جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های چابهار

رستوران های چابهار

چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است که دارای دو اسکله مجهز می‌باشد. این بندر به علت موقعیت استراتژیک و دسترسی به آب‌های آزاد، جایگاه ویژه‌ای در مبادلات ایران با سایر کشورهای منطقه دارد. بیش از شصت درصد کالاهای اساسی کشور از این بندر وارد می‌شود. این شهر علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری  فراوانی می باشد. آب و هوای این شهر همواره بهاری و معتدل است و به همین علت چابهار (چهار بهار) نامیده می‌شود. به طور کلی آب و هوای چابهار دارای کمترین تغییرات در فصول چهارگانه سال است و درجه رطوبت تنها در دو ماه از سال (اردیبهشت و خرداد) بالا می‌رود. در سفر به این شهر، حتما سری به رستوران های چابهار بزنید و از غذاهای محلی که در این رستوران ها سرو می شود امتحان کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران بلوچ 

یکی از بهترین رستوران های چابهار، رستوران بلوچ می باشد که در منوی آن غذاهای محلی چابهار مثل قلیه ماهی، بریانی ماهی، کراهی ماهی و میگو، بتو ماش، شودوده، بتوهواری و کورک دیده می‌شود. اگر دوست دارید غذاهای محلی چابهار را امتحان کنید پیشنهاد می کنیم به رستوران بلوچ بروید. از امکانات این رستوران می توان به امکان رزرو و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان مسجد مرکزی چابهار (مسجد اهل سنت) ، ساحل خرچنگ ها ، موج افشان و بازار سنتی چابهار (بلک ها) را نام برد. هتل آپارتمان شوهاز، مسافرخانه آزادی چابهار ، هتل سپیده و هتل آپارتمان گدروشیا چابهار نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران بلوچ 

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ، بلوار امام ، مقابل پمپ بنزین

رستوران بام چابهار

در منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی و ایرانی به چشم می خورد. از امکانات رستوران بام چابهار می توان به اجرای موسیقی زنده،  فضای باز، خدمه رستوران ، پارکینگ خیابانی، امکان رزرو و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان منطقه آزاد تجاری چابهار ، پارک سنگی لیپار ، اسکله لیپار و موزه محلی چابهار را نام برد. هتل فردوس چابهار ، هتل لیپار چابهار ، هتل ساحلی ونوس چابهار و مسافرخانه آزادی چابهار در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران بام چابهار

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار بالاتر از مجتمع تجاری صدف ، روبروی مجتمع تجاری پردیس

رستوران تهرانی

اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید می توانید به رستوران تهرانی بروید و از کباب های خوشمزه ای که در این رستوران سرو می شود نوش جان کنید.

رستوران تهرانی

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ، بلوار امام ، مقابل مرکز بهداشت

رستوران مارال چابهار (شعبه 1)

رستوران مارال اولین رستوران زنجیره‌ای ارگانیک در منطقه چابهار است که در منوی آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان منطقه آزاد تجاری چابهار ، پارک سنگی لیپار ، اسکله لیپار و موزه محلی چابهار را نام برد. هتل فردوس چابهار ، هتل لیپار چابهار ، هتل ساحلی ونوس چابهار و مسافرخانه آزادی چابهار در اطراف رستوران مارال قرار دارند.

رستوران مارال چابهار (شعبه 1)

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ، منطقه آزاد مجتمع طلا

رستوران مارال چابهار (شعبه 2)

کسانی که به صبحانه گرم و پر انرژی علاقه مند هستند می توانند با مراجعه به شعبه ۲ مارال در بندر زیبای چابهار مراجعه فرمایند . همچنین در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود. امکانات این رستوران شامل خدمه رستوران ، پارکینگ و پرداخت الکترونیک می شود. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان بازار سنتی چابهار (بلک ها)،بازار فجر ، خانه بازی وروجک و مسجد مرکزی چابهار (مسجد اهل سنت) را نام برد. مسافرخانه آزادی چابهار ، هتل آپارتمان گدروشیا چابهار ، هتل سپیده و هتل آپارتمان شوهاز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران مارال چابهار (شعبه 2)

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ،خیابان توحید ، تقاطع مکران

رستوران براسان چابهار

رستوران براسان در پلاژ ساحلی چابهار قرار دارد و انواع غذاهای دریایی و ایرانی در آن سرو می شود. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان غارها و معبد بان مسیتی ، باغ ملی تیس (باغ گیاه شناسی تیس) ، کوه های شهبازبند و مسجد جامع تیس را نام برد. شما می توانید ضمن صرف غذا در این رستوران، از مناظر زیبای خلیج فارس لذت ببرید.

رستوران براسان چابهار

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ، پلاژ ساحلی تیس

رستوران کلاسیک چابهار

اگر به غذاهای فست فود علاقه دارید می توانید به این رستوران بروید. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان بازار سنتی چابهار (بلک ها) ، بازار فجر ، موج افشان و مسجد مرکزی چابهار (مسجد اهل سنت) را نام برد. هتل سپیده ، هتل آپارتمان شوهاز ، مسافرخانه آزادی چابهار و هتل آپارتمان گدروشیا چابه در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران کلاسیک چابهار

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ، منطقه آزاد جنب هتل لیپار

رستوران ساحلی خلیج چابهار

یکی از رستوران های سنتی چابهار، رستوران ساحلی خلیج می باشد که دارای فضایی زیبا و دلنشین است. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان آرامگاه سید غلام رسول ، موزه محلی چابهار ، تفرجگاه ساحلی دریا کوچک و موزه مردم شناسی چابهار را نام برد. هتل ساحلی ونوس چابهار ، هتل بین المللی لاله چابهار ، هتل بین المللی شاهان و هتل آپارتمان گدروشیا چابهار در اطراف رستوران ساحلی خلیج قرار دارند.

رستوران ساحلی خلیج چابهار

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار ، میدان شیلات، خیابان دریا

مجتمع تفریحی پذیرایی دریای مکران

این مجموعه شامل بخش های مختلفی از جمله کافی‌شاپ، قهوه‌خانه، بخش رستوران محلی، فست فود و رستوران ایرانی می باشد. اگر به این مجتمع رفتید حتما ماهی کنجدی که در رستوران این مجموعه سرو می شود را امتحان کنید. رستوران مکران یک رستوران ساحلی است که به دلیل موقعیت مکانی آن، همواره پذیرای تعداد زیادی از میهمانان می باشد. امکانات این رستوران شامل خدمه رستوران ، پارکینگ ، پرداخت الکترونیک و مراکز اقامتی می باشد. اسکله هفت تیر ، تفرجگاه ساحلی دریا کوچک ، موزه مردم شناسی چابهار و ساختمان قدیم پست چابهار (ساختمان تلگراف خانه انگلیسی ها) از جمله جاذبه های گردشگری است که در اطراف این رستوران قرار دارد. هتل بین المللی لاله چابهار ، هتل بین المللی شاهان ، هتل آذین چابهار و هتل آپارتمان گدروشیا چابهار نیز در اطراف مجتمع تفریحی پذیرایی دریای مکران قرار دارند.

مجتمع تفریحی پذیرایی دریای مکران

آدرس: ایران ، سیستان و بلوچستان ، چابهار انتهای بلوار امام خمینی ، جنب هتل بین المللی لاله

مجموعه رستورانی دوبرا چابهار

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی و فست فود به چشم می خورد. از امکانات رستوران دوبرا می توان به امکان رزرو،  پارکینگ خیابانی رایگان و
پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جمله جاذبه های گردشگری است که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان بازار فجر ، بازار سنتی چابهار (بلک ها) ، خانه بازی وروجک و آرامگاه سید غلام رسول را نام برد. مسافرخانه آزادی چابهار ، هتل آپارتمان گدروشیا چابهار ، هتل سپیده و هتل آذین چابهار نیز در اطراف مجموعه رستورانی دوبرا قرار دارند.

مجموعه رستورانی دوبرا چابهار

آدرس: ایران ، استان سیستان و بلوچستان ، چابهار، بلوار امام خمینی ، روبروی بانک صادرات مرکزی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *