جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های گنبد کاووس

رستوران های گنبد کاووس

 گنبد کاووس مرکز شهرستان گنبد کاووس و بزرگترین شهر استان گلستان است. این شهر به دلیل داشتن بلندترین برج آجری دنیا با همین نام که در قرن یازدهم میلادی ساخته شده است. همچنین به عنوان اولین شهر با معماری شطرنجی در ایران، معروف است. در این مقاله با تعدادی از رستوران های گنبد کاووس آشنا می شویم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران گندم گنبد کاووس

رستوران  گندم  یکی از بهترین رستوران های گنبد کاووس است که دارای فضایی لوکس به همراه  منویی کامل می باشد این رستوران، منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. از جمله غذاهای منوی گندم می توان به کته کبابی ها، غذاهای محلی، سالادها و .. با کیفیتی عالی اشاره کرد. این رستوران طراحی داخلی زیبایی دارد.  در رستوران گندم موسیقی زنده نیز وجود دارد که در هنگام صرف غذا خاطره خوشی را برایتان رقم میزند.

رستوران گندم گنبد کاووس

آدرس: ایران، گلستان، گنبد کاووس، خیابان خیام

رستوران دربار گنبد کاووس

این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های گنبد کاووس است که می توانید برای صرف غذا به آن جا بروید.  این رستوران دارای امکانات فضای باز، صندلی، خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک می باشد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به گنبد قابوس و باشگاه سوارکاری گنبد کاووس اشاره کرد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد.

رستوران دربار گنبد کاووس

آدرس: ایران، گلستان، گنبد کاووس، خیابان مطهری

رستوران سنتی خوان

در این رستوران غذای ایرانی و سنتی سرو می شود و کیفیت غذایی بالایی دارد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به گنبد قابوس اشاره کرد. از رستوران های اطراف رستوران خان می توان رستوران برتر جوجه، رستوران گندم و تالار و رستوران مرکزی شهر را نام برد.

رستوران سنتی خوان

آدرس: ابران، گلستان، گنبد كاووس، كمربندي ميدان امام علي، پارک الغدير

رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

رستوران و تالار برتر جوجه یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای است که در گنبد کاووس هم شعبه دارد. منوی آن شامل غذای ایرانی مانند کباب و قزل‌آلا است. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به گنبد قابوس اشاره کرد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی می باشد.

رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

آدرس: گنبد كاووس، خیابان امام خمینی جنوبی

تالار و رستوران مرکزی شهر

این رستوران از رستوران های گنبد کاووس است و با جاذبه گردشگری گنبد قابوس دو کیلومتر فاصله دارد. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی و سنتی می باشد و می توانید غذاهای سنتی این شهر را در رستوران مرکزی شهر میل کنید. رستوران هایی مانند رستوران برتر جوجه، کافه کندو، رستوران گندم و رستوران و فست فود نارن در نزدیکی این رستوران قرار دارند.

تالار و رستوران مرکزی شهر

آدرس: ایران، گلستان ، گنبد کاووس ، خیابان خرمشهر

رستوران و فست فود نارنج گنبد کاووس

در این رستوران که از رستوران های گنبد کاووس است تنوع غذایی بالایی وجود دارد. در رستوران  و فست فود نارنج هم می توانید غذای ایرانی میل کنید هم از غذاهای فست فود لذت ببرید. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به گنبد قابوس اشاره کرد. رستوران های دیگری مانند کافه کندو، تالار و رستوران مرکزی شهر، رستوران برتر جوجه و رستوران گندم در اطراف رستوران و فست فود نارنج قرار دارد.

رستوران و فست فود نارنج گنبد کاووس

آدرس: ایران، گلستان، گنبد كاووس، بلوار امام خمینی جنوبی

رستوران اجه

این رستوران از رستوران های گنبد کاووس می باشد که غذاهای ایرانی در آن سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان، پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران اجه می توان به گنبد قابوس و باشگاه سوارکاری گنبد کاووس اشاره کرد. همچنین کافه طهرون گنبد کاووس، کافه رومنس، رستوران و فست فود نارنج و رستوران دربار در اطراف این رستوران قرار دارند. در رستوران اجه امکان رزرو وجود دارد.

رستوران اجه

آدرس: ایران، گلستان، گنبد کاووس، خیابان جمهوری، جنب برج قابوس

رستوران سنتی هزار و یک شب

رستوران سنتی هزار و یک شب  از رستوران های گنبد کاووس است که در محله نوپان گنبد کاووس و در خیابان دانشجو پنجم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند ساختمان پزشکان بزرگمهر و بیمارستان شهید مطهری و کافه قنادی پاریس و کبابی پدر و پسر و بیمارستان بسکی قرار گرفته است. از امکانات این رستوران سنتی می توان به قلیان، فضای باز، پارکینگ اختصاصی و موزیک زنده اشاره کرد.رستوران سنتی هزار و یک شب

آدرس: ایران، گلستان، گنبد کاووس، نوپان، بلوار دانشجو، نبش دانشجو پنجم

کافه رومنس

این کافه می تواند فضای مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانتان باشد. از امکانات کافه رومنس می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به گنبد قابوس و باشگاه سوارکاری گنبد کاووس اشاره کرد. کافه طهرون گنبد کاووس، رستوران دربار، رستوران اجه و رستوران و فست فود نارنج در اطراف کافه رومنس قرار دارند.

کافه رومنس

آدرس: ایران، گلستان، گنبد کاووس، خیابان سرابی، نبش سپاس

کافه طهرون گنبد کاووس

یکی دیگر از کافه های گنبد کاووس، کافه طهرون می باشد که می توانید اوقات خوشی را در آن جا سپری کنید. سبک آشپزی در این کافه به صورت ایرانی و سنتی می باشد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به گنبد قابوس و باشگاه سوارکاری گنبد کاووس اشاره کرد.

آدرس: ایران، گلستان، گنبد كاووس، ‫خیابان شهید مطهری

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *