جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های سیرجان

هتل های سیرجان

سیرجان مرکز شهرستان سیرجان شهری در غرب استان کرمان است. این شهر یکی از شهرهای صنعتی و اقتصادی کشور به شمار می‌رود و دارای بزرگ‌ترین معدن سنگ آهن خاورمیانه یعنی گل گهر است. معماری سیرجان صاحب یکی از بی نظیرترین نوع بادگیرهای ایرانی به نام بادگیر چپقی است. اگر در سفر به این شهر قصد اقامت در هتل های سیرجان را دارید بهتر است از قبل رزرو خود را انجام دهید تا در زمان ورود به این شهر با مشکل مواجه نشوید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل فدک سیرجان (دو ستاره)

هتل دو ستاره فدک در سال 1381 به بهره برداری رسید و شامل سه طبقه و بیست و یک باب اتاق می باشد. این هتل در سال 1396 جهت بالابردن کیفیت ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. مکان های گردشگری مانند بازار تاریخی سیرجان، بادگیر چپقی، یخدان های دوقلوی سیرجان، خانه حاج رشید و امام زاده احمد اطراف این هتل وجود دارد . از مزایای اقامت در هتل فدک، دسترسی آسان به مرکز شهر و بازار سیرجان می باشد.

از امکانات عمومی هتل می توان به فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، پارکینگ با ظرفیت 9 خودرو رایگان، آسانسور. نمازخانه، فضای سبز، پله اضطراری، تاکسی سرویس، تلفن در لابی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی. رستوران به ظرفیت پنجاه نفر، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی از دیگر امکانات هتل دو ستاره سیرجان می باشد.

هتل فدک سیرجان (دو ستاره)

امکاناتی مانند حمام، یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، دمپایی، صبحانه، کمد لباس. تلویزیون، رخت آویز، آب رایگان، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت و تلویزیون در اتاق های هتل موجود می باشند. از دیگر امکانات موجود در اتاق ها می توان به ،سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ها اشاره کرد.

آدرس: استان کرمان، سیرجان، خیابان ابن سینا

هتل عطر سیب سیرجان (سه ستاره)

هتل عطر سیب سیرجان در سال 1394 به بهره برداری رسید و شامل پنج طبقه و سی و دو باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران می باشد. از مزایای اقامت در هتل فدک، دسترسی آسان به مرکز شهر سیرجان می باشد. از مکان های گردشگری اطراف این هتل می توان به بازار تاریخی سیرجان، بادگیر چپقی، یخدان های دوقلوی سیرجان، خانه حاج رشید و امام زاده احمد اشاره کرد.

امکانت عمومی هتل سه ستاره عطر سیب شامل رستوران با ظرفیت دویست نفر، فکس، لابی. پرینتر، فتوکپی، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار و خدمات تور می باشد. اتاق چمدان، اتاق سیگار، صندوق امانات، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی. خدمات خانه داری و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل عطر سیب سیرجان (سه ستاره)

همچنین خدماتی مانند خدمات برای معلولین، پارکینگ با ظرفیت بیست خودرو رایگان، تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی). سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی. سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات از امکانات عمومی موجود در هتل عطر سیب می باشد.

در اتاق های هتل عطر سیب امکاناتی مانند حمام، دراور، یخچال، صبحانه، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، میز تحریر، کمد لباس تلویزیون، پاور سوئیچ، آب رایگان و تلفن وجود دارد. اینترنت، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی. لوازم بهداشتی و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل عطر سیب می باشد.

آدرس: استان کرمان، سیرجان، خیابان ابن سینا، هتل عطر سیب

هتل کهکشان سیرجان (دو ستاره)

هتل  دو ستاره کهکشان سیرجان شامل سه طبقه و شصت و چهار باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. این هتل در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. از اماکن گردشگری که در اطراف هتل کهکشان سیرجان قرار دارند می توان به بازار تاریخی سیرجان، بادگیر چپقی، یخدان های دوقلوی سیرجان، خانه حاج رشید و امام زاده احمد اشاره کرد.

اتاق های هتل کهکشان سیرجان دارای امکانات رفاهی از جمله حمام، یخچال، صبحانه، آباژور، دمپایی، چای ساز، کمد لباس. رخت آویز، تلویزیون، روم سرویس و تلفن می باشد. امکانات دیگری مانند لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق. سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق ها موجود می باشد. سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، دراور، بالکن، مبلمان، آب رایگان، اینترنت در اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق و سیستم تهویه مطبوع در اتاق نیز موجود می باشند.

هتل کهکشان سیرجان (دو ستاره)

امکانات عمومی هتل شامل رستوران به ظرفیت پنجاه نفر، لابی، استخر طبق تعرفه هتل، کافی نت، آسانسور. پارکینگ با ظرفیت پنجاه خودرو رایگان، خودپرداز و پارک کودک می باشد. امکانات دیگر هتل زمین ورزشی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، خدمات بیدار باش و خدمات تهیه بلیط می باشد.

همچنین تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، فکس، فتوکپی، پرینتر. نمازخانه، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، اتاق سیگار، چایخانه سنتی، شبکه پخش فیلم. دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و اتاق تلفن (اپراتور) از دیگر امکانات این هتل دو ستاره می باشد.

آدرس: استان کرمان، سیرجان، بلوار نماز، چهارراه سید احمد خمینی، شهرک رزمندگان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *