جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های قائم شهر

هتل های قائم شهر

قائم شهر از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر های استان مازندران و مرکز شهرستان قائم شهر می باشد. در گذشته این شهر را به نام شاهی می شناختند و نام قائم شهر پس از انقلاب برای این شهر انتخاب شد. قائم شهر به علت داشتن مناطق گردشگری گوناگون در درون خود و همچنین عبور قطار توانسته است عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. یکی دیگر از راه های اقامت در قائم شهر استفاده از هتل های این شهر می باشد. سایت میزبان یاب در کنار اجاره سوئیت این امکان را دارد که به صورت مجازی از هتل های قائم شهر دیدن کنید، مورد مناسب خود را ببینید، انتخاب کنید، رزرو کنید و در زمان سفر خود به خوشحالی استفاده نمایید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل مازرون قائم شهر (دو ستاره)

هتل مازرون از هتل های قائم شهر می باشد . در سال 1386 به بهره برداری رسید. این هتل شامل چهار طبقه و بیست باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از آن جایی که هتل مازرون در کمربندی شمالی قرار دارد موجب شده مهمانان گرامی به مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشند. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این هتل دو ستاره قرار دارد می توان به چشمه هزارون، تپه باستانی گرد کوه و تپه طالقانی اشاره کرد.

هتل مازرون قائم شهر (دو ستاره)

امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت صد نفر و پارکینگ با ظرفیت ده خودرو به صورت رایگان می باشد. از جمله امکانات عمومی که در هتل مازرون ارائه می شود عبارتند از فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، کافی نت، نمازخانه و پله اضطراری. همچنین تاکسی سرویس، تلفن در لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی. خدمات بیدار باش، لاندری (خشک شویی)، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی  و اینترنت در لابی نیز در این هتل دو ستاره ارائه می شود.

اتاق های این هتل نیز شامل امکاناتی از قبیل یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون، رخت آویز، آب رایگان و روم سرویس می باشد. تلفن ،لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی. سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام و اینترنت نیز در اتاق های این هتل موجود می باشند.

آدرس: قائم شهر ، کمربندی شمالی ، جنب مسجد الرسول

هتل اسپهبدان قائم شهر (تک ستاره)

این هتل تازه تاسیس در سال 1401 به بهره برداری رسیده است. هتل اسپهبدان قائم شهر شامل پنج طبقه و یازده باب اتاق می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این هتل دو ستاره قرار دارد می توان به چشمه هزارون، تپه باستانی گرد کوه و تپه طالقانی اشاره کرد.

امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت شصت نفر، پارکینگ با ظرفیت پنجاه خودرو به صورت رایگان و اینترنت در لابی به صورت نامحدود می باشد. از جمله امکانات عمومی که در هتل اسپهبدان قائم شهر ارائه می شود عبارتند از لابی، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز و اتاق سیگار. همچنین رستوران بام، تلفن در لابی، صندوق امانات، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری. سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی از دیگر امکانات این هتل تک ستاره می باشد.

هتل اسپهبدان قائم شهر (تک ستاره)

اتاق های هتل اسپهبدان نیز دارای امکاناتی از قبیل حمام، یخچال، بالکن، دمپایی، صبحانه، رخت آویز، تلویزیون، تلفن و لوازم بهداشتی می باشد. تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع. سرویس بهداشتی فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق های این هتل موجود می باشند.

آدرس: مازندران ، قائم شهر ، ابتدای جاده نظامی ، اولین بریدگی

هتل ماسوله قائم شهر (دو ستاره)

این هتل در سال 1394 ساخته شده است و شامل سه طبقه و بیست و یک باب اتاق می باشد. هتل  دو ستاره ماسوله در فاصله دو کیلومتری قائم شهر قرار دارد. نمای برخی از اتاق های هتل ماسوله رو به روستای ارطه می باشد. این روستا با زمین های زراعی و شالیزار های برنج منظره زیبایی را به وجود آورده است.

هتل ماسوله قائم شهر درای امکاناتی از قبیل آسانسور، روزنامه، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، رستوران و سالن صبحانه خوری می باشد. همچنین سالن همایش، تلویزیون در لابی، مبل، روم سرویس، اینترنت در لابی. اینترنت در اتاق، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی و پرینتر در این هتل موجود می باشد.

هتل ماسوله قائم شهر (دو ستاره)

آدرس: مازندران ، قائم شهر میدان جانبازان ، اول اتوبان ساری

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *