جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های ساوه

هتل های ساوه

ساوه یکی از شهرها و مناطق باستانی بازمانده از دوره ساسانی است. شهر ساوه از شمال به شهرستان زرندیه و استان قزوین، از جنوب به شهرستان تفرش، از جنوب شرق به استان قم، از شرق به استان تهران و قم و از غرب و جنوب غربی به استان همدان و شهرستان کمیجان محدود می‌گردد.  این شهر مرکز شهرستان ساوه و از شهرهای استان مرکزی در ایران است.  از آن جایی که ساوه یکی از شهرستان‌های باستانی ایران زمین است آثار تاریخی زیادی داشته است تا اینکه در حمله مغول بیشتر آنها نابود شد. یکی از گزینه هایی که می توانید برای اقامت در این شهر انتخاب کنید هتل های ساوه می باشد که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل کاوه ساوه ( هتل چهار ستاره )

هتل کاوه از هتل های ساوه می باشد که در سال 1357 به بهره برداری رسید و شامل دو طبقه و پنجاه و دو باب اتاق با امکانات رفاهی می باشد. این هتل چهار ستاره در سال 1397 جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. مساحت هتل چهار ستاره کاوه دارای چهل و پنج هزار متر مربع می باشد و در شانزده کیلومتری شهر ساوه، در شهرک صنعتی کاوه قرار دارد. از جمله جاهای دیدنی در اطراف این هتل که از هتل های ساوه است می توان به گنبد چهار سوق، مسجد سرخ، مسجد جامع ساوه و پارک جنگلی ساوه اشاره کرد. امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت هشتاد نفر و پارکینگ با ظرفیت پنجاه خودرو و به صورت رایگان می باشد.

هتل کاوه ساوه ( هتل چهار ستاره )

امکانات هتل کاوه ساوه

از امکانات عمومی هتل کاوه ساوه می توان به فکس ، لابی ، پرینتر ، روزنامه ، آسانسور ، کافی نت ، نمازخانه ، فضای سبز ، زمین تنیس ، زمین ورزشی. اتاق چمدان ، تاکسی سرویس ، پله اضطراری ، چایخانه سنتی ، پذیرش 24 ساعته ، کپسول آتش نشانی. دستگاه واکس کفش ، خدمات خانه داری ، سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، سونا ، اینترنت در لابی. تلویزیون در لابی ، لاندری (خشک شویی) ، مینی بار با هزینه ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره کرد.

اتاق های این هتل چهار ستاره دارای حمام ، یخچال ، صبحانه ، آباژور ، دمپایی ، چای ساز ، تلویزیون ، میز تحریر ، کمد لباس ، پاور سوئیچ ، آب رایگان ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، تلویزیون ، سیستم گرمایش و سرمایش ، صندوق امانات داخل ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد. این هتل دارای صد تخت می باشد و ظرفیت حضور در لابی پنجاه نفر می باشد.

هتل کاوه ساوه

قوانین عمومی هتل کاوه ساوه

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

همچنین هتل کاوه ساوه از افرادی که سن آنها کمتر از شش سال باشد هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید.

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، شهر ساوه ، کیلومتر 90 اتوبان تهران – ساوه ، شهرک صنعتی بین المللی کاوه ، هتل کاوه

هتل آزادی ساوه (هتل تک ستاره)

این هتل از هتل های ساوه می باشد که در سال 1395 افتتاح گردید و شامل سه طبقه و بیست و شش باب اتاق با امکانات رفاهی می باشد. دسترسی آسان به پارک جنگلی ساوه، گنبد چهار سوق، مسجد سرخ و مسجد جامع  ساوه از مزایای اقامت در هتل آزادی ساوه می باشد. اشاره نمود. امکانات ویژه هتل شامل پارکینگ با ظرفیت نه خودرو و به صورت رایگان می باشد. هتل آزادی ساوه فاقد آسانسور می باشد.

هتل آزادی ساوه (هتل تک ستاره)

امکانات هتل آزادی ساوه

امکانات عمومی هتل شامل لابی ، فتوکپی ، پله اضطراری ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، تلفن در لابی ، پذیرش 24 ساعته ، دستگاه واکس کفش. کپسول آتش نشانی ، اینترنت در لابی ، سیستم اعلام حریق ، تلویزیون در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی می باشد. اتاق های هتل آزادی ساوه دارای حمام ، یخچال ، دمپایی ، مبلمان ، صبحانه ، رخت آویز ، تلویزیون ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، تلویزیون ، مینی بار با هزینه. سیستم گرمایش و سرمایش ، سرویس بهداشتی فرنگی ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد. این هتل دارای پنجاه و چهار تخت می باشد و ظرفیت حضور در لابی دو نفر می باشد.

هتل آزادی

قوانین عمومی هتل آزادی ساوه

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

همچنین هتل آزادی ساوه از افرادی که سن آنها کمتر از هشت سال باشد هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید.

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، شهر ساوه ، میدان آزادی ، ضلع جنوب شرقی ، هتل آزادی

هتل صدرا ساوه (هتل دو ستاره)

هتل صدرا یکی دیگر از هتل های ساوه می باشد که با امکانات رفاهی مناسب آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به پارکینگ ، رستوران و اینترنت رایگان اشاره کرد. دسترسی راحت به بازار سرپوشیده ساوه ، مسجد جامع ساوه و کتابخانه بزرگ ساوه از مزایای اقامت در هتل صدرا ساوه می باشد.

هتل صدرا ساوه (هتل دو ستاره)

امکانات هتل صدرا ساوه

امکانات عمومی هتل شامل لابی ، کافی شاپ ، رستوران ، تاکسی سرویس ، روزنامه در لابی ، آسانسور ، نماز خانه ، سرویس ایرانی در راهرو و سفره خانه سنتی می باشد. اتاق های هتل دو ستاره ساوه دارای بسته بهداشتی ، یخچال ، مینی بار در اتاق با هزینه ، سرویس ایرانی ، حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، ماهواره ، روم سرویس ، سرویس فرنگی ، کمد لباس و تلویزیون می باشد. همچنین هتل صدرا ساوه از افرادی که سن آنها کمتر از هفت سال باشد هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید.

هتل صدرا

آدرس: ایران ، استان مرکزی ، شهر ساوه ، خیابان مطهری 22 ، پلاک 1 ، هتل صدرا

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *