جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های بروجرد

هتل های بروجرد

بروجرد در استانم لرستان قرار دارد و مرکز شهرستان بروجرد می باشد. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار دارد. و دومین شهر پرجمعیت استان لرستان می باشد. در ناحیه بروجرد به ویژه در دشت سیلاخور، تعداد زیادی تپه‌های باستانی و تاریخی وجود دارد که از دوره‌های پیش از تاریخ تا قرن معاصر آباد بوده‌اند. بیش از دویست خانه اعیانی دوران حکومت قاجار در بروجرد جای گرفته‌اند. اگر قصد سفر به بروجرد و اقامت در این شهر تاریخی را دارید هتل های بروجرد یکی از گزینه هایی است که می توانید برای اقامت خود در نظر بگیرید. بهتر است قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید تا در هنگام رسیدن به بروجرد دیگر نگران محل اقامت خود نباشید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل بین المللی زاگرس(چهار ستاره)

هتل بین المللی زاگرس(چهار ستاره)این هتل چهار ستاره در سال 1379 در نردیکی پارک کودک به بهره برداری رسید. این هتل شامل سه طبقه و سی و چهار باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. هتل بر فراز تپه ای زیبا و با چشم انداز بی نظیر از دریاچه و آبشار مصنوعی قرار دارد.

از امکانات رفاهی موجود در اتاق ها می توان به حمام، بالکن، یخچال، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی، کمد لباس، رخت آویز، روم سرویس، تلفن در اتاق و لوازم بهداشتی اشاره کرد. اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق نیز در هتل موجود می باشد.

هتل امیرکبیر بروجرد (سه ستاره)

امکانات عمومی هتل از قبیل فکس، لابی، فتوکپی، آسانسور، کافی نت، روزنامه، فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق چمدان، رستوران بام و تاکسی سرویس می باشد. چایخانه سنتی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، اتاق تلفن (اپراتور)، پارکینگ و خودپرداز نیز از دیگر امکانات هتل زاگرس بروجرد می باشد.

همچنین فضای سبز، پارک کودک، تلفن در لابی، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری. اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق،تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی). مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات از امکانات هتل می باشد.

آدرس: استان لرستان، بروجرد، انتهای خیابان تختی، تپه چغا، هتل زاگرس

هتل هالیس بروجرد (سه ستاره)

این هتل سه ستاره شامل نه طبقه و هجده باب اتاق می باشد و در مرکز شهرستان بروجرد واقع شده است. از مکان های گردشگری و تفریحی که در اطراف این هتل وجود دارد می توان به امام زاده شاهزاده ابوالحسن، پارک فدک، تنگه کپرگه و مسجد جامع بروجرد اشاره کرد. هتل هالیس بروجرد در سال 1394 افتتاح گردید.

از اماکن گردشگری که در اطراف هتل هالیس وجود دارند می توان پارک بانوان، بازار بزرگ بروجرد، پارک جنگلی شهید بهشتی و مسجد جامع بروجرد را نام برد.

از امکانات رفاهی موجود در اتاق ها می توان به حمام، یخچال، بالکن، مبلمان، دمپایی، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، لوازم بهداشتی و  اینترنت در اتاق اشاره کرد. مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش. سیستم تهویه مطبوع در اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل هالیس بروجرد می باشد.

هتل هالیس بروجرد (سه ستاره)

امکانات عمومی هتل شامل فکس، سونا، لابی، استخر، جکوزی، ماساژ، آسانسور، پارکینگ، سالن ورزشی، پله اضطراری، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته و اینترنت در لابی می باشد. همچنین خدمات خانه داری، دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی. سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات هتل موجود می باشد. پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، وسایل بدنسازی و کپسول آتش نشانی از دیگر امکانات هتل هالیس می باشد.

آدرس: استان لرستان، بروجرد، میدان یادبود، نرسیده به سه راه نیروگاه، خیابان بوستان

هتل امیرکبیر بروجرد (سه ستاره)

این هتل سه ستاره در سال 1393 افتتاح گردید و شامل دو طبقه و بیست و چهار باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از مزایای اقامت در این هتل دسترسی آسان به مرکز شهر می باشد.

هتل امیرکبیر بروجرد دارای امکانات رفاهی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی. کافی شاپ، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق می باشد.

هتل امیرکبیر بروجرد (سه ستاره)

آدرس: استان لرستان، بروجرد، خیابان شهید باهنر(بهار)، هتل امیرکبیر

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *