جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های گنبد کاووس

هتل های گنبد کاووس

 گنبد کاووس مرکز شهرستان گنبد کاووس و بزرگترین شهر استان گلستان است. این شهر به دلیل داشتن بلندترین برج آجری دنیا با همین نام که در قرن یازدهم میلادی ساخته شده است. همچنین به عنوان اولین شهر با معماری شطرنجی در ایران، معروف است. جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد که با اقامت در هتل های گنبد کاووس می توانید از آن ها دیدن کنید. هر چند هتل های زیادی در این شهر وجود ندارد اما در اینجا تعدادی از آن ها را  بررسی می کنیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل قابوس گنبد کاووس (تک ستاره)

این هتل در سال 1386 افتتاح گردید و شامل دو طبقه و هجده باب اتاق جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. هتل تک ستاره قابوس در خیابان یاس گنبد کاووس قرار دارد. هتل در سال 1394 جهت بالا بردن کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. از جمله جاذبه های تاریخی و گردشگری که با اقامت در این هتل می توانید از آن ها بازدید کنید می توان به تالاب آلاگل، برج قابوس و شهر تاریخی جرجان اشاره کرد. همچنین پیست اسب دوانی، سد اسکندر، دریاچه مصنوعی، بازارچه مرزی اینچه برون، قبرستان و زیارتگاه خالد نبی در اطراف این هتل قرار دارند.

این هتل دارای پارکینگ با ظرفیت هشت خودرو (رایگان) و اینترنت در لابی رایگان (محدود) می باشد. از امکانات رفاهی موجود در اتاق های این هتل می توان به حمام، دراور، یخچال، آباژور، صبحانه، دمپایی و رخت آویز اشاره کرد. امکانات رفاهی دیگری مانند کمد لباس، آب رایگان، لوازم بهداشتی، تلویزیون در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق وجود دارد. همچنین امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق در اتاق ها موجود می باشد.

از امکانات عمومی موجود در هتل می توان به لابی، نمازخانه، اتاق سیگار، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، تلویزیون در لابی و کرایه اتومبیل (بدون راننده) اشاره کرد.

هتل قابوس گنبد کاووس (تک ستاره)

آدرس: گلستان، گنبدکاووس، خیابان امام علی، خیابان یاس

متل شیدا گنبد کاووس (تک ستاره)

این هتل در سال 1398 افتتاح گردید و شامل یک طبقه و یازده باب اتاق جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از جاذبه های گردشگری اطراف این هتل می توان به برج قابوس، شهر تاریخی جرجان، تالاب آلاگل، سد اسکندر و دریاچه مصنوعی اشاره کرد. همچنین پیست اسب دوانی، بازارچه مرزی اینچه برون، گل فشان نفتیچه، قبرستان و زیارتگاه خالد نبی در اطراف این هتل قرار دارند.

از امکانات موجود در اتاق ها می توان به حمام، یخچال، دراور، بالکن، مبلمان، دمپایی، رخت آویز، کمد لباس، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق اشاره کرد. امکانات دیگری مانند سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ها موجود می باشد.

از امکانات عمومی در متل شیدا گنبد کاووس می توان به لابی، پارکینگ، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد.

متل شیدا گنبد کاووس (تک ستاره)

آدرس: گلستان، گنبدکاووس، کمربندی صیاد شیرازی، انتهای بلوار تقی آباد

اقامتگاه بوم گردی اوغوز خان گنبد کاووس

این اقامتگاه در سال 1397 افتتاح گردید و شامل هشت باب اتاق می باشد. پنج باب از اتاق ها در ساختمان اصلی قرار دارند و سه اتاق دیگر در خانه کاه گلی واقع شده اند. فاصله این اقامتگاه تا شهر گنبد کاووس پانزده کیلومتر می باشد و در روستای ساری بخش واقع شده است. گنبد قابوس و مجموعه سوارکاری گنبد کاووس در فاصله بیست کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.

در این اقامتگاه حمام و سرویس بهداشتی در اتاق ها موجود نمی باشد و به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. همچنین یخچال به صورت عمومی در یکی از اتاق های این اقامتگاه قرار دارد که گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. از امکانات رفاهی این اقامتگاه می توان به تاکسی سرویس و اسب سواری اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی اوغوز خان گنبد کاووس

آدرس: گلستان ، گنبدکاووس، 15 کیلومتری غرب گنبد کاووس، روستای ساری بخش،  اقامتگاه بوم گردی اوغوز خان

مهمانسرای ارتش گنبد کاووس

مهمانسرای ارتش در شهرک فرهنگیان گنبد کاووس در استان گلستان می باشد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان شهید مطهری و رستوران آقای غذا قرار دارد.

مهمانسرای ارتش گنبد کاووس

آدرس: گلستان، گنبد کاووس، شهرک فرهنگیان، خیابان امام رضا، خیابان فرهنگ، خیابان میرزا کوچک خان

مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم)

مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) (مهمانپذیر و پانسیون) در گنبد کاووس و خیابان معلم واقع شده است. این مرکز از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مهمانسرای ارتش، پارک فرهنگیان و رستوران فرهنگیان قرار گرفته است.

مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم)

آدرس: استان گلستان، گنبد کاووس، بلوار شهید قاسم سلیمانی، معلم، بین استقلال و فرهنگ

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *