جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های قائم شهر

رستوران های قائم شهر

یکی از شهرهایی که حتماً به شما پیشنهاد می گردد شهر زیبای قائم شهر می باشد. قائم شهر از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر های استان مازندران و مرکز شهرستان قائم شهر می باشد. در گذشته این شهر را به نام شاهی می شناختند و نام قائم شهر پس از انقلاب برای این شهر انتخاب شد. چنانچه قصد سفر به قائم شهر را دارید پیشنهاد می کنیم در سفرتان از رستوران های این شهر نیز استفاده کنید. همچنین غذا های محلی و ایرانی مد نظرتان را میل فرمایید. حتماً نام و آوازه غذا ها و دست پخت های شمالی به گوش شما هم خورده است. برای چشیدن و تجربه طعم این غذا ها می توانید به یکی از رستوران های قائم شهر سر بزنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران آرین قائم شهر

رستوران آرین یکی از بهترین رستوران های قائم شهر می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد. رستوران آرین به صورت سلف بوده و شما در ابتدا سینی را از گارسون دریافت کرده و وارد مسیری شوید که انواع غذاها در آنجا قرار دارد. در طول این مسیر، انواع کباب ها، جوجه ها، غذاهای خورشتی، غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و غیره وجود دارد و می توانید هرکدام را که می خواهید انتخاب کنید. از جاذبه های گردشگری که در اطراف رستوران آرین قائم شهر وجود دارد می توان به امامزاده صالح و امامزاده سید محمد زرین نوا اشاره کرد.

رستوران آرین قائم شهر

آدرس: ایران ، مازندران ، قائم شهر ، سه راهي سواد كوه ، بعد از سه راه الغدیر

رستوران و فست فود آوینا

یکی از رستوران های قائم شهر که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است رستوران و فست فود آوینا می باشد. مجموعه رستورانی آوینا شامل رستوران ، کافی شاپ و فست فود می باشد. در منوی رستوران و فست فود آوینا انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد که شامل کباب ها، جوجه ها و غیره هستند. در رستوران آوینا، در کنار غذاهای ایرانی برای مشتریان خود انواع فست فودها و غذاهای فرنگی را هم سرو می کند که شامل استیک و پیتزا هستند. رستوران و فست فود آوینا محیطی جذاب و خاص دارد.

در این رستوران علاوه بر میز و صندلی هایی که در فضایی سبز قرار دارند، مکانی کلبه مانند و اختصاصی نیز وجود دارد که امکان رزرو آن ها هم وجود دارد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران وجود دارد می توان به امامزاده صالح و امامزاده سید محمد زرین نوا اشاره کرد.

رستوران و فست فود آوینا

آدرس: ایران ، مازندران ، قائم شهر ، میدان امام ، ابتدای جاده کیاکلا ، جنب بانک ملی

رستوران حاج حسن قائم شهر

این رستوران به خاطر خدمات و غذاهای باکیفیت، تقریباً در میان رستوران های قائم شهر بی رقیب است و از بهترین رستوران های قائم شهر است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و غیره به چشم می خورد. رستوران حاج حسن را می توان میان رستوران های گران قیمت قائم شهر قرار دارد. اما وجود غذاهای متنوع و کیفیت بالای غذاها، باعث شده تا مشتریان زیادی را جذب کند.

از امکانات این رستوران می توان به خدمه رستوران ، پارکینگ و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران وجود دارد می توان به امامزاده صالح و امامزاده سید محمد زرین نوا اشاره کرد.

رستوران حاج حسن قائم شهر

آدرس: ایران ، مازندران ، قائم شهر ، خیابان ساری

رستوران مادربزرگ قائم شهر

در صورتی که علاقمند به انواع آش و حلیم هستید، رستوران مادربزرگ بهترین گزینه در شهر قائم شهر خواهد بود. محیط داخلی رستوران بسیار شیک بوده و همانند رستوران های ایتالیایی می باشد. در منوی رستوران مادربزرگ انواع آش و حلیم مشاهده می شود. همچنین انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها و همچنین غذاهای فست فودی نیز در رستوران مادربزرگ سرو می شود.

از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد.  جاذبه های گردشگری مانند امامزاده سید محمد زرین نوا،امامزاده صالح و آب بندان ساروکلا در اطراف این رستوران وجود دارد.

رستوران مادربزرگ قائم شهر

آدرس: استان مازندران ، قائم شهر ، بلوار کارگر

رستوران تالار کریم خان قائم شهر

در اطراف قائم شهر، باغ تالارهای مختلفی وجود دارد که در میان آن ها، باغ تالار کریم خان جزء بهترین رستوران های قائم شهر می باشد. محیط داخلی باغ سرسبز و بزرگ می باشد و درون تالار، میز و صندلی های لوکس، دکوراسیون و تزئینات دیدنی به چشم می خورد. باغ تالار کریم خان مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف می باشد.

رستوران تالار کریم خان قائم شهر

آدرس: ایران ، شهرستان قائم شهر ،جاده فراخیل

رستوران اکبر جوجه

شعبه قائم شهر رستوران معروف اکبر جوجه، یکی از بهترین شعبات اکبر جوجه به شمار می رود. غذاهای رستوران علاوه بر حجم بالایی که دارند، کیفیت مناسبی داشته و از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. این رستوران در منطقه ای دنج با جای پارک فراوان قرار دارد. رستوران اکبر جوجه یکی از شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های قائم شهر می باشد.

رستوران اکبر جوجه

آدرس: شعبه اول : جاده کمربندی فیروزکوه  –  شعبه دوم: خیابان ساری ، روبرو پارک ولیعصر

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *