جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های خوی

هتل های خوی

خوی بزرگترین و مهمترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه می باشد و به لحاظ تمدن و جایگاه مذهبی یکی از شهرهای شاخص کشور می باشد. پیشینه این شهر به سه هزار سال پیش برمی گردد. آثار تاریخی زیادی در منطقه خوی وجود دارد که آرامگاه شمس تبریزی یکی از آن هاست. اقامت در هتل های خوی می تواند گزینه مناسبی باشد برای کسانی که می خواهند چند روزی را در این شهر تاریخی بمانند و به گردش و تفریح در خوی بپردازند.

از جاهای دیدنی خوی می توان به بازار قدیمی خوی، مسجد مطلب خان، کلیسای قریس، کلیسای مهلذان، خانه کبیری، کلیسای سورپ سرکیس اشاره کرد.

برای رزرو بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل زمرد خوی (دو ستاره)

هتل زمرد خوی در سال 1389 افتتاح گردید و شامل هفت طبقه و بیست و چهار باب اتاق جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از مزایای این هتل دسترسی آسان به مرکز شهر خوی می باشد. از مکانهای مهم شهر خوی که در اطراف این هتل قرار دارند می توان به برج شمس تبریزی، امام زاده سید بهلول، آرامگاه پوریای ولی و کلیسای سرکیس مقدس اشاره کرد.

این هتل دارای امکاناتی مانند پارکینگ با ظرفیت شصت خودرو (رایگان)، رستوران با ظرفیت صد نفر و اینترنت در لابی رایگان و به صورت محدود می باشد. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به حمام، یخچال، مبلمان، دمپایی، صبحانه، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون. روم سرویس، آب رایگان، تلفن در اتاق و اینترنت در اتاق اشاره کرد. امکانات دیگری مانند تلویزیون ، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع  و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها نیز وجود دارد.

از امکانات عمومی موجود در هتل زمرد خوی نیز می توان به فکس، لابی، صرافی، پرینتر. آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق سیگار، صندوق امانات و شبکه پخش فیلم اشاره کرد. پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع. مینی بار با هزینه سرویس بهداشتی ایرانی در لابی از دیگر امکانات هتل زمرد خوی می باشد. همچنین سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، تلفن در لابی، تلویزیون در لابی و سالن کنفرانس در هتل موجود می باشد.

هتل زمرد خوی (دو ستاره)

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، خیابان شهید کوچری، حدفاصل میدان امیربیگ و امامزاده بهلول

هتل ثمین خوی (سه ستاره)

هتل ثمین خوی در سال 1388 افتتاح گردیده است . این هتل با مساحت هفت هزار متر مربع شامل هشت طبقه  و چهل و دو باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. می باشد. مکان های مهمی مانند دروازه سنگی، مسجد داش آغلیان، کلیسای سرکیس مقدس. برج شمس تبریزی، پل خاتون و امام زاده سید بهلول در اطراف این هتل قرار دارند.

از امکانات ویژه هتل  می توان به رستوران با ظرفیت صد و هشتاد نفر، پارکینگ با ظرفیت سی خودرو (رایگان) و استخر طبق تعرفه اشاره کرد. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به حمام، یخچال، دمپایی، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون. روم سرویس، تلفن، لوازم بهداشتی و  اینترنت در اتاق اشاره کرد. ،سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق،سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ها نیز موجود می باشد.

امکانات عمومی هتل شامل فکس، لابی، جکوزی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، نمازخانه، فضای سبز، خدمات تور، سالن ورزشی، پله اضطراری، خدمات باربری و صندوق امانات می باشد. پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش. دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات هتل می باشد.  همچنین سونا، استخر، تلفن در لابی، تلویزیون در لابی، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی. سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات موجود می باشد.

هتل ثمین خوی (سه ستاره)

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، بلوار ولیعصر، میدان ولایت فقیه

هتل جهانگردی خوی (دو ستاره)

هتل جهانگردی خوی در سال 1347 افتتاح گردید و شامل دو طبقه و سیزده باب اتاق می باشد. این هتل در سال 1393جهت بالا بردن کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. دسترسی راحت به برخی اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری خوی مانند باغ گلستان، عمارت حکومتی و مسجد مطلب خان از مزایای اقامت در این هتل می باشد.

از مکانهای مهم دیگری که با اقامت در این هتل می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید می توان به مسجد داش آغلیان. دروازه سنگی، کلیسای سرکیس مقدم و برج شمس تبریزی می باشد. امکانات ویژه هتل شامل رستوران با ظرفیت صد و پنجاه نفر، پارکینگ با ظرفیت پانزده خودرو (رایگان) و اینترنت در لابی رایگان و به صورت محدود می باشد.

از امکانات موجود در اتاق ها می توان به حمام، یخچال، دراور، بالکن، مبلمان، آباژور، دمپایی، صبحانه، کمد لباس، تلویزیون، رخت آویز، تلفن در اتاق و  لوازم بهداشتی اشاره کرد. همچنین اینترنت، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش. صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها موجود می باشد.

امکانات عمومی هتل شامل فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، کتابخانه، نمازخانه، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس و صندوق امانات می باشد. خدمات باربری، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته. دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق و اتاق تلفن (اپراتور) نیز در هتل موجود می باشد. همچنین تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع. مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات از دیگر امکانات هتل جهانگردی خوی می باشد.

هتل جهانگردی خوی (دو ستاره)

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، خیابان انقلاب، جنب پارک گلستان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *