جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های رباط کریم

رستوران های رباط کریم

رباط‌کریم مرکز شهرستان رباط کریم در استان تهران است که این شهرستان در فاصلهٔ بیست و پنج کیلومتری جنوب غربی از تهران قرار دارد. شهر رباط کریم به علت ارتفاع پایین و مجاورت با مناطق کویری قم و دریاچه نمک از اقلیم نیمه بیابانی برخوردار بوده و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی سرد دارد. این شهرستان از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان‌های ری و اسلامشهر، از شرق به شهرستان بهارستان و از غرب به شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی محدود است. در سفر به این شهر تاریخی حتما سری به رستوران های رباط کریم بزنید.

از دلایل اهمیت این شهر در طول تاریخ، واقع شدن آن در مسیر جاده ابریشم و راه زیارتی خراسان به بغداد بوده است. قدمت آثار تاریخی و فرهنگی در این منطقه از هزاره سوم پیش از میلاد تا اوایل دوره معاصر می‌رسد. باغ‌های انگور این شهر شهرت بسیاری دارد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران سنتی خاتون رباط کریم

این رستوران از رستوران های خوب رباط کریم می باشد که در منوی آن انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به قلیان اشاره کرد. رستوران سنتی خاتون در رباط کریم و خیابان مفتح واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کافه سنتی آب و آتش قرار گرفته است. این رستوران دارای محیطی آرام و دلنشین همراه با موسیقی زنده و غذای با کیفیت است.

رستوران سنتی خاتون رباط کریم

آدرس دقیق: استان تهران  ، رباط کریم ، بلوار آزادگان ، مفتح

رستوران رویال رباط کریم

یکی از بهترین رستوران های رباط کریم، رستوران رویال می باشد. رستوران رویال در رباط کریم و خیابان گلها 10 واقع شده است . این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید ولیعصر قرار گرفته است.

رستوران رویال رباط کریم

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار ملکی ، گلها 10

رستوران امین رباط کریم

رستوران امین در رباط کریم و خیابان رجایی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رستوران کارن قرار گرفته است.

رستوران امین رباط کریم

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، گلها ، رجایی

رستوران سعادتمندی

یکی از رستوران های خوب رباط کریم، رستوران سعادتمندی می باشد که دارای کیفیت غذای خوب، قیمت مناسب و پرسنل خوش برخورد با مشتریان می باشد.

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار امام خمینی ، اداره برق

سفره خانه سنتی شاخه نبات

رستوران سنتی شاخه نبات دارای محیطی سنتی و زیباست که برای دورهنی های خانوادگی بسیار مناسب می باشد. این سفره خانه در رباط کریم و بلوار امام خمینی واقع شده است.  از نظر موقعیت جغرافیایی این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی مانند مجتمع تجاری سارا و سفره خانه سنتی جاده ابریشم قرار گرفته است.

سفره خانه سنتی شاخه نبات

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار امام خمینی ، بین چمران و انقلاب 9

رستوران تبریزی

آشپزخانه تبریزی در رباط کریم و خیابان شهید ناصری واقع شده است و از رستوران های خوب و با کیفیت رباط کریم می باشد. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید ولیعصر و پیتزا ساندویچ بابی ساندز قرار گرفته است.

سفره خانه سنتی جاده ابریشم

سفره خانه سنتی جاده ابریشم در محله گلها رباط‌کریم قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های رباط کریم می باشد.  این سفره خانه سنتی در نزدیکی اماکنی مانند امامزاده عمادالدین و مجتمع تجاری تفریحی سارا و قرار گرفته است.

سفره خانه سنتی جاده ابریشم

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط‌کریم ، گلها ، بلوار امام خمینی

رستوران باغ وفا

این باغ رستوران دارای محیطی دلنشین و با صفا می باشد که می تواند خاطره ای به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

رستوران باغ وفا

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار آزادگان ، روی پل زیرگذر محمد رسول‌الله ، جنب آزادگان ششم ، پلاک142

رستوران المهدی

یکی از رستوران های خوب رباط کریم، رستوران المهدی می باشد که در منوی آن انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به تحویل در محل ، صندلی و اینترنت رایگان اشاره کرد. از اماکن گردشگری و جاذبه های دیدنی که در اطراف رستوران المهدی قرار دارند می توان به پل بازارک ، کاروانسرای حاج کمال ، یخدان رباط کریم و امامزاده محمد تقی اشاره کرد.

رستوران المهدی

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار آزادگان ، جنب خیابان فرهنگیان ، هتل رستوران المهدی

فلافل سلف سرویس مامان جون

اگر از غذاهای ایرانی خسته شده اید و یا به فست فود علاقه دارید حتما سری به فلافل سلف سرویس مامان جون سری بزنید. از جمله رستوران هایی که در اطراف این فلافی قرار دارد می توان به رستوران مجموعه کارتینگ گرند اشاره کرد.

فلافل سلف سرویس مامان جون

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار امام خمینی ، بعد از پل گرجی

پیتزا ساندویچ بابی ساندرز

پیتزا ساندویچ بابی ساندرز یکی از بهترین فست فودهای رباط کریم با پیتزا و ساندویچ های خوشمزه و مواد باکیفیت می باشد. این پیتزا ساندویچ در رباط کریم و بلوار امام خمینی، نرسیده به شهید نظر بیگی دزفولی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید سعدی قرار گرفته است.

پیتزا ساندویچ بابی ساندرز

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار امام خمینی ، نرسیده به شهید نظر بیگی دزفولی

رستوران سنتی پارس

یکی از رستوران های سنتی رباط کریم، رستوران پارس می باشد. رستوران سنتی پارس در رباط کریم و بلوار آزادگان واقع شده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند مرکز خرید ولیعصر و رستوران تاج محل قرار گرفته است.

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، بلوار آزادگان ، ابتدای بلوار آزادگان

رستوران عمارت سرخ

در باغچه رستوران عمارت سرخ انواع غذاهای محلی ، ایرانی و سنتی ارائه می شود و دارای محیطی گرم و دلچسب می باشد. تالار عمارت سرخ در رباط کریم و جاده شتر خوار واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار بوی سیب قرار گرفته است.

رستوران عمارت سرخ

آدرس دقیق: استان تهران ، رباط کریم ، جاده شتر خوار

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *