جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های جیرفت

هتل های جیرفت

شهر جیرفت شهری است بسیار باستانی و تاریخی در جنوب استان کرمان که بیشتر آن را به نام شهر دقیانوس می شناسند. این نامگذاری به علت قدمت بالای شهر جیرفت بوده که به تعبیری کهن ترین تمدن جهان در سومر عراق را متزلزل کرده است. این شهر مورد توجه بسیار مورخان و باستان شناسان ایرانی بسیاری بوده. تحقیقات گستره و اکتشافات بسیاری در این منطقه از کشور صورت گرفته است. چنانچه  این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اید می توانید یکی از هتل های جیرفت را جهت اقامت خود انتخاب کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل ناجی جیرفت (سه ستاره)

هتل ناجی جیرفت یکی از هتل های جیرفت می باشد که در سال 1389 در زمینی به مساحت دوازده هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل در پنج بلوک سه طبقه ساخته شده است و شامل پنجاه باب سوئیت می باشد. ساختمان های این هتل فاقد آسانسور می باشد. موزه باستان شناسی جیرفت که یکی از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد در فاصله شش کیلومتری از هتل سه ستاره جیرفت قرار دارد.

از امکانات هتل سه ستاره جیرفت می توان به رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سرویس بهداشتی فرنگی و تهویه مطبوع  اشاره کرد. همچنین  لاندری ، سالن کنفرانس ، سالن اجتماعات ، پارکینگ ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، خود پرداز ، فضای سبز، آلاچیق سنتی ، مجتمع ورزشی  در این هتل موجود می باشد. تلفن ، یخچال ، تلویزیون در لابی ، روم سرویس ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، فروشگاه و غرفه و خدمات تور از دیگر امکانات این هتل آپارتمان سه ستاره می باشد.

هتل ناجی جیرفت (سه ستاره)

آدرس: کرمان ، جیرفت ، بلوار پیامبر اعظم ، نرسیده به میدان انقلاب

هتل دقیانوس (دو ستاره)

یکی دیگر از هتل های جیرفت، هتل دو ستاره دقیانوس می باشد که می توانید برای اقامت خود در نظر بگیرید. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ ، رستوران ، لابی، فضای سبز ، تلفن ، تلویزیون و یخچال اشاره کرد.

هتل دقیانوس (دو ستاره)

آدرس: ایران ، استان کرمان ، جیرفت ، خیابان سلمان فارسی

هتل هلیل جیرفت (دو ستاره)

هتل هلیل از هتل های جیرفت است  که در سفر به شهر جیرفت می توانید برای اقامت خود رزرو کنید. از امکانات این هتل دو ستاره می توان به پارکینگ روباز ، تلویزیون ، لابی ، کافی شاپ ، یخچال ، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی اشاره کرد.

هتل هلیل جیرفت (دو ستاره)

آدرس: ایران ، استان کرمان ، جیرفت ، خیابان 12 بهمن

مهمانپذیر مادر (تک ستاره)

اگر به دنبال یک هتل اقتصادی برای اقامت در شهر جیرفت هستید  مهمانپذیر مادر گزینه مناسبی است. مهمانپذیر مادر شامل نه اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه جیرفت هجده دقیقه با ماشین فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این مهمانپذیر قرار دارد می توان به موزه جیرفت اشاره کرد. از امکانات این هتل تک ستاره می توان به اینترنت در اتاق ، اینترنت در لابی ، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.

مهمانپذیر مادر (تک ستاره)

 

آدرس: ایران ،استان کرمان ، جیرفت ، میدان امام خمینی (ره) ، خیابان تختی شمالی

هتل فرهنگیان جیرفت

یکی دیگر از هتل های جیرفت، هتل فرهنگیان جیرفت می باشد. هتل و رستوران فرهنگیان جیرفت در جیرفت و بلوار معلم واقع شده است. این هتل به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مسجد امام رضا (ع) و مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان قرار گرفته است.

هتل فرهنگیان جیرفت

آدرس: استان کرمان ، جیرفت ، بلوار امام خمینی ، بلوار معلم

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *