جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اجاره ویلا در ساری

اجاره ویلا در ساری

ساری مرکز استان مازندران، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این استان می باشد. این شهر که از شهرهای شمالی ایران می باشد به دلیل نزدیکی به دریا و داشتن طبیعت زیبا گردشگران زیادی را در فصل های مختلف سال به خود جذب می کند. جاهای دیدنی ساری تنها به طبیعت زیبای آن محدود نمی شود و دارای بناهای تازیخی زیادی است که از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. با اجاره ویلا در ساری می توانید از این شهر زیبا دیدن کنید و از طبیعت فوق العاده آن لذت ببرید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

اجاره ویلا در ساری

با توجه به اینکه شهر ساری در نزدیکی دریا قرار دارد ویلاهای زیادی نیز در مجاورت آن ساخته شده است که اقامت در  این ویلا ها لذت سفر را دو چندان می کند. اگر به شنا و آب تنی در دریا علاقه دارید می توانید با اجاره ویلا در کنار دریا وقت بیشتری را در ساحل بگذرانید.

همچنین در نقاط مختلف شهر ساری ویلاهایی برای اقامت شما مسافران عزیز وجود دارد. که می توانید با توجه به بودجه خود و منطقه ای که می خواهید در آن جا اقامت کنید ویلای مورد نظر خود را اجاره نمایید. اگر امکانات رفاهی ویلا برای شما خیلی مهم است ویلاهای لاکچری با امکاناتی از قبیل سونا، استخر و جکوزی و … نیز وجود دارد که می توانید با رزرو آن ها لذت یک سفر عالی را تجربه کنید.

با توجه به ورود تعداد زیاد مسافران به این شهر بهتر است قبل از سفر با اجاره ویلا در ساری، ویلای مورد نظر خود را رزرو نمائید. شما می توانید در سایت میزبان یاب به راحتی در هر نقطه ای از ساری ویلای مورد نظر خود را اجاره نمایید. سایت میزبان یاب این امکان را به شما میدهد که به صورت انلاین و یا تماس مستقیم با میزبان رزرو خود را انجام دهید.

در سفر به ساری از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی ساری می توان به دریاچه چورت، دریاچه الندان، چشمه های باداب سورت، آبشار بولا، بوستان نیلوفر آبی و منطقه حفاظت شده دشت ناز اشاره کرد. که با اجاره ویلا در ساری می توانید از آن ها دیدن کنید. از جاذبه های تاریخی این شهر نیز میتوان مسجد جامع ساری، خانه کلبادی، عمارت فاضلی، حمام وزیری، برج سلطان زین لعابدین و خانه سردار جلیل را نام برد.

اجاره ویلا در ساری

آب و هوای ساری چگونه است؟

از آن جایی که شهر ساری در میان کوه، جنگل و دریا  قرار دارد موجب شده که این شهر آب و هوایی معتدل و مرطوب داشته باشد. این شهر یکی از پر بارش ترین شهرهای کشور است.  زمستان های ساری معمولا سرد و خشک است و تابستان های آن خنک و مرطوب است

بهترین زمان سفر به ساری چه موقع است؟

بهترین زمان مسافرت به ساری در فصل های بهار و پاییز است زیرا در این فصل ها طبیعت فوق العاده زیبا و چشم نوازی دارد. همچنین از میزان رطوبت هوای ساری کاسته شده و آب و هوای معتدل و خنکی دارد.

چگونه به صورت آنلاین در ساری ویلا اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به ویلا را دارید یکی از نگرانی ها شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده است. جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمائید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

اجاره ویلا در ساری

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

برای اجاره ویلا در ساری چه مدارکی مورد نیاز است؟

ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است.

اجاره ویلا در ساری

برای اجاره کردن ویلا در ساری با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره ویلا در ساری با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان ویلا را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *