جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های جیرفت

رستوران های جیرفت

شهر جیرفت شهری است بسیار باستانی و تاریخی در جنوب استان کرمان که بیشتر آن را به نام شهر دقیانوس می شناسند. این نامگذاری به علت قدمت بالای شهر جیرفت بوده که به تعبیری کهن ترین تمدن جهان در سومر عراق را متزلزل کرده است. این شهر مورد توجه بسیار مورخان و باستان شناسان ایرانی بسیاری بوده. تحقیقات گستره و اکتشافات بسیاری در این منطقه از کشور صورت گرفته است. شهر جیرفت همچنین به علت داشتن طبیعت بسیار زیبا و سرسبز در دل بخش کویری ایران و تاریخ پر فراز و نشیب، جاهای دیدنی و گردشگری بسیاری که دارد. همواره مورد توجه تاریخ دوستان گردشگران به عنوان مقصد سفر خود قرار گرفته است. یکی از جذابیت های سفر به این شهر تجربه صرف غذا های در رستوران های جیرفت می باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران آرمان

رستوران آرمان  یکی از رستوران های جیرفت می باشد که انواع غذای ایرانی در منوی آن به چشم می خورد. هتل و رستوران آرمان در جیرفت و بلوار سربازان گمنام امام زمان عج واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی هتل ناجی قرار گرفته است. رستوران آرمان، رستورانی خوب با غذاهای باکیفیت می باشد که در سطح شهر جزو بهترین رستوران های جیرفت است و محیطی تمیز و آرام دارد.

رستوران آرمان

آدرس: استان کرمان ، جیرفت ، بلوار سربازان گمنام امام زمان عج ، بین میدان انقلاب و بلوار شهید عباسپور

رستوران هفت خان

این رستوران یکی از بهترین رستوران و چلوکبابی های جیرفت می باشد. این رستوران دارای سالن غذاخوری می باشد و محیط مناسبی برای دور همی های خانوادگی می باشد. در سفر به شهر جیرفت حتما سری به این رستوران بزنید و از غذاهای خوشمزه آن میل کنید. از امکانات رستوران هفت خان می توان به امکان رزرو میز، سفارش آنلاین غذا و فروش آنلاین غذا اشاره کرد.

رستوران هفت خان

آدرس : استان جنوب کرمان – شهرستان جیرفت ، جیرفت ، ولایت چهارم ، بلوار جانبازان ، کوچه جانبازان 2 ، طبقه اول

رستوران لیمو ترش

یکی دیگر از رستوران های جیرفت، رستوران لیمو ترش می باشد که می توانید برای صرف غذا به آن جا بروید و خاطره ای به یاد ماندنی را تجربه کنید. رستوران لیمو ترش در جیرفت و خیابان کشاورزی واقع شده است. رستوران بام بزرگ طهران، پیتزا مهتاب و پیتزا تورینو در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران لیمو ترش

آدرس: استان کرمان ، جیرفت ، خیابان امیرکبیر ، خیابان کشاورزی

رستوران مهرگان

یکی از رستوران های خوب جیرفت، رستوران مهرگان می باشد. این رستوران در  خیابان دانشجو ، کوچه آزادی قرار دارد.

رستوران مهرگان

آدرس: ایران ، استان کرمان ، جیرفت ، خیابان دانشگاه ، خیابان دانشجو ، کوچه آزادی

پیتزا مهتاب جیرفت

یکی از رستوران های جیرفت که در آن انواع غذای فست فود سرو می شود پیتزا مهتاب است. فاصله فرودگاه جیرفت تا این رستوران حدود نه کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف پیتزا مهتاب قرار دارد می توان به باشگاه هیربد ، شهر دقیانوس ، موزه باستانشناسی جیرفت و هلیل رود اشاره کرد. همچنین چلوکباب هفت خان و پیتزا آویشن در نزدیکی پیتزا مهتاب قرار دارند.

پیتزا مهتاب جیرفت

آدرس: ایران ، کرمان ، جیرفت ،‎ بلوار امام خمینی

پیتزا آویشن جیرفت

یکی دیگر از رستوران های جیرفت که در آن انواع غذای فست فود سرو می شود پیتزا آویشن می باشد. فاصله فرودگاه جیرفت تا این رستوران حدود نه کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف پیتزا آویشن قرار دارد می توان به باشگاه هیربد ، شهر دقیانوس ، موزه باستانشناسی جیرفت و هلیل رود اشاره کرد. همچنین چلوکباب هفت خان و پیتزا مهتاب در نزدیکی پیتزا آویشن قرار دارند.

پیتزا آویشن جیرفت

آدرس: ایران ، کرمان ، جیرفت ،‎ بلوار امام خمینی

رستوران ملی جیرفت

این رستوران در جیرفت و بلوار بعثت واقع شده است و از رستوران های خوب و با کیفیت جیرفت می باشد. در این رستوران می توانید یک غذای خوب و با کیفت را در کنار عزیزانتان صرف نمایید.

رستوران ملی جیرفت

آدرس دقیق: استان کرمان ، جیرفت ، دولت ، بلوار بعثت

کافه رستوران بام طهران

کافه رستوران بام طهران در جیرفت ، بین میدان شهدا و بلوار بعثت واقع شده است و به صورت شبانه‌روزی به میهمانان خدمات ارائه می‌دهد. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری برخوری و همچنین بازار شهرداری، پیتزا اهورا، رستوران ملی، بانک ملی و فروشگاه زنجیره ای رفاه قرار گرفته است.

آدرس: استان کرمان ، جیرفت ، دولت ، بین میدان شهدا و بلوار بعثت

پیتزا بنیتا

اگر از غذاهای ایرانی خسته شده اید می توانید سری به پیتزا بنیتا بزنید و در آن جا انواع پیتزاهای خوشمزه را میل کنید.

پیتزا بنیتا

آدرس: ایران ، استان کرمان ، جیرفت ، خیابان مصطفی خمینی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *