ فردیس

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی و فست فود به چشم می خورد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف فود کورت ارگ فردیس قرار دارد می توان به مقبره جهانگیر ، تپه شهدا ایذه و چهل برج کلیسان اشاره کرد.

فود کورت ارگ فردیس

آدرس: ایران ، البرز ، کرج ، فردیس ، فلکه سوم

فست فود دومینو

در این رستوران انواع فست فود سرو می شود. اگر به غذاهای فست فودی علاقه دارید حتما به اینجا سری بزنید. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف کافه رستوران برکه فردیس قرار دارد می توان به مجتمع تجاری ارگ فردیس ، منزل احمد شاملو و پارک آبی سوپارک اشاره کرد. رستوران هتل اسکان الوند ، کافه رستوران برکه ، کافه والا و حلیم و آشکده عبدی در فاصله نزدیکی از فست فود دومینو قرار دارند.

فست فود دومینو

آدرس: ایران ، البرز ، کرج ، فردیس ، فلکه سوم

سفره خانه سنتی گبه

سفره خانه سنتی گبه در فردیس و در جاده ملارد،خیابان گلستان چهل و نهم واقع شده است و در نزدیکی مراکزی مانند اداره پست فردیس و جایگاه سوخت  قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس فلکه سوم می‌باشد.

سفره خانه سنتی گبه

آدرس: ایران ، استان البرز، فردیس ، جاده ملارد ، خیابان گلستان چهل و نهم

رستوران ایتالیایی حس خاص

رستوران ایتالیایی حس خاص در فردیس و در خیابان شهدای فردیس ، خیابان سی و یکم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند اداره پست فردیس و جایگاه سوخت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس فلکه سوم می‌باشد.

رستوران ایتالیایی حس خاص

آدرس: ایران ، استان البرز، کرج ، فردیس ،خیابان شهدای فردیس ، خیابان سی و یکم

حلیم و آشکده عبدی

این آش فروشی بین فلکه اول و دوم فردیس کرج و روبروی بانک رفاه قرار گرفته است. از امکانات این آشکده می توان به خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف حلیم و آشکده عبدی فردیس قرار دارد می توان به مجتمع تجاری ارگ فردیس ، منزل احمد شاملو و پارک آبی سوپارک اشاره کرد. فست فود پوپو ، فست فود کمبو برگر ، کافه رستوران برکه و فست فود دومینو در فاصله نزدیکی از حلیم و آشکده عبدی قرار دارند.

آدرس: ایران ، البرز ، فردیس ، بین فلکه اول و دوم ، روبروی بانک رفاه ، جنب ساختمان پدر

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *