جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های سبزوار

هتل های سبزوار

شهر سبزوار یکی از شهر های قدیمی استان خراسان رضوی با شش هزار سال قدمت می باشد. این شهر در مسیر جاده ابریشم و داشته و سابقاً به نام بیهق شناخته می شده است. سبزوار در مسیر زائرین حرم رضوی به یکی از شهر های زائر پذیر ایران تبدیل شده است و هر ساله مسافرین زیادی را به خود مهمان است. از همین رو دارای اماکن تاریخی و گردشگری بسیاری است که از جاهای دیدنی سبزوار به شمار می روند. هرچند در این شهر هتل های زیادی وجود ندارد اما هتل های سبزوار می توانید گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر زیبا و تاریخی باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل کاملیا سبزوار (سه ستاره)

این هتل سه ستاره در سال 1381 افتتاح گردید و از هتل های سبزوار و متعلق به شرکت سهامی خاص سربداران سبزوار می باشد. می باشد. هتل کاملیا سبزوار شامل پنج طبقه و شصت باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. مساحت هتل کاملیا سه هزار و هشتصد و شصت متر مربع می باشد و در حد فاصل شهرهای نیشابور و شاهرود قرار دارد.

جاذبه های گردشگری مانند یخدان های تاریخی، خانه الداغی، مسجد جامع سبزوار، آرامگاه بقراط، کاروانسرای فرامرز خان، آرامگاه حاج ملا هادی سبزواری، خانه اسلامی و  مناره خسرو گرد  از جمله جاهای دیدنی هستند که در اطراف این هتل سه ستاره قرار دارند. شما می توانید با اقامت در هتل کاملیا سبزوار به راحتی از این جاذبه های دیدنی و گردشگری بازدید کنید.

هتل کاملیا سبزوار (سه ستاره)

امکانات هتل کاملیا سبزوار

از امکانات ویژه هتل می توان به رستوران با ظرفیت دویست نفر، پارکینگ با ظرفیت شصت خودرو رایگان و اینترنت در لابی به صورت رایگان و محدود نام برد. از دیگر امکانات عمومی هتل می توان به فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، روزنامه،کافی نت. نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان و پله اضطراری اشاره کرد. همچنین صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی. سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن (اپراتور) و خدمات CIP (تشریفات ویژه) از دیگر امکانات هتل کاملیا می باشد.

خدمات تور، سالن ورزشی، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی. سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات نیز در این هتل موجود می باشند.

اتاق های این هتل نیز شامل امکاناتی از جمله حمام، بالکن، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی. پاور سوئیچ، آب رایگان، روم سرویس، لوازم بهداشتی و اینترنت می باشد. تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی ایرانی نیز در اتاق های این هتل سه ستاره موجود می باشد.

آدرس: خراسان رضوی، سبزوار، بلوار سربداران، روبروی پایانه مسافربری

هتل جهانگردی سبزوار (دو ستاره)

هتل جهانگردی سبزوار از هتل های سبزوار است که در سال 1356 به بهره برداری رسید و شامل دو طبقه و بیست و یک باب اتاق می باشد. این هتل در سال 1394 جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در زمینی به مساحت سه هزار و ششصد متر مربع و زیر بنای هزار و پانصد متر مربع احداث گردیده است.

از جمله جاذبه های گردشگری که با اقامت در هتل جهانگردی سبزوار می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید می توان به خانه الداغی، بقعه امام زاده یحیی (ع)، مسجد جامع سبزوار، کاروانسرای فرامرز خان و آرامگاه بقراط اشاره کرد. از امکانات ویژه هتل، رستوران با ظرفیت صد و بیست نفر، پارکینگ با ظرفیت بیست خودرو به صورت رایگان و اینترنت در لابی به صورت رایگان می باشد.

هتل جهانگردی سبزوار (دو ستاره)

امکانات هتل جهانگردی سبزوار

امکانات عمومی هتل شامل فکس، لابی، کافی نت، روزنامه، نمازخانه، فضای سبز، اتاق چمدان. تلفن در لابی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و  کپسول آتش نشانی می باشد. همچنین خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی. سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و سیستم تهویه مطبوع در این هتل موجود می باشد.

اتاق های هتل جهانگردی سبزوار شامل حمام، دراور، یخچال، دمپایی، آباژور، مبلمان، کمد لباس، رخت آویز، آب رایگان، تلفن، لوازم بهداشتی و اینترنت می باشد. همچنین تلویزیون ،مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق های این هتل دو ستاره موجود می باشد.

آدرس: خراسان رضوی، سبزوار، میدان مادر

اقامتگاه بوم گردی ننه کلو بابا کلو سبزوار

اقامتگاه بوم گردی ننه کلو بابا کلو شامل پنج بابا اتاق می باشد و قدمت آن به هشتاد سال پیش برمی گردد. این خانه در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و به عنوان اقامتگاه به بهره برداری رسید. اتاق های این اقامتگاه فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی می باشند. حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در حیاط اقامتگاه تعبیه شده است. همچنین یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه این اقامتگاه قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی ننه کلو بابا کلو سبزوار

آدرس: خراسان رضوی، سبزوار استان خراسان رضوی، 25 کیلومتری شمال سبزوار، جاده شهرک توحید، روستای طبس، کوی سلمان ها، اقامتگاه بوم گردی ننه کلو بابا کلو

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *