جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های خوی

رستوران های خوی

خوی بزرگترین و مهمترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه می باشد و به لحاظ تمدن و جایگاه مذهبی یکی از شهرهای شاخص کشور می باشد. پیشینه این شهر به سه هزار سال پیش برمی گردد. آثار تاریخی زیادی در منطقه خوی وجود دارد که آرامگاه شمس تبریزی یکی از آن هاست. در اینجا با تعدادی از جاهای دیدنی خوی آشنا می شویم. از جاهای دیدنی خوی می توان به بازار قدیمی خوی، مسجد مطلب خان، کلیسای قریس، کلیسای مهلذان، خانه کبیری، کلیسای سورپ سرکیس اشاره کرد. در بازدید از این شهر تاریخی حتما سری به رستوران های خوی بزنید.

برای رزرو بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

تالار و رستوران تشریفات خوی

این رستوران یکی از رستوران های خوب شهر خوی می باشد که می توانید برای خوردن غذا به آن جا بروید سبک آشپزی در این رستوران ایرانی می باشد. تالار و رستوران تشریفات خوی دارای امکانات پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. از جادبه های گردشگری اطراف این رستوران می توان پل تاریخی خاتون، دروازه سنگی خوی، مقبره آل یعقوب و بازار خوی را نام برد. از هتل های اطراف این رستوران می توان به هتل ثمین خوی اشاره کرد.

تالار و رستوران تشریفات خوی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، منطقه 2 خوی ،  روبروی ترمینال نبش کمربندی، بلوار شهید غروبی (ترمینال)

رستوران جلالی

یکی دیگر از رستوران های خوی، رستوران جلالی می باشد که در منوی آن غذای ایرانی و کبابی به چشم می خورد. رستوران جلالی خوی دارای امکانات پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. همچنین امکان رزرو در این رستوران وجود دارد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به مقبره پوریای ولی، کلیسای سورپ سرگیس، امامزاده سید بهلول و آرامگاه شمس تبریزی اشاره کرد. هتل زمرد خوی و هتل ثمین نیز در نزدیکی رستوران جلالی قرار دارند.

رستوران جلالی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، بلوار ولیعصر

چلو کبابی حاج حسین

این چلوکبابی در سال 1275 تاسیس شده و در دل بازار خوی قرار دارد. اگر از بازار خوی دیدن می کنید حتما سری به این چلو کبابی بزنید. چلو کبابی حاج حسین دارای امکاناتی مانند خدمه رستوران، پارکینگ و پرداخت الکترونیک می باشد. همچنین امکان رزرو در این چلوکبابی وجود دارد.

چلو کبابی حاج حسین

آدرس: ایران، آذربایجان غربی، خوی، خیابان طالقانی، داخل بازار المهدی

رستوران صوفی

رستوران صوفی در خوی و بلوار شهید مختارزاده واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان شهید مدنی و پارک شیخ نوایی قرار گرفته است. این رستوران از رستوران های خوی می باشد که می توانید در آن جا از خوردن یک غذای خوشمزه لذت ببرید.

رستوران صوفی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، بلوار ولیعصر، کوچه مدنی 10، بلوار شهید مختارزاده، بین کوچه حکیم و خیابان آقالاری

غذا خوری سنتی خوی

غذاخوری سنتی خوی در خوی و بلوار شیخ نوایی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی تالار پذیرایی شیخ نوایی، رستوران رویال و کاف شاپ و فست فود راسپینا قرار گرفته است.

غذا خوری سنتی خوی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، امام خمینی، بلوار شیخ نوایی، تقاطع عاشوری

رستوران استانبول

رستوران استانبول  از دیگر رستوران های خوی است که در محله بازار خوی و در بلوار مطهری واقع شده است. این رستوران از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مهمان‌ سرای جهانگردی خوی و بیمارستان امام خمینی قرار گرفته است.

رستوران استانبول

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، بازار، بلوار مطهری

رستوران زاهدی خوی

رستوران زاهدی در محله بازار خوی و در بلوار مطهری واقع شده است. این رستوران از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مهمان‌سرای جهانگردی خوی و بیمارستان امام خمینی قرار گرفته است.

رستوران زاهدی خوی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، بازار، بلوار چمران، خیابان انقلاب

رستوران کوثر خوی

رستوران کوثر خوی در محله آزادگان خوی و در کمربندی حاجی قلی زاده واقع شده است و از رستوران های خوی می باشد. این رستوران از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پارک ملت  قرار گرفته است.

رستوران کوثر خوی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، آزادگان، کمربندی حاجی قلی زاده

رستوران تشریفات شمس خوی

رستوران تشریفات شمس در محله ربط خوی و در استان آذربایجان غربی، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند آرامگاه شمس تبریزی ، هتل زمرد و پارک بهاران ربط قرار گرفته است.

رستوران تشریفات شمس خوی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، ربط، بلوار شمس تبریزی

کبابی ستار خوی

کبابی ستار در محله بازار خوی و در بلوار پانزده خرداد، خیابان فرمانداری واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع تفریحی تجاری شمس، مجتمع تجاری ایران زمین و بازار خوی قرار گرفته است.

کبابی ستار خوی

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، خوی، بازار، بلوار پانزده خرداد، خیابان فرمانداری

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *