جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های پاکدشت

رستوران های پاکدشت

پاکدشت در جنوب شرق استان تهران می باشد و مرکز شهرستان پاکدشت است. با توجه به این که گلخانه های مدرن و سنتی زیادی در این شهر وجود دارد به عنوان پایتخت گل و گیاه شناخته می شود. بیشتر گل و گیاهان پاکدشت در روستاهای گلزار، آلوئک و فیلستان در گلخانه‌های مکانیزه و سنتی کشت می‌شود. در سفر به این شهر حتما سری به رستوران های پاکدشت بزنید و از غذاهای با کیفیت آن لذت ببرید.

انتخاب یک رستوران خوب برای صرف غذا یکی از موردی است که در سفر باید به آن توجه شود. در پاکدشت رستوران های با کیفیتی وجود دراد که می توانید برای خوردن یک غذای خوشمزه به آن جا بروید و از غذای خود لذت ببرید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران باباطاهر پاکدشت

رستوران باباطاهر از رستوران های پاکدشت می باشد و در بلوار شهدا قمی واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ البرز و همچنین پایگاه سالن ورزشی علی ابن ابیطالب، سفیر آسمان ملل، سالن ورزشی علی بن ابیطالب، آموزشگاه رانندگی پردیس و کارگزار بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته است.

رستوران باباطاهر پاکدشت

آدرس : استان تهران، پاکدشت، بلوار شهدا قمی، بین نقشینه ششم و نقشینه هفتم

رستوران ریحون پاکدشت

رستوران ریحون در محله مظفر پاکدشت و در ورامين، میدان، آزادگان ایران واقع شده است و از رستوران های پاکدشت می باشد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه افق کوروش و سر مامازند و اداره مالیات پاکدشت و اداره پست مرکزی پاکدشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سر مامازن می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

رستوران ریحون پاکدشت

آدرس: شهرستان پاکدشت،مظفر،خ مطهری

رستوران سنتی ستاره شهر

یکی دیگر از رستوران های پاکدشت رستوران سنتی ستاره شهر است که در محله قوهه پاکدشت و در بلوار پازوکی بین خان محمدی و ارشاد واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین قوهه و کلانتری ۱۵ جیتو و محصولات طبیعی و خانگی بهکام و سوپر مارکت محمدی و فرمانداری شهرستان پاکدشت قرار گرفته است.

رستوران سنتی ستاره شهر

آدرس: پاکدشت، قوهه، بلوار پازوکی بین خان محمدی و ارشاد

کترینگ پارسیان 

کترینگ پارسیان (کترینگ و آشپزخانه) در پاکدشت و خیابان شقایق 4 واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پیتزا نامزدی، اداره مخابرات پاکدشت، شیرینی نامزدی، داروخانه شبانه روزی دکتر احمدی زاده و مؤسسه اموزش زبان رسپینا قرار گرفته است. در سفر به پاکدشت می توانید برای صرف غذا  به این رستوران که از رستوران های پاکدشت می باشد مراجعه کنید.

کترینگ پارسیان 

آدرس: استان تهران، پاکدشت، بلوار مطهری، شقایق 4

کباب سنتی بناب آذربایجان پاکدشت

کباب سنتی بناب آذربایجان در محله گلها پاکدشت و در استان تهران، مامازند، بلوار شهدای قمی، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه افق کوروش و مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی علی ابن ابی طالب و بیمارستان شهدای پاکدشت و مرکز تعویض پلاک پاکدشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت قرار گرفته است.

کباب سنتی بناب آذربایجان پاکدشت

آدرس: شهرستان پاکدشت، گلها، خیابان قمی شمالی، خیابان نقشینه ششم

باغ رستوران حاجی احمدی

باغ رستوران حاجی احمدی در محله فاز دو الهیه پاکدشت و در خیابان شاهد،خیابان ادارات واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند سر مامازند و اداره مالیات پاکدشت و استخر یاس سفید و اداره پست مرکزی پاکدشت و اداره آموزش و پرورش پاکدشت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سر مامازن می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. این باغ رستوران هم از رستوران های خوب پاکدشت می باشد.

باغ رستوران حاجی احمدی

آدرس: شهرستان پاکدشت، فاز دو الهیه، خیابان شاهد، خیابان ادارات

تهیه غذای تندیس پاکدشت

تهیه غذای تندیس در محله مظفر پاکدشت و در تهران، مامازند، بلوار مطهری، کوچه اصانلو، پلاک ۱۹ واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه افق کوروش و سر مامازند و مرکز تعویض پلاک پاکدشت و اداره مالیات پاکدشت و اداره پست مرکزی پاکدشت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سر مامازن می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

تهیه غذای تندیس پاکدشت

آدرس: تهران، پاکدشت، مامازند، بلوار مطهری_کوچه اصانلو، پلاک ۱۹

فست فود فیل برگر زغالی

اگر به غذای فست فود علاقه دارید می توانید سری به  فیل برگر زغالی که در پاکدشت و خیابان مدرس دوم واقع شده است بزنید. این فست فود از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی استخر یاس سفید، مسجد حضرت زینب (س)، آموزشگاه رانندگی امیر، کلینیک زیبایی خودروی لاکچری وکس و رستوران عمارت زرین قرار گرفته است.

فست فود فیل برگر زغالی

آدرس: استان تهران، پاکدشت، بلوار رحیمی، مدرس دوم، بین مرصاد 9 و علامه طباطبایی

تالار فرهنگیان پاکدشت

تالار فرهنگیان پاکدشت در محله گلها پاکدشت و در بلوار سپاه،خیابان فرهنگ چهاردهم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین قوهه و فروشگاه افق کوروش و مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی علی ابن ابی طالب و مرکز تعویض پلاک پاکدشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت قرار گرفته است.

تالار فرهنگیان پاکدشت

آدرس: شهرستان پاکدشت، گلها،بلوار سپاه، خیابان فرهنگ چهاردهم

رستوران سعید پاکدشت

از دیگر رستوران های پاکدشت که می توانید برای صرف غذا به آن جا یروید رستوران سعید است این رستوران در محله پازوکی پاکدشت و در خیابان بوربور خیابان شمشاد دوم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت و فروشگاه افق کوروش و مرکز تعویض پلاک پاکدشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت و درمانگاه شبانه‌روزی مرجان قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سر مامازن می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

رستوران سعید پاکدشت

آدرس: پاکدشت، پازوکی، خیابان قمی جنوبی، بین شمشاد یکم و شمشاد دوم

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *