جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های شهرکرد

رستوران های شهرکرد

شهر کرد مرکز استان چهارمحال بختیاری و از مرتفع ترین شهر های ایران است. این شهر در دشتی وسیع واقع شده است و به مرور زمان گسترش پیدا کرده است. شهر زیبای شهر کرد با توجه به سابقه تاریخی خود، جاذبه ها و اماکن گردشگری تاریخی زیادی را با قدمتی کهن در دل خود جای داده است که مورد توجه گردشگران بسیاری در ایران و خارج از کشور بوده است. چنانچه این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنیم جهت صرف غذا به یکی از رستوران های شهرکرد بروید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران سنتی اتابکان

یکی از رستوران های رفسنجان، رستوران سنتی اتابکان می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود سه کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون. مسجد اتابکان و موزه باستان شناسی شهرکرد (حمام پرهیزکار) اشاره کرد. از مراکز اقامتی که در اطراف رستوران سنتی اتابکان قرار دارد می توان هتل پارسیان را نام برد که در فاصله سه کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران سنتی اتابکان

آدرس: ایران ، چهارمحال و بختیاری ، شهر کرد ، چهارراه بازار ، خیابان ولی عصر ، جنب امام زادگان حلیمه و حکیمه خاتون

رستوران خلیج فارس

رستوران خلیج فارس یکی از رستوران های رفسنجان است که سبک آشپزی در آن به صورت ایرانی می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود پنج کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به موزه باستان شناسی شهرکرد (حمام پرهیزکار)، مسجد اتابکان و امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون اشاره کرد. از مراکز اقامتی که در اطراف رستوران خلیج فارس قرار دارد می توان هتل پارسیان را نام برد که در فاصله دو کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران خلیج فارس

آدرس: ایران ، چهارمحال و بختیاری ، شهر کرد ، ورودی شهر ، بلوار امام رضا ، جنب پل هوایی ، نرسیده به میدان معلم ، نبش کوچه 104

رستوران سنتی ترنج شهرکرد

یکی از رستوران های سنتی رفسنجان، رستوران ترنج می باشد که در آن جا می توانید انواع غذاهای سنتی شهرکرد را میل کنید. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود چهار کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به موزه باستان شناسی شهرکرد (حمام پرهیزکار)، مسجد اتابکان و امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون اشاره کرد. از مراکز اقامتی که در اطراف رستوران سنتی ترنج قرار دارد می توان هتل پارسیان را نام برد که در فاصله دو کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران سنتی ترنج شهرکرد

آدرس: ایران ، چهارمحال و بختیاری ، شهر کرد ، فلکه بسیج ، خیابان باهنر ، روبروی برج های دوقلو

رستوران قصر شهرکرد

یکی از رستوران های رفسنجان، رستوران قصر می باشد که در آن جا می توانید انواع غذاهای ایرانی را میل کنید. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود چهار کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به موزه باستان شناسی شهرکرد (حمام پرهیزکار)، مسجد اتابکان و امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون اشاره کرد. از مراکز اقامتی که در اطراف رستوران قصر قرار دارد می توان هتل پارسیان را نام برد که در فاصله یک کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران قصر شهرکرد

آدرس: ایران ، چهارمحال و بختیاری ، شهر کرد بلوار کاشانی ، روبروی دانشگاه علوم پزشکی

سفره خانه سنتی فردوسی

فضای این رستوران دارای معماری و طراحی سنتی می باشد و غذاهای آن از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود سه کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون، مسجد اتابکان و موزه باستان شناسی شهرکرد (حمام پرهیزکار) اشاره کرد. از مراکز اقامتی که در اطراف سفره خانه سنتی فردوسی قرار دارد می توان هتل پارسیان را نام برد که در فاصله سه کیلومتری این رستوران قرار دارد.

سفره خانه سنتی فردوسی

آدرس: چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد ، میدان فردوسی

رستوران خانه سنتی آزاده

یکی از رستوران های سنتی رفسنجان، رستوران خانه سنتی آزاده می باشد. امکانات این رستوران شامل فضای باز، صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان، پرداخت الکترونیک و مراکز اقامتی می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود ده کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مسجد جامع چالشتر ،خانه ستوده چالشتری (خانه خدا رحم خان)، قلعه چالشتر و امامزاده سید محمد بن ابی طالب (امامزاده سید محمد سلطان) اشاره کرد.

رستوران خانه سنتی آزاده

آدرس: استان چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد ، خیابان باستان

رستوران تخت جمشید 

رستوران تخت جمشید از رستوران های شهرکرد می باشد که در منوی آن غذاهای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه شهرکرد حدود پنج کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان موزه باستان شناسی شهرکرد (حمام پرهیزکار)، مسجد اتابکان و امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون اشاره کرد. از مراکز اقامتی که در اطراف رستوران تخت جمشید قرار دارد می توان هتل پارسیان را نام برد که در فاصله دو کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران تخت جمشید 

آدرس: ایران ، چهارمحال و بختیاری ، شهر کرد ، بلوار امام رضا ، میدان معلم ، دروازه اصفهان ، نبش کوچه ۱۰۶

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *