جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های سبزوار

رستوران های سبزوار

شهر سبزوار یکی از شهر های قدیمی استان خراسان رضوی با شش هزار سال قدمت می باشد. این شهر در مسیر جاده ابریشم و داشته و سابقاً به نام بیهق شناخته می شده است. سبزوار در مسیر زائرین حرم رضوی به یکی از شهر های زائر پذیر ایران تبدیل شده است و هر ساله مسافرین زیادی را به خود مهمان است. از همین رو دارای اماکن تاریخی و گردشگری بسیاری است که از جاهای دیدنی سبزوار به شمار می روند. در این مقاله به معرفی تعدادی از رستوران های سبزوار می پردازیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران عادل

یکی از رستوران های سبزوار که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است رستوران عادل می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود ده کیلومتر تا رستوران عادل سبزوار فاصله دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان به موزه نفت سبزوار، پارک لاله سبزوار، رباط فرامرز خان و مزار حمید سبزواری (شاعر معاصر) می باشد. رستوران فست فود کاج، رستوران پردیس، کافه گشنیز و پیتزا پازل نیز در نزدیکی رستوران عادل قرار دارند.

رستوران عادل

آدرس: ایران ، خراسان رضوی ، سبزوار چمران

رستوران تشریفات سبزوار

رستوران تشریفات یکی دیگر از بهترین رستوران های سبزوار می باشد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. از امکانات رستوران تشریفات داشتن فضای باز می باشد. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود بیست و نه کیلومتر تا رستوران تشریفات سبزوار فاصله دارد.

رستوران تشریفات سبزوار

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، طبس ، شهر سبزوار ، روستای ییلاقی ، انتهای روستا

رستوران پردیس

در منوی این رستوران که از رستوران های سبزوار می باشد انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود ده کیلومتر تا رستوران پردیس سبزوار فاصله دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان به پارک لاله سبزوار، موزه نفت سبزوار، رباط فرامرز خان و مزار حمید سبزواری (شاعر معاصر) اشاره کرد. همچنین رستوران عادل، رستوران فست فود کاج، پیتزا پازل و کافه گشنیز در نزدیکی رستوران پردیس سبزوار قرار دارند.

رستوران پردیس

آدرس: ایران ، خراسان رضوی ، سبزوار ، بلوار دکتر شریعتی ، مقابل پمپ بنزین شرکت نفت

رستوران وزرا

در منوی این رستوران که از رستوران های سبزوار می باشد انواع غذاهای ایرانی به چشم می خورد. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود ده کیلومتر تا رستوران وزرا فاصله دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان به موزه نفت سبزوار، پارک لاله سبزوار، مسجد پامنار و بازار حاج زمان سبزوار اشاره کرد. همچنین کافه نیمکت، رستوران البرز، پیتزا پازل و کافه گشنیز در نزدیکی رستوران وزرا قرار دارند.

رستوران وزرا

آدرس: ایران ، خراسان رضوی ، سبزوار ، میدان نجار آباد ، مطهری 2

رستوران فست فود کاج سبزوار

اگر به غذاهای فست فودی علاقه دارید می توانید به این رستوران بروید. در رستوران فست فود کاج که از رستوران های سبزوار می باشد انواع غذاهای فست فودی سرو می شود. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود ده کیلومتر تا این رستوران فاصله دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف فست فود کاج قرار دارند می توان به موزه نفت سبزوار، پارک لاله سبزوار، رباط فرامرز خان و مزار حمید سبزواری (شاعر معاصر) اشاره کرد. همچنین رستوران عادل، کافه گشنیز، رستوران پردیس و پیتزا پازل در نزدیکی رستوران فست فود کاج قرار دارند.

رستوران فست فود کاج سبزوار

آدرس: ایران ، خراسان رضوی ، سبزوار ، ابومسلم

رستوران البرز

در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود و از رستوران های خوب سبزوار می باشد. از امکانات این رستوران می توان به صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود نه کیلومتر تا رستوران البرز سبزوار فاصله دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان به موزه نفت سبزوار، رباط فرامرز خان، آرامگاه بقراط و مسجد پامنار اشاره کرد. همچنین کافه نیمکت، کافه گشنیز، رستوران وزرا و رستوران فست فود کاج در نزدیکی این رستوران قرار دارند.

رستوران البرز

آدرس: ایران ، خراسان رضوی ، سبزوار ، خیابان اسد آبادی

پیتزا پازل

یکی از رستوران های سبزوار که در آن انواع پیتزا سرو می شود پیتزا پازل است.  این رستوران مکان خوبی برای میل انواع پیتزاهای خوش طعم در شهر سبزوار می باشد. فرودگاه بین المللی سبزوار حدود ده کیلومتر تا این رستوران فاصله دارد. از جمله جاذبه های گردشگری که در اطراف پیتزا پازل قرار دارند می توان به پارک لاله سبزوار، موزه نفت سبزوار، رباط فرامرز خان و آرامگاه بقراط اشاره کرد. همچنین رستوران فست فود کاج، رستوران عادل، کافه گشنیز و رستوران پردیس در نزدیکی پیتزا پازل قرار دارند.

پیتزا پازل

آدرس: استان خراسان رضوی ، سبزوار ، گلستان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *