جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های رفسنجان

هتل های رفسنجان

رفسنجان شهری تاریخی در مرکز ایران و شمال غرب استان کرمان است.  شهر رفسنجان بزرگترین صادرکننده پسته در جهان می باشد. به همین دلیل بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی جهان در این شهر قرار گرفته است. معدن مس سرچشمه که بزرگترین معدن مس خاورمیانه می باشد در این شهر قرار دارد. در رفسنجان آثار تاریخی زیادی از جمله خانه حاج آقا علی که بزرگترین خانه خشتی جهان است وجود دارد. یکی از گزینه هایی که در هر شهر می توان برای اقامت در نظر گرفت هتل های آن شهر می باشد. در رفسنجان نیز چند هتل وجود دارد که می توانید برای اقامت خود در نظر بگیرید. برای اقامت در هتل های رفسنجان می توانید از سایت میزبان یاب کمک بگیرید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل هیلان رفسنجان (چهار ستاره)

هتل هیلان در سال 1396 به بهره برداری رسید و از هتل های رفسنجان می باشد. این هتل چهار ستاره شامل سه طبقه و سی و یک باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. دسترسی آسان به مرکز شهر، از مزایای اقامت در هتل هیلان رفسنجان می باشد.

موزه و کاخ ریاست جمهوری از جمله جاذبه های گردشگری است که در اطراف این هتل قرار دارد و به راحتی می توانید از آن جا بازدید کنید. از امکانات ویژه هتل می توان به رستوران با ظرفیت شصت نفر و پارکینگ با ظرفیت بیست و چهار خودرو به صورت رایگان اشاره کرد.

هتل هیلان رفسنجان (چهار ستاره)

امکانات هتل هیلان رفسنجان

امکانات عمومی هتل شامل لابی،روزنامه، آسانسور، آرایشگاه، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق سیگار، تاکسی سرویس، صندوق امانات، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته و اینترنت در لابی می باشد. دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی، لاندری (خشک شویی)، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می باشد. همچنین فکس، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق بازی، اتاق چمدان، پله اضطراری، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش. خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و خدمات CIP (تشریفات ویژه) در این هتل موجود می باشد.

اتاق های هتل هیلان رفسنجان دارای حمام، دمپایی، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی و اینترنت می باشد. تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی. امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، میز تحریر، روم سرویس و سیستم اعلام حریق نیز در اتاق های این هتل موجود می باشند.

آدرس: ایران ، استان کرمان ، رفسنجان ، ابتدای بلوار آیت الله طالقانی

هتل الماس رفسنجان (دو ستاره)

هتل الماس رفسنجان در سال 1382 به بهره برداری رسید و شامل دو طبقه و بیست باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. دسترسی آسان به مرکز شهر، از مزایای اقامت در هتل الماس رفسنجان می باشد. موزه و کاخ ریاست جمهوری از جمله جاذبه های گردشگری است که در اطراف این هتل قرار دارد و به راحتی می توانید از آن جا بازدید کنید.

هتل الماس رفسنجان (دو ستاره)

امکانات هتل الماس رفسنجان

از امکانات ویژه هتل می توان به رستوران با ظرفیت صد و پنجاه نفر و پارکینگ با ظرفیت ده خودرو به صورت رایگان اشاره کرد. امکانات عمومی این هتل دو ستاره شامل فکس، لابی، پرینتر، آسانسور، روزنامه، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات می باشد. تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، لاندری (خشک شویی). سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی از دیگر امکانات این هتل دو ستاره می باشد.

اتاق های هتل الماس رفسنجان دارای دراور، یخچال، مبلمان، صبحانه، دمپایی، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون، کمد لباس، آب رایگان و روم سرویس می باشد. پاور سوئیچ، شبکه پخش فیلم، لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش. امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، تلفن و سرویس بهداشتی فرنگی نیز در اتاق های این هتل موجود می باشند.

آدرس: ایران ، استان کرمان ، رفسنجان ، میدان علی ابن طالب

هتل جهانگردی رفسنجان (دو ستاره)

هتل جهانگردی یکی از قدیمی ترین هتل های رفسنجان می باشد که شامل دو طبقه و پانزده باب اتاق می باشد. این هتل در سال 1388 جهت ارتقاء سطح کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مسافران و میهمانان مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای اقامت در این هتل دو ستاره، دسترسی آسانی به اماکن تفریحی و تاریخی شهر از جمله موزه مردم شناسی و موزه فرهنگی ریاست جمهوری رفسنجان می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به رستوران با ظرفیت دویست نفر و پارکینگ با ظرفیت دوازده خودرو به صورت رایگان اشاره کرد.

هتل جهانگردی رفسنجان (دو ستاره)

امکانات هتل جهانگردی رفسنجان

امکانت عمومی هتل جهانگردی رفسنجان شامل لابی، روزنامه، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و صندوق امانات می باشد. تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق. تلویزیون در لابی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و اینترنت در لابی از دیگر امکانات هتل جهانگردی رفسنجان می باشد.

اتاق های هتل جهانگردی شامل حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، میز تحریر، تلویزیون، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان و روم سرویس می باشد. همچنین تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی. امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی و سیستم گرمایش و سرمایش در اتاق های هتل موجود می باشد.

آدرس: ایران ، استان کرمان ، رفسنجان ، خیابان امام خمینی ، نرسیده به میدان قدس

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *