جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های ری

هتل های ری

شهر ری مرکز شهرستان ری در استان تهران می باشد. این شهر که از کهن ترین شهرهای جهان است در طول تاریخ نام های مختلفی داشته است. بنابر آنچه که در اوستا آمده ری سیزدهمین شهری است که در جهان ساخته شده‌ است. جاهای دیدنی ری مانند آتشکده‌های قدیمی، تپه‌های باستانی، قلعه‌های قدیمی و امامزاده‌ها، شهر ری را به یکی از مناطق گردشگری پایتخت تبدیل کرده است. اگر قصد زیارت شاه عبدالعظیم را دارید می توانید در هتل های ری که اطراف این حرم وجود دارند اقامت کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

مجتمع اقامتی آفتاب تهران (تک ستاره)

این مجتمع اقامتی در سال 1380 شروع به فعالیت نموده و شامل دو طبقه و سی و نه واحد اقامتی است که این واحدها در طبقه دوم قرار دارند. این مجموعه در سال 1395 جهت بالا بردن کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای این هتل دسترسی آسان به حرم امام خمینی (ره) می باشد. از امکانات این مجموعه اقامتی می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آسانسور، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن چند منظوره، رمپ، مبل، روم سرویس، اینترنت در لابی،فکس و فتوکپی اشاره کرد.

مجتمع اقامتی آفتاب تهران (تک ستاره)

آدرس: تهران، اتوبان خلیج فارس جنوب به شمال (تهران – قم)، ضلع غربی و شرقی حرم مطهر امام خمینی، مجتمع اقامتی آفتاب تهران

هتل بزرگ فردوسی تهران (چهار ستاره)

یکی از هتل های ری که می توانید برای اقامت به آنجا بروید هتل فردوسی تهران می باشد. از مزایای این هتل می توان به دسترسی راحت به موزه صلح، موزه علم و فناوری و ارتباطات و کاخ گلستان اشاره کرد. این هتل با مساحت بیست و دو هزار متر مربع دارای امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران می باشد.

از امکانات رستوران می توان به کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، سالن صبحانه خوری، سالن بدنسازی، استخر ،اسپا، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی اشاره کرد. همچنین این هتل شامل امکانات دیگری مانند آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه، لابی،سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)، تاکسی سرویس می باشد. سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هم در این هتل چهار ستاره وجود دارد.

هتل بزرگ فردوسی تهران (چهار ستاره)

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان فردوسی ، خیابان کوشک

هتل ویلایی یادگار امام (تک ستاره)

این هتل در سال 1370ساخته شده است و دارای سی ویلای دو خوابه می باشد. هتل ویلایی یادگار امام در سال 1393 جهت بالا بردن کیفیت و ارائه بهتر خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای این هتل می توان به دسترسی راحت به فرودگاه بین المللی امام خمینی و نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اشاره کرد.

از امکانات هتل ویلایی یادگار امام می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس ، آلاچیق در محوطه، زمین فوتبال، مبل، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش ،فکس و فتوکپی اشاره کرد.

هتل ویلایی یادگار امام (تک ستاره)

آدرس: تهران ، آزاد راه خلیج فارس،  مقابل عوارضی تهران_قم ، هتل ویلایی یادگار امام

هتل آرمان تهران (دو ستاره)

این هتل شامل چهار طبقه و پنجاه و پنج باب اتاق و واحد اقامتی می باشد. از مزایای اقامت در این هتل می توان به دسترسی آسان به عمارت مسعودیه اشاره کرد. از امکانات هتل آرمان تهران می توان به فروشگاه و غرفه، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی اشاره کرد.

همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو طبقات ،سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو طبقات، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، تلویزیون در لابی و مبلمان اشاره کرد.

هتل آرمان تهران (دو ستاره)

آدرس: تهران ، میدان امام خمینی(توپ خانه) ، خیابان سعدی جنوبی،  خیابان اکباتان،  کوچه بانک صادرات، پلاک309

هتل گلستان تهران (تک ستاره)

این هتل در سال 1355 افتتاح گردید و شامل سه طبقه . سی و هشت باب اتاق می باشد. از مزایای اقامت در این هتل می توان به موزه پست و تلگراف و موزه مقدم اشاره کرد.

از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان،روزنامه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) و سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) اشاره کرد. همچنین این هتل شامل امکاناتی از قبیل تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری،  مبلمان، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری و … می باشد.

هتل گلستان تهران (تک ستاره)

آدرس: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، هتل گلستان تهران

هتل پرشیا 2 تهران (سه ستاره)

این هتل در سال 1394 شروع به فعالیت نموده و شامل پنج طبقه و شصت و پنج واحد اقامتی می باشد. از مزایای اقامت در هتل پرشیا 2 تهران دسترسی راحت به راه آهن و ایستگاه مترو می باشد. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) و سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) اشاره کرد.

همچنین امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو طبقات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، رمپ، تلویزیون در لابی، مبلمان و لاندری نیز در هتل وجود دارد.

روم سرویس ،پذیرش بیست و چهار ساعته ،خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش ،صبحانه در اتاق ،نهار در اتاق،فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، آژانس مسافرتی و … نیز در هتل موجود می باشد.

هتل پرشیا 2 تهران (سه ستاره)

آدرس: تهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر،  نرسیده به چهار راه مختاری

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *