جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های بروجرد

رستوران های بروجرد

بروجرد در استانم لرستان قرار دارد و مرکز شهرستان بروجرد می باشد. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار دارد و دومین شهر پرجمعیت استان لرستان می باشد. در ناحیه بروجرد به ویژه در دشت سیلاخور، تعداد زیادی تپه‌های باستانی و تاریخی وجود دارد که از دوره‌های پیش از تاریخ تا قرن معاصر آباد بوده‌اند. بیش از دویست خانه اعیانی دوران حکومت قاجار در بروجرد جای گرفته‌اند. بروجرد یکی از شهرهایی است که کباب های معروفی دارد و در سفر به این شهر حتما باید سری به رستوران های بروجرد بزنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران هتل زاگرس بروجرد

این رستوران در هتل زاگرس بروجرد قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های بروجرد می باشد. شما می توانید ضمن اقامت در این هتل از رستوران های خوب این رستوران برای صرف غذا استفاده کنید. در رستوران هتل زاگرس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می شود و می توانید طعم لذیذ بسیاری از این غذاها را در این رستوران و در کنار عزیزانتان تجربه کرد. رستوران تابستانی بام بروجرد نیز در این هتل قرار دارد که می توانید علاوه بر صرف یک غذای خوشمزه، منظره و چشم اندازی زیبا را تجربه کنید.

رستوران هتل زاگرس بروجرد

آدرس: استان لرستان، بروجرد، انتهای خیابان تختی، منطقه تپه شهدا (چغا)

چلو کبابی رضایی

چلوکبابی رضایی یکی از شناخته شده ترین و بنام ترین رستوران ها در بروجرد است. این رستوران بی تردید بهترین کباب را در این شهر طبخ و ارائه می کند. با حضور در این رستوران و خوردن کباب هایش، بی شک یکی از بهترین مزه ها را که در زندگی می توانید بچشید، تجربه می کنید. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد.

از جاهای گردشگری اطراف این رستوران می توان به خانه تاریخی افتخار الاسلام طباطبایی،موزه مردم شناسی بروجرد،خانه مصری و مسجد سلطانی بروجرد اشاره کرد. هتل امیرکبیر بروجرد نیز در نزدیکی چلوکبابی رضایی قرار دارد.

چلو کبابی رضایی

آدرس: استان لرستان، بروجرد، خیابان آیت الله کاشانی شمالی

رستوران و جوجه کبابی شفیع

طعم تازه و دلپذیر انواع کباب را می توانید در جوجه کبابی شفیع که از رستوران های بروجرد است تجربه کنید. کباب و جوجه کبابی این رستوران، همراه با ماست محلی تازه سرو شده مزه آن ها را دو چندان لذیذتر می کند. چیدمان و دکور سنتی رستوران شفیع و تخت های چوبی آن، فضایی زیبا را به وجود آورده است.

از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاهای گردشگری اطراف این رستوران می توان به پارک جنگلی شهید بهشتی، پل قلعه حاتم، تپه چغا و قایق سواری در چغا تپه اشاره کرد.

رستوران و جوجه کبابی شفیع

اشاره کرد. هتل امیرکبیر بروجرد نیز در نزدیکی چلوکبابی رضایی قرار دارد.

آدرس: استان لرستان، بروجرد، میدان زائران کربلا

رستوران سفیر بروجرد

اگر قصد دارید ماهیچه و یا گوشت گردن بی نظیری را تجربه کنید، بهتر است سری به رستوران سفیر شهر بروجرد بزنید. در این رستوران با استفاده از گوشت تازه و ادویه های محلی، غذایی خوشمزه آماده می شود که مزه آن را بی نظیر است.

رستوران سفیر بروجرد

آدرس: استان لرستان، بروجرد، چهارراه تختی ، ابتدای خیابان فرمانداری بروجرد

باغ رستوران برکه بروجرد

فضای طبیعی رستوران بسیار زیبا و دلنشین است و برای هر سه وعده‌ی صبحانه، ناهار و شام پذیرای مشتریان است. با اینکه رستوران برکه از مرکز شهر کمی دور است اما از رستوران های خوب بروجرد می باشد و اگر مسیرتان به این رستوران خورد حتما برای صرف غذا به این رستوران بروید.

باغ رستوران برکه بروجرد

آدرس: استان لرستان، بروجرد،‌ گلدشت، جاده نظام‌آباد، خیابان ساحلی

رستوران ونوس

یکی دیگر از رستوران های بروجرد، رستوران ونوس می باشد که می توانید برای صرف غذا به این کان بروید. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به بام بروجرد، قایق سواری در چغا تپه، پارک چغا تپه و آبشار چغا تپه اشاره کرد. سبک آشپزی در این رستوران ایرانی می باشد.

رستوران ونوس

آدرس: استان لرستان، بروجرد، خیابان تختی

رستوران حسین تهرانی

سبک آشپزی در این رستوران ایرانی می باشد و از رستوران های بروجرد است. از امکانات این رستوران می توان به خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف این رستوران می توان به بازار میدان بروجردی، مسجد آیت الله بروجردی و مجتمع گردشگری عطرستان اشاره کرد.

رستوران حسین تهرانی

آدرس: استان لرستان، بروجرد، میدان آیت الله بروجردی، بلوار حج

رستوران حاج صفی اله

سبک آشپزی در این رستوران ایرانی می باشد و از رستوران های بروجرد است. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف این رستوران می توان به پارک یادبود، خانه تاریخی افتخار الاسلام طباطبایی، موزه مردم شناسی بروجرد و پارک فدک بروجرد اشاره کرد.

رستوران حاج صفی اله

آدرس: استان لرستان، بروجرد، خیابان سید مصطفی خمینی، بعد از پمپ بنزین نرسیده به میدان کتاب

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *