جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های بندر ماهشهر

رستوران های بندر ماهشهر

بندر ماهشهر مرکز شهرستان بندر ماهشهر در استان خوزستان است که قدمت آن به دوران ساسانیان می‌رسد. این شهر از شمال به اهواز، از غرب به شهر آبادان و خرمشهر، از شرق به بهبهان و هندیجان و از جنوب به خلیج‌فارس منتهی می‌شود. بندر ماهشهر تنها شهر ایران است که دارای خور (شاخه‌ای از دریا در خشکی) می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها خور موسی نام دارد. این شهر دارای شرجی‌های شدید و آزار دهنده در نیمه دوم تابستان، یعنی نیمه دوم مرداد تا اواخر شهریور می‌باشد. در سفر به این شهر ساحلی و زیبا حتما به رستوران های بندر ماهشهر بروید و از غذاهای خوشمزه ای که در این رستوران ها سرو می شود صرف کنید. در ماهشهر غذای دریایی را از دست ندهید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران بیستون

یکی از بهترین رستوران های بندر ماهشهر، رستوران بیستون می باشد که در خوزستان، شهرستان بندر ماهشهر و بلوار امام خمینی، خیابان 22 بهمن واقع شده است. منوی خوب و متنوع همراه با کیفیت بالا و داشتن فضای زیبا، این رستوران را به یکی از رستوران های خوب ماهشهر تبدیل کرده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری تفریحی نگین ماهشهر ، مسجد شهدا و داروخانه شبانه روزی قرار گرفته است.

رستوران بیستون

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، خیابان ۲۲ بهمن ، روبروی بانک ملت ، طبقه فوقانی فروشگاه کیندر سورپرایز

رستوران نخل طلایی بندر ماهشهر

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید حتما سری به این رستوران که از رستوران های خوب ماهشهر است بزنید. همه‌ی غذاهای دریایی در رستوران نخل طلایی تازه و خوشمزه هستند. رستوران نخل طلایی  در بندر ماهشهر و خیابان 22 بهمن واقع شده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند خور کون و مجتمع تجاری تفریحی نگین ماهشهر قرار گرفته است.

رستوران نخل طلایی بندر ماهشهر

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، خیابان دارایی ، خیابان 22 بهمن

رستوران و تالار پذیرایی دا

رستوران و تالار پذیرایی دا، دارای فضای دلنشین و کادر مجرب  همراه با منوی متنوع و با کیفیت، یکی از بهترین رستوران های بنر ماهشهر می باشد. محیط داخلی این رستوران شیک ، مدرن و زیبا می باشد و مکان مناسبی برای دور همی های خانوادگی یا دوستان است.

رستوران و تالار پذیرایی دا

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی ، بلوار 9 دی

رستوران سنتی صوفی

رستوران سنتی صوفی در بندر ماهشهر و خیابان صنایع پتروشیمی واقع شده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار ناحیه صنعتی ماهشهر و همچنین پیتزا شب ، خانه سوخاری و مسجد جامع ولی‌عصر (عج) ماهشهر قرار گرفته است.

رستوران سنتی صوفی

آدرس:ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، خیابان صنایع پتروشیمی

رستوران شب نشین بندر ماهشهر

رستوران شب نشین در بندر ماهشهر و خیابان پتروشیمی بندر امام واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری آسمان قرار گرفته است.

رستوران شب نشین بندر ماهشهر

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، خیابان دانشگاه امیر کبیر ، خیابان پتروشیمی فارابی ، خیابان پتروشیمی بندر امام

رستوران باغ ایرونی

رستوران باغ ایرونی در محله دانشگاه بندر ماهشهر و در خیابان دانشگاه، خیابان اراک، خیابان پتروشیمی اراک واقع شده است.
از لحاظ موقعیت جغرافیایی این رستوران در نزدیکی مراکزی مانند ترمینال ناحیه ماهشهر و دانشگاه صنعتی امیر کبیر قرار گرفته است. فضای سرسبز و غذای خوشمزه از ویژگی‌های رستوران باغ ایرونی است.

رستوران باغ ایرونی

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، ماهشهر ، ناحیه صنعتی ، خیابان پتروشیمی اراک

رستوران سنتی شبستان

رستوران سنتی شبستان از رستوران های سنتی و خوب بندر ماهشهر می باشد که در بلوار مصلی واقع شده است. این رستوران به صورت شبانه‌روزی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی خور کون قرار گرفته است.

رستوران سنتی شبستان

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، بلوار آیت الله طالقانی ، بلوار مصلی ، بین 4 و میدان امام حسین

رستوران و سفره خانه خوان بابا

رستوران و سفره خانه خوان بابا در شهرستان بندر ماهشهر و خیابان پتروشیمی بندر امام واقع شده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی هتل یاس قرار گرفته است.

رستوران و سفره خانه خوان بابا

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، خیابان نفت ، خیابان پتروشیمی آبادان ، خیابان پتروشیمی بندر امام ، بین خیابان پتروشیمی فجر 2 و لاله 5

رستوران هتل صدف بندر ماهشهر

در رستوران هتل صدف غذای خوب و خوشمزه سرو می‌شود. همچنین می توانید دسر را در کافی‌شاپ هتل میل کنید.

رستوران هتل صدف بندر ماهشهر

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، فاز ۴ بلوار مصلی

رستوران هتل ایرانیان

رستوران هتل ایرانیان با ارائه غذاهای با کیفیت می تواند مکان مناسبی برای صرف غذا باشد.  بعد از صرف غذا می‌توانید در کافه‌ی هتل استراحت کنید و با یک نوشیدنی گرم و خوش عطر، آماده‌ی گردش در شهر شوید.

رستوران هتل ایرانیان

آدرس: ایران ، استان خوزستان ،بندر ماهشهر ، فاز ۲ ،‌ بلوار دانشگاه آزاد

فست فود پدر خوب

فست فود پدر خوب یکی از فست فودهای باکیفیت است که انواع پیتزا، برگر و سوخاری را ارائه می‌کند. اگر به غذاهای فست فود علاقه دارید حتما سری به این رستوران بزنید.

فست فود پدر خوب

آدرس: ایران ، استان خوزستان، بندر ماهشهر ، تقاطع بلوار آزادی و کوثر ، مجتمع تفریحی جام جم

خانه سوخاری بندر ماهشهر

خانه سوخاری در بندر ماهشهر و خیابان صنایع پتروشیمی، بعد از پتروشیمی مارون واقع شده است. این مکان از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار ناحیه صنعتی ماهشهر و همچنین پیتزا شب و رستوران سنتی صوفی قرار گرفته است. این رستوران فضای باز هم دارد و در فصل‌های خنک سال می شود هنگام صرف غذا از هوای آزاد لذت برد. در خانه سوخاری، پیتزا، ساندویچ و برگر هم ارائه می شود.

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، صنایع پتروشیمی ، بعد از پتروشیمی مارون

رستوران ملل بندر ماهشهر

رستوران ملل  در بندر ماهشهر و خیابان پتروشیمی مارون واقع شده است. این رستوران از رستوران های خوب ماهشهر می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار ناحیه صنعتی ماهشهر و همچنین مسجد جامع ولی‌عصر (عج) ماهشهر قرار گرفته است.

رستوران ملل بندر ماهشهر

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، صنایع پتروشیمی ، پتروشیمی مارون

پیتزا من و ما

پیتزا من و ما در محله آزادی بندر ماهشهر و در خیابان امام علی شرقی واقع شده است. در این مکان می توانید انواع پیتزاهای خوشمزه را صرف کنید. رستوران بیرون بر آشنا و رستوران مادر بزرگ  در نزدیکی پیتزا من و ما قرار گرفته است.

پیتزا من و ما

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، بندر ماهشهر ، آزادی ، خیابان امام علی شرقی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *