جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در فردیس

اجاره سوئیت در فردیس

شهر فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز می‌باشد. فردیس از شمال با کرج، از جنوب با ملارد، از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین دشت همجوار است. شهرستان فردیس پس از استقلال از کرج در سال 1392 تاسیس شد و شامل دو بخش مرکزی و مشکین دشت می شود. فردیس از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده که از جمله می‌توان به شهرک ناز، شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده (خانه) در غرب آن اشاره کرد. مهمترین قسمت فردیس خیابان اصلی آن و بلوار قریشی شمالی است که مرکز تجاری بزرگی محسوب می‌شود. محله فردیس با مصوبه دولت موقعیت مناسبی از لحاظ شهر و شهرستان به دست آورده است. اجاره سوئیت در فردیس یکی از گزینه هایی است که می توانید برای اقامت در این شهر انتخاب کنید

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در فردیس

شما می توانید در سایت میزبان یاب به راحتی در هر نقطه ای از فردیس سوئیت مورد نظر خود را اجاره نمایید. سایت میزبان یاب این امکان را به شما می دهد که به صورت آنلاین و یا تماس مستقیم با میزبان رزرو خود را انجام دهید. هزینه اقامت در فردیس با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است.

اجاره سوئیت در فردیس

در سفر به فردیس از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی فردیس می توان به روستای فرخ آباد فردیس، بوستان تندرستی فردیس و گورستان رزکان نو ، تپه فرخ آباد و تپه زال اشاره کرد.

اجاره سوئیت در فردیس

آب و هوای فردیس کرج چگونه است؟

به دلیل قرار گرفتن استان البرز در دامنه های جنوبی رشته کوه البرز، دره چالوس و رودخانه کرج، آب و هوای این استان خنک و مرطوب می باشد.

بهترین زمان سفر به کرج چه موقع است؟ 

بهترین زمان سفر به کرج اوایل فصل بهار و پاییز می باشد.

پوشش گیاهی استان البرز

جنگل‌های طبیعی استان البرز در ارتفاعات کرج، ساوجبلاغ و طالقان دیده می‌شود که در حال حاضر به دلیل بهره برداری های غیرمجاز، مقدار زیادی از مساحت این جنگل ها کم شده است. بادام کوهی، انجیر، ارس، پسته کوهی، داغداغان، زالزالک، بید، ازگیل، گون، درمنه، تمشک و زرشک مهم‌ترین گونه‌های گیاهی و درختی هستند که در جنگل‌های طبیعی دیده می‌شوند.

پوشش گیاهی استان البرز

مسیر دسترسی به فردیس کرج

فرودگاه بین‌المللی پیام کرج یک فرودگاه مسافربری، پستی و سازمانی اقتصادی با پتانسیل‌های ویژه است. در حال حاضر پروازهای این فرودگاه به مقاصد مشهد ، کیش، اهواز و یزد برقرار است و به زودی به مقاصد جدیدی مانند شیراز، تبریز ، رشت ، ساری و … پرواز خواهد داشت. به دلیلی نزدیکی کرج به استان تهران می توانید با هواپیما به فرودگاه مهرآباد تهران بروید و سپس از آنجا با ماشین شخصی ، تاکسی یا مترو به کرج بروید. اگر می خواهید با ماشین شخصی به کرج بروید باید از آزاد راه تهران – کرج ، جاده مخصوص کرج و جاده قدیم وارد کرج شوید.  همچنین کرج ایستگاه قطار در راه آهن سراسری نیز دارد.

چگونه به صورت آنلاین در فردیس سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به فردیس را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در فردیس

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه در سایت میزبان یاب

برای اجاره سوئیت در فردیس چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در فردیس بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در فردیس با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در فردیس با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *