جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های شهرکرد

هتل های شهرکرد

شهر کرد مرکز استان چهارمحال بختیاری و از مرتفع ترین شهر های ایران است. ارتفاع زیاد شهر کرد نسبت به سطح دریا این شهر را بدل به یکی از سرد ترین شهر های کشور حتی در فصل تابستان نموده است. طبیعت زیبا، سرسبزی، وجود چشمه ها و آبشار های گوناگون، صنایع دستی مختلف و سوغات خوشمزه، شهرکرد را مقصدی ایده آل برای مسافرت گردشگران کرده است.  گردشگران در فصل زمستان در سفر به شهر کرد می توانند از پیست اسکی چلگرد که در هشتاد کیلومتری شهر است دیدن کنند.  یکی از راه های اقامت در شهرکرد استفاده از هتل های این شهر می باشد. سایت میزبان یاب در کنار اجاره سوئیت این امکان را دارد که به صورت مجازی از هتل های شهرکرد دیدن کنید. مورد مناسب خود را ببینید، انتخاب کنید، رزرو کنید و در زمان سفر خود به خوشحالی استفاده نمایید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل پارسیان شهرکرد (چهار ستاره)

هتل پارسیان در سال 1374 افتتاح گردید و از هتل های شهرکرد می باشد.  این هتل شامل سه طبقه و پنجاه و سه باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمت به مسافران و گردشگران می باشد.  می باشد. دسترسی آسان به اماکن تاریخی، از مزایای اقامت در این شهر زیبا می باشد. امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت دویست و پنجاه نفر و پارکینگ با ظرفیت صد خودرو و به صورت رایگان می باشد.

امکانات و خدماتی که در این هتل چهار ستاره ارائه می شود عبارتند از کتابخانه، خدمات تور، پارک کودک، رستوران بام، تلفن در لابی، آژانس مسافرتی. وسایل بدنسازی، اینترنت در لابی، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین
و اتاق تلفن (اپراتور). همچنین ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی. سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، فکس، لابی، پرینتر، فتوکپی، آسانسور فروشگاه، نمازخانه، فضای سبز، کافی شاپ، زنگ هشدار، اتاق چمدان. سالن ورزشی، زمین ورزشی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش. دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و لاندری (خشک شویی) از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل پارسیان شهرکرد (چهار ستاره)

اتاق های هتل پارسیان شهرکرد دارای حمام، یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی، چای ساز، کمد لباس، رخت آویز، میز تحریر، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می باشد.

آدرس: ایران ، استان چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد، انتهای بلوار فارابی شمالی

هتل جهانگردی شهرکرد (دو ستاره)

هتل جهانگردی از هتل های شهرکرد می باشد که در سال 1354 به بهره برداری رسید و شامل دوازده باب اتاق می باشد. این هتل دو ستاره در سال 1392 جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای اقامت در این هتل دو ستاره، قرار گیری آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی از جمله مسجد اکباتان و موزه باستان شناسی می باشد. امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت صد و پنجاه نفر و پارکینگ با ظرفیت سی خودرو و به صورت رایگان می باشد.

هتل جهانگردی شهرکرد (دو ستاره)

امکانات عمومی هتل دو ستاره جهانگردی شهرکرد شامل فکس، لابی، فضای سبز، نمازخانه، کافی شاپ، پله اضطراری، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی می باشد.

آدرس: ایران ، استان چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد ، خیابان دکتر علی شریعتی ، مقابل شهرداری

هتل دامون شهرکرد (دو ستاره)

هتل دامون از هتل های شهرکرد می باشد که در سال 1390 افتتاح گردید و شامل چهار طبقه و سی و دو باب اتاق و سوئیت می باشد و در مرکز شهر قرار دارد. این هتل در سال در سال 1393 جهت ارتقاء کیفیت و خدمات دهی بهتر مورد بازسازی قرار گرفت. امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت هفتاد نفر و پارکینگ با ظرفیت چهار خودرو و به صورت رایگان می باشد.

هتل دامون شهرکرد (دو ستاره)

امکانات و خدماتی که در هتل دامون شهرکرد ارائه می شود عبارتند از لابی، آسانسور، کتابخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشک شویی)، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات.

اتاق های این هتل دو ستاره شامل حمام، یخچال، بالکن، دمپایی، آباژور، صبحانه، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، رخت آویز، روم سرویس، تلفن، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، اینترنت، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می باشد.

آدرس: ایران ، استان چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد ، خیابان دوازدهم ، محرم شمالی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *