جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اقامتگاه بوم گردی کاشان

اقامتگاه بوم گردی کاشان

کاشان بزرگترین تولیدکننده گل و گلاب محمدی در کشور است. هر ساله مسافران زیادی با اجاره اقامتگاه های بوم گردی در کاشان به دیدن مراسم گلاب گیری در این شهر می روند. این شهر که قدمت آن به بیش از هفت هزار و پانصد سال می رسد در استان اصفهان می باشد. کاشان یکی از مقاصد گزدشگری ایران می باشد و به شهر گل و گلاب و پایتخت فرش جهان معروف است. شهر کاشان دارای آثار تاریخی بسیار زیادی است که سیصد و سی و سه اثر آن به ثبت ملی رسیده است. جاهای دیدنی کاشان این شهر را به یک منطقه توریستی تبدیل کرده است. وقتی به کاشان شهر گل و گلاب سفر می کنید برای بازدید از آن باید چند روزی وقت بگذارید تا بتوانید از همه جای آن دیدن کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاه ها اینجا کلیک کنید

اقامتگاه های بوم گردی کاشان

از آنجایی که کاشان یکی از قدیمی ترین شهر ها می باشد و اولین تمدن یک جانشینی و شهرنشینی را دارد اقامتگاه های بومگردی زیادی نیز در این شهر وجود دارد. لذا یکی از گزینه هایی که می توانید برای محل اقامت خود در نظر بگیرید این اقامتگاه ها می باشد.

از جمله این اقامتگاه های بومگردی می توان به اقامتگاه بومگردی ثنا، اقامتگاه بومگردی سرای سایه، اقامتگاه بومگردی خانه نقلی، اقامتگاه بومگردی ترنج کاشان، اقامتگاه بومگردی سرای محمد کاشان و اقامتگاه بومگردی موزه عروسک و اسباب بازی کاشان می باشد.

قیمت اقامتگاههای بوم گردی کاشان با توجه به عوامل مختلفی از جمله موقعیت مکانی ، امکانات رفاهی، نوع معماری و میزان بازسازی انجام شده متفاوت است. به همین دلیل این اقامتگاه ها در قیمت های متنوعی ارائه می شوند. با این حال قیمت این اقامتگاه ها نسبت به هتل ها بسیار مقرون به صرفته است.

اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی

مساحت اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی صد و نود و هشت متر است و  در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. این اقامتگاه در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ به منظور افزایش سطح کیفی و بالا بردن ارائه خدمات به گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. اقامتگاه  بوم گردی خانه نقلی امکاناتی مانند بادگیر، ایوان، سرداب، دو حیاط کوچک و سی اتاق دارد. که تمامی این امکانات برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران در اختیار آن‌ ها قرار گرفته‌ است. خدماتی مانند چای، دمنوش آتشی و دوچرخه سواری در این اقامتگاه ارائه می شود.

از امکانات این اقامتگاه بوم گردی می توان به اینترنت در فضای لابی، پارکینگ با ظرفیت ده خودرو و، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی اشاره کرد. همچنین این اقامتگاه امکانات دیگری مانند حمام، صبحانه، دمپایی، لوازم بهداشتی، چایخانه سنتی، فضای سبز و … دارد.

اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی

آدرس: اصفهان ، کاشان – میدان کمال الملک – خیابان شریف – کوچه پامنار – گذر آب انبار خان – کاشی 20 – اقامتگاه خانه نقلی

اقامتگاه بوم گردی خانه عامری ها

این اقامتگاه بوم گردی  مساحتی در حدود نه هزار متر مربع دارد و تعداد هشتاد و پنج واحد اقامتی، سه خانه و تعداد پنج حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی دارد. . این خانه تاریخی  در بیست و شش خرداد ماه سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی و افتتاح شد.

از امکانات اقامتگاه بوم گردی خانه عامری ها می توان به  اینترنت داخل اتاق‌ها، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی  در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق‌ها اشاره کرد. دیگر امکانات اقامتگاه هم شامل اینترنت در لابی به صورت رایگان، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، ، کتابخانه و … می باشد.

اقامتگاه بوم گردی خانه عامری ها

آدرس: کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم

اقامتگاه بوم گردی خانه پارسی

اقامتگاه بوم گردی خانه پارسی که به سبک معماری دوران قاجار و پهلوی بنا شده است در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ تاسیس و راه‌اندازی شده است. . این اقامتگاه تعداد یازده واحد اقامتی دارد که تمامی آن‌ها در کنار حوض آب و باغچه‌های زیبا قرار گرفته‌اند.

از امکانات رفاهی اقامتگاه بوم گردی خانه پارسی می توان به رستوران، اینترنت در لابی به صورت رایگان، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، صبحانه و یخچال اشاره کرد. همچنین امکانات رفاهی دیگری مانند اینترنت داخل اتاق‌ها، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا داخل اتاق‌ها و … وجود دارد.

اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 5، انتهای کوچه سمت راست، بعد از خانه معماران

اقامتگاه بوم گردی ترنج

اقامتگاه بوم گردی ترنج در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و دارای چهار واحد اقامتی می باشد. این مجموعه علاوه‌ بر اتاق‌های ذکر شده یک سوئیت نیز دارد که از یک هال، دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی تشکیل شده است.

تمامی اتاق‌های این مجموعه فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و تمام مسافران می‌توانند از  سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده کنند.

از امکانات این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیر مسقف و اختصاصی در بیرون از اقامتگاه، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی و پخش موسیقی محلی اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی ترنج

آدرس: استان اصفهان، کاشان ، خیابان ملافتح الله، روبروی پارک ملافتح الله، جنب کارگاه صنایع دستی کاشان

در سفر به کاشان از چه جاهایی دیدن کنیم؟

باغ فین، مسجد جامع کاشان، خانه تاریخی طباطبایی ها، خانه عباسیان، خانه تاریخی بروجردی ها، مسجد مدرسه سلطانی، خانه تاریخی عادل کاشان تنها بخشی از جاهای دیدنی کاشان است. که در سفر به این شهر تاریخی و کهن می توانید از آن ها بازدید کنید.

اقامتگاه بوم گردی کاشان

آب و هوای کاشان چگونه است؟

کاشان شهری کویری است و به همین تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های نسبتا سردی دارد. اوایل تیر تا اوایل مرداد گرم‌ترین زمان کاشان است. سردترین زمان کاشان هم از اوایل دی تا اوایل اسفند است.

بهترین زمان سفر به کاشان چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به کاشان از اوایل فروردین تا اوایل خرداد و از اوایل مهر تا اوایل آبان است. البته ممکن است حتی در این ماه‌ها هم گرمای هوا کمی شما را آزار دهد. . در کل بهترین زمان ممکن سفر به کاشان پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه، یعنی زمان برگزاری جشنواره گلاب‌گیری در کاشان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی کاشان

چگونه به صورت آنلاین در کاشان اقامتگاه بوم گردی اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به اردبیل را دارید یکی از نگرانی ها شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمائید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

برای اجاره کردن اقامتگاه بوم گردی در کاشان با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در کاشان با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان اقامتگاه را انتخاب کنید.

اقامتگاه بوم گردی کاشان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *