جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های ساوه

رستوران های ساوه

ساوه یکی از شهرها و مناطق باستانی بازمانده از دوره ساسانی است. این شهر مرکز شهرستان ساوه و از شهرهای استان مرکزی در ایران است.  از آن جایی که ساوه یکی از شهرستان‌های باستانی ایران زمین است آثار تاریخی زیادی داشته است تا اینکه در حمله مغول بیشتر آنها نابود شد. شهر صنعتی کاوه در ده کیلومتری شهر ساوه، بزرگترین شهرک صنعتی کشور و یکی از قطب‌های مهم صنعت در ایران به حساب می‌آید. ساوه از شمال به شهرستان زرندیه و استان قزوین، از جنوب به شهرستان تفرش، از جنوب شرق به استان قم، از شرق به استان تهران و قم و از غرب و جنوب غربی به استان همدان و شهرستان کمیجان محدود می‌گردد. در سفر به این شهر تاریخی، حتما سرب به رستوران های ساوه بزنید و از غداهای خوشمزه ای در این رستوران ها سرو می شود میل کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران نهار خوران کشاورز

در منوی این رستوران، انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. همچنین انواع غذاهای کبابی در این رستوران سرو می شود. رستوران نهار خوران کشاورز در سال 1373 افتتاح شده و محل خوبی برای صرف غذا و دور همی های خانوادگی می باشد. از امکانات این رستوران می توان به داشتن صندلی، خدمه رستوران، پارکینگ و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در این رستوران، امکان رزرو نیز وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان امامزاده سید اسحاق ، مسجد جامع ساوه ، مسجد انقلاب و مسجد سرخ ساوه را نام برد. رستوران کوروش و رستوران پدیده ساوه نیز در فاصله نزدیکی از رستوران نهار خوران کشاورز قرار دارند. لازم به ذکر است که در محیط داخلی این رستوران با دنیایی از کتاب و محصولات فرهنگی روبرو می شوید و دارای  فضایی تودرتو می باشد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

رستوران نهار خوران کشاورز

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه ، میدان سرداران ، ابتدای جاده سلفچگان

رستوران پدیده ساوه

یکی از رستوران های خوب ساوه، رستوران پدیده می باشد. در منوی این رستوران، انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان پارک ولیعصر (ساوه) ، بازار ساوه ، مسجد انقلاب و مسجد سرخ ساوه را نام برد. رستوران کوروش و رستوران نهارخوران کشاورز نیز در فاصله نزدیکی از رستوران پدیده ساوه قرار دارند.

رستوران پدیده ساوه

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه ، خیابان تعاون

رستوران کورش ساوه

در منوی این رستوران، که از رستوران های خوب ساوه می باشد انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان مسجد سرخ ساوه ، مسجد انقلاب ، مسجد جامع ساوه و بازار ساوه را نام برد. رستوران پدیده ساوه و رستوران نهارخوران کشاورز نیز در فاصله نزدیکی از رستوران کورش قرار دارند.

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه ، میدان خلیج فارس

رستوران نگین

یکی از رستوران های ساوه، رستوران نگین می باشد که در شهر کوچک غرق آباد در حاشیه آزاد راه همدان – ساوه قرار گرفته است. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. از امکانات این رستوران می توان به داشتن صندلی ، پارکینگ و پرداخت الکترونیک اشاره کرد.

رستوران کورش ساوه

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، غرق آباد، آزاد راه همدان – ساوه

رستوران مکث

این رستوران به صورت سلف سرویس می باشد و سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایتالیایی می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان باغ گل اراک ، زیرگذر صنایع دستی ، نمایشگاه عکس اراک قدیم و لکوموتیو قدیمی را نام برد. از هتل های اطراف رستوران مکث می توان به هتل زاگرس اراک و هتل امیرکبیر اراک اشاره کرد. رستوران شهرزاد ، دیزی فرمانیه ، کافه فرهنگ و فست فود سالسا نیز در فاصله نزدیکی از رستوران کورش قرار دارند.

رستوران مکث

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه ، ابتدای بلوار قدوسی

رستوران عالیس

یکی از بهترین رستوران های ساوه، رستوران عالیس می باشد که در خیابان فردوس 29 واقع شده است از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان دریاچه مصنوعی امام علی (ع) را نام برد.

رستوران عالیس

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه، سید الشهدا ، خیابان فردوس ، فردوس 29

رستوران سنتی سورکو

یکی از رستوران های سنتی ساوه، رستوران سنتی سورکو می باشد که دارای کیفیت عالی و غذاهای متنوع می باشد.

رستوران سنتی سورکو

آدرس: ایران، استان مرکزی ، ساوه ، محله فجر ، خیابان فرهنگ دهم ، خیابان شریعتی بیست و چهارم

کافه رستوران عمارت چارستون

محیط و فضای داخلی این رستوران بسیار شیک بوده و دارای غذاهای با کیفیت با پرسنل خوش برخورد می باشد. پیشنهاد می کنیم در سفره به ساوه حتما سری به کافه رستوران چارستون بزنید.

کافه رستوران عمارت چارستون

آدرس: استان مرکزی ، ساوه ، بین خیابان طالقانی 10 و 12

رستوران ماه جهان

رستوران ماه جهان از رستوران های خوب ساوه می باشد که در بلوار حضرت معصومه واقع شده است و دارای غذاهای با کیفیت است. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان مسجد جامع تاریخی ساوه را نام برد.

رستوران ماه جهان

آدرس: استان مرکزی ، ساوه ، زمین شهری ، بلوار حضرت معصومه

تالار پذیرایی شبهای ساوه

تالار پذیرایی شبهای ساوه در خیابان شهید گرشاسبی واقع شده است و محل مناسبی برای دور همی های خانوادگی می باشد.

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه ، خیابان سپاه ، سپاه 3 ، شهید گرشاسبی ، بین گرشاسبی 4 و 6

رستوران اطمینان ساوه

این رستوران دارای فضایی خوب و دلنشین همراه با غذاهای با کیفیت می باشد. رستوران اطمینان در بلوار شریعتی واقع شده است و در نزدیکی بازارچه نگین و رستوران سنتی سورکو قرار گرفته است.

رستوران اطمینان ساوه

غذاکده صادق

غذاکده صادق در ساوه و بلوار بصیرت واقع شده است و از بهترین رستوران های ساوه می باشد. اگر از علاقه مندان به کباب هستید، خوردن کباب در این رستوران را از دست ندهید. این رستوران در نزدیکی مجتمع تجاری خورشید قرار گرفته است.

غذاکده صادق

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، ساوه ، بلوار بصیرت ، بین میدان دانشگاه و میدان فلسطین

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *