جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های ملایر

رستوران های ملایر

ملایر شهری تاریخی در غرب ایران و مرکز شهرستان ملایر می باشد. این شهر دومین شهر پرجمعیت استان همدان به شمار می رود. ملایر شهری کوهستانی است که در میان رشته کوه زاگرس قرار گرفته است و دارای طبیعت معتدل کوهستانی با زمستان‌های سرد و تابستان‌های معتدل است. در سفر علاوه بر بازدید از جاهای تاریخی و جاذبه های گردشگری، رفتن به رستوران خوب و خوردن یک غذای لذیذ، از لحظات به یاد ماندنی سفر می باشد. اگر به این شهر سفر کردید حتما به رستوران های ملایر سری بزنید و غذای مورد علاقه تان را صرف نمایید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران اعلاء

یکی از رستوران های خوب ملایر، رستوران اعلاء می باشد که در منوی آن انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مقبره سیف الدوله ، پارک جنگلی سیفیه ، آرامگاه شهدای گمنام ملایر و بام ملایر اشاره کرد. رستوران خانه معلم ، رستوران شقایق ، فست فود هارپاک و کافه قهوه تلخ نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند. در این رستوران امکان رزرو وجود دارد.

رستوران اعلاء

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، بلوار کاج ، روبروی خیابان دکتر اقبال ، نبش کوچه فتحی

رستوران شقایق

یکی از رستوران های خوب ملایر، رستوران اعلاء می باشد که در منوی آن انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی ، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مقبره سیف الدوله ، پارک جنگلی سیفیه ، مسجد جامع ملایر و آرامگاه شهدای گمنام ملایر اشاره کرد. کافه دونات ، رستوران اعلا ، رستوران خانه معلم و فست فود هارپاک نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند.

رستوران شقایق

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، بلوار سیف الدوله

رستوران الماس ملایر

رستوران ملایر از بهترین رستوران های ملایر می باشد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به پارک معلم (ملایر) ، بوستان باغ گل ، موزه لطفعلیان (موزه ملایر) و یخچال میرفتاح اشاره کرد. رستوران شقایق ، رستوران اعلا ، رستوران خانه معلم و فست فود هارپاک نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند.

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، جاده افسریه

رستوران خانه معلم

سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. امکانات این رستوران شامل صندلی ، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مقبره سیف الدوله ، پارک جنگلی سیفیه ، آرامگاه شهدای گمنام ملایر و بام ملایر اشاره کرد. فست فود هارپاک، رستوران اعلا ، کافه قهوه تلخ و رستوران شقایق نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند.

رستوران خانه معلم

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، خیابان پارک

رستوران سنتی کوهپایه

سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. امکانات این رستوران شامل صندلی ، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به آبشار بام ، بام ملایر ، آرامگاه شهدا گمنام ملایر و پارک جنگلی سیفیه اشاره کرد. کافه قهوه تلخ ، فست فود هارپاک ، رستوران خانه معلم و رستوران اعلا نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند.

رستوران سنتی کوهپایه

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، بام ملایر

فست فود هارپاک

سبک آشپزی در این رستوران به صورت فست فود می باشد. امکانات این رستوران شامل صندلی ، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به پارک جنگلی سیفیه ، مقبره سیف الدوله ، آرامگاه شهدای گمنام ملایر و بام ملایر اشاره کرد. رستوران خانه معلم ،کافه قهوه تلخ ، رستوران اعلا و رستوران شقایق نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند.

فست فود هارپاک

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، میدان دکتر بابک

رستوران عمارت زعفرانیه

رستوران عمارت زعفرانیه در ملایر و خیابان سعدی واقع شده است. این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی مانند موزه لطفعلیان (موزه ملایر) ، بازار بزرگ ملایر و همچنین پارک چمران قرار گرفته است.

رستوران عمارت زعفرانیه

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، خیابان سعدی ، نبش خیابان شیرازی

کافه دونات ملایر

کافه دونات، کافه ای کوچک در شهر ملایر است که دارای طراحی داخلی خوبی می باشد. شما می توانید در این کافه انواع قهوه را همراه با دونات میل کنید. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مسجد جامع ملایر ، مقبره سیف الدوله ، پارک جنگلی سیفیه و موزه لطفعلیان (موزه ملایر) اشاره کرد. رستوران شقایق ، رستوران اعلا ، رستوران خانه معلم و کافه قهوه تلخ نیز در فاصله نزدیکی از این رستوران قرار دارند.

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، کوچه سهند

سفره خانه سنتی نبی خان

در سفره خانه سنتی و رستوران نبی خان انواع کباب و غذاهای خوشمزه با بهترین کیفیت ارائه می شود. این سفره خانه دارای محیطی آرام و دنج می باشد و کلیه غذاها با برنج ایرانی و دورچین می باشد. سفره خانه نبی خان در ملایر و خیابان بنی هاشم (بهرامی منش) واقع شده است و در نزدیکی مراکز مهمی مانند موزه لطفعلیان (موزه ملایر) و بازار بزرگ ملایر قرار گرفته است.

سفره خانه سنتی نبی خان

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، خیابان مصطفی خمینی(اراک) ، بنی هاشم (بهرامی منش)

رستوران مجلل ملایر

رستوران مجلل ملایر در بلوار سیف الدوله واقع شده است . این رستوران در نزدیکی خانه تاریخی منصوری قرار گرفته است.

رستوران مجلل ملایر

آدرس: ایران ، استان همدان ، ملایر ، بلوار سیف الدوله ، تقاطع هاشمی نژاد (دکتر اقبال)

رستوران سنتی دربند ملایر

این رستوران دارای تراس سنتی و چهار فصل با محیطی زیبا و دکوراسیونی شیک و زیبا است. رستوران سنتی ملایر محل مناسبی برای دور همی های خانوادگی همراه با صرف یک غذای لذیذ می باشد. سفره خانه سنتی دربند در استان همدان، شهرستان ملایر و خیابان باغ دربند واقع شده است.

رستوران سنتی دربند ملایر

آدرس: ایران ، استان همدان ، جاده ملایر – خنداب ، باغ دربند

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *