جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های سیرجان

رستوران های سیرجان

سیرجان مرکز شهرستان سیرجان شهری در غرب استان کرمان است. این شهر یکی از شهرهای صنعتی و اقتصادی کشور به‌ شمار می‌رود و دارای بزرگ‌ترین معدن سنگ آهن خاورمیانه یعنی گل گهر است. معماری سیرجان صاحب یکی از بی‌ نظیرترین نوع بادگیرهای ایرانی به نام بادگیر چپقی است. بعد از محل اقامت، آنچه برای مسافران بسیار اهمیت دارد، پیدا کردن رستوران خوب در شهر است. در سیرجان رستوران های خوب زیاد است و شما می توانید برای صرف غذا به یکی از این رستوران ها بروید. از غذاهای سنتی این شهر می‌توان به پلو سیرجانی، آبگوشت بادمجان و کشک، آبگوشت زیره، آش گندم شیر، اوماچ آش، خورشت بز قورمه، خورشت به آلو، زیره پلو و کشک کدو اشاره‌ کرد که در رستوران های سیرجان می توانید آن ها را امتحان کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران ژینو

یکی از رستوران های سیرجان که می توانید در آنجا هم غذای ایرانی و هم فست فود میل کنید رستوران ژینو است. از امکانات رفاهی این رستوران می توان به داشتن صندلی، تلویزیون، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. جاذبه های گردشگری و تفریحی مانند باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر، پارک بانوان، باشگاه جهان ورزش و خانه حاج رشید در اطراف این رستوران قرار دارند.

مهمانسرای جهانگردی سیرجان نیز در نزدیکی رستوران ژینو قرار دارد. از دیگر رستوران های اطراف این رستوران می توان به کافه تورینو، کبابی مسافر، فست فود بیگ بوی و برگر هیربد اشاره کرد.

رستوران ژینو

‎آدرس: استان کرمان، سیرجان، بلوار مالک اشتر، نبش خیابان دکتر مفتح

رستوران برگ سیرجان

یکی دیگر از رستوران هی سیرجان که به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد رستوران برگ سیرجان می باشد. در این رستوران برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام غذا سرو می شود و شما می توانید با رفتن به این رستوران خاطره خوردن یک غذای خوب را تجربه کنید.

سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به پارک کودک (پارک شهید هادی)، موزه سیرجان، یخدان های دوقلو سیرجان و بوستان مهندس صبوری اشاره کرد. فرودگاه سیرجان در ده کیلومتری رستوران برگ قرار دارد.

مهمانسرای جهانگردی سیرجان نیز در یک کیلومتری این رستوران قرار دارد. از رستوران های اطراف رستوران برگ می توان به پیتزا لئون، ساندویچ اویتا، پیتزا کاردینو و رستوران سنتی قشقایی شیرازی اشاره کرد.

رستوران برگ سیرجان

آدرس: استان کرمان – سیرجان،‎ بلوار امام رضا، روبروی تندیس مادر

رستوران خاتون سیرجان

رستوران خاتون از رستوران های سیرجان است که دارای محیط و فضایی آرام با غذاهای با کیفیت و مناسب برای مجالس و مهمانی های دورهمی  و خانوادگی می باشد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. مهمانسرای جهانگردی سیرجان نیز در یک کیلومتری این رستوران قرار دارد. فرودگاه سیرجان در یازده کیلومتری رستوران خاتون قرار دارد.

از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به بوستان مهندس صبوری، پارک کودک (پارک شهید هادی)، موزه سیرجان و بادگیر چپقی اشاره کرد. رستوران های دیگری مانند پیتزا کاردینو، پیتزا لئون، رستوران ماکیان کارن و رستوران سنتی قشقایی شیرازی در نزدیکی رستوران خاتون قرار دارند.

رستوران خاتون سیرجان

آدرس: کرمان – سیرجان،‎ بلوار سید جمال، روبروی بنیاد مسکن

رستوران سنتی قشقایی شیرازی

رستوران سنتی قشقایی شیرازی مکانی دنج و زیبا برای صرف ناهار و شام به همراه خانواده می باشد و از رستوران های سیرجان می باشد. همانطور که از اسم رستوران پیداست سبک آشپزی در این رستوران به صورت سنتی می باشد و علاقه مندان به غذای سنتی می توانند در این رستوران از خوردن غذاهای سنتی سیرجان لذت ببرند.

رستوران سنتی قشقایی شیرازی

آدرس: استان کرمان، سیرجان، ‎ بلوار سید جمال، نرسیده به سه راهی کرمان

رستوران ماکیان کارن سیرجان

یکی دیگر از رستوران های سیرجان، رستوران ماکیان کارن سیرجان می باشد که با داشتن فضای خوب و محیطی آرام، محل مناسبی برای صرف غذا می باشد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. مهمانسرای جهانگردی سیرجان کمتر از یک کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.  فرودگاه سیرجان در یازده کیلومتری رستوران ماکیان کارن سیرجان قرار دارد.

از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف رستوران ماکیان کارن می توان به پارک کودک (پارک شهید هادی)، بادگیر چپقی، بوستان مهندس صبوری و خانه حاج رشید اشاره کرد. پیتزا لئون، پیتزا کاردینو، رستوران خاتون و برگر هیربد در نزدیکی رستوران کارن ماکیان قرار دارند.

رستوران ماکیان کارن سیرجان

آدرس: استان کرمان ، سیرجان‎،  خیابان قدس شمالی

کبابی مسافر سیرجان

اگر به خوردن کباب علاقه دارید کبابی مسافر یکی از کبابی های خوب سیرجان است که می توانید به آنجا مراجعه کنید و از خوردن کباب های خوشمزه لذت ببرید. این کبابی دارای امکاناتی مانند صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه سیرجان در چهارده کیلومتری کبابی مسافر سیرجان قرار دارد.

مهمانسرای جهانگردی سیرجان کمتر از چهار کیلومتر با این رستوران فاصله دارد. باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر، پارک بانوان، باشگاه جهان ورزش و مزرعه پرورش اسب شریف از جاذبه های گردشگری و تفریحی سیرجان هستند که در اطراف کبابی مسافر قرار دارند و شما می تواید علاوه بر صرف غذا به این مکانها سری بزنید و از آن ها دیدن کنید. رستوران ژینو، کافه تورینو، فست فود بیگ بوی و برگر هیربد در اطراف کبابی مسافر قرار دارند.

رستوران ماکیان کارن سیرجان

آدرس: استان کرمان، سیرجان‎، بلوار سید جمال

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *