جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های شهر قدس

هتل های شهر قدس

شهر قدس یکی از شهرستان های غربی استان تهران است که در بیست کیلومتری بزرگراه فتح قرار دارد. این شهر در سال شصت و هشت تاسیس شد و قبل از آن روستایی کوچک بود و به نام قلعه حسن خان شناخته می شد. شهر قدس از جنوب با شهرستان شهریار و باغستان از شرق با منطقه چیتگر، از غرب با شهرک اندیشه و از شمال با ورد آورد همسایه است. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای مناسب، باغات و مزارع زیادی دارد. همچنین در شهر قدس معادن زیادی هم وجود دارد. اگر قصد اقامت در هتل های شهر قدس را دارید باید در هتل های اطراف این شهر اقامت کنید زیرا در محدوده شهر هتلی وجود ندارد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل دانش تهران

هتل دانش تهران در سال 1389  به بهره برداری رسید و شامل دو طبقه و 12 باب اتاق می باشد. این هتل در محوطه پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی واقع در بلوار پژوهش قرار گرفته است. این هتل در سال 1394 دانش جهت فراهم آوردن اقامتی مناسب برای مهمانان گرامی، بازسازی شد.  هتل در فاصله حدودا سه کیلومتری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک، 2 کیلومتری دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و باغ گیاه شناسی ملی ایران قرار دارد. امکانات هتل شامل یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، لابی، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق می باشد.

هتل دانش تهران

آدرس هتل: تهران ، ضلع شمالی آزادراه تهران_کرج – بعد از پیکان شهر ، خروجی شهرک دانشگاه شریف ، خیابان دانش( به سمت شرق ) ، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران ، هتل دانش

هتل پژوهش تهران

هتل پژوهش تهران حدود سال 1377 ساخته شد و شامل دو طبقه و بیست باب اتاق می باشد.  این هتل  جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات در طی سالهای اخیر چندین بار بازسازی و مرمت شده است.  . هتل پژوهش با قرارگیری در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر، از آب و هوای مناسبی برخوردار است. همچنین واقع شدن هتل سه ستاره پژوهش تهران در اتوبان تهران به کرج، دسترسی مهمانان را به شهر کرج امکان پذیر ساخته است. هتل پژوهش فاقد آسانسور می باشد.

هتل پژوهش تهران

امکانات هتل پژوهش تهران شامل یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق می باشد.

آدرس هتل: تهران ، کیلومتر 15 اتوبان تهران کرج ، بعد از پیکان شهر ، خروجی شهرک علم و فناوری پژوهش (بلوار پژوهش) ، داخل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

مجتمع نگین قدس

مجتمع نگین قدس در قدس و در شهرستان شهریار، خیابان دلگشا، خیابان زمرد، خیابان زمرد یکم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند استخر مروارید و فروشگاه افق کوروش و امامزاده ابوالحسن قرار گرفته است.

مجتمع نگین قدس

آدرس: استان تهران ، شهر قدس، خیابان دلگشا ،خیابان زمرد، خیابان زمرد یکم

مجتمع شهدای فرهنگیان

مجتمع شهدای فرهنگیان شهرقدس در محله کلهر قدس و در خیابان نگین خیابان آیدین خیابان محبین واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه سوخت ثارالله ، جایگاه گاز طبیعی ماهان و استادیوم شهدا شهرقدس قرار گرفته است.

مجتمع شهدای فرهنگیان

آدرس: استان تهران ، شهر قدس ،کلهر ، بلوار شهدا ، خیابان محبین

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *