جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در ملارد

اجاره سوئیت در ملارد

ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع شده است. فاصله شهر ملارد تا تهران پنجاه کیلومتر و تا کرج بیست و دو کیلومتر می باشد. یکی از آثار باستانی و جاهای دیدنی ملارد تخت رستم است. با اجاره سوئیت در ملارد اقامتگاه خود را رزرو کنید و به بازدید از این اماکن تاریخی بپردازید.

نام ملارد را می‌توان تلخیص از ملار-ده شمرد. ملار عبارت از دستگاهی است متشکل از سه عدد چوب که از یک سر به هم بسته می‌شوند و به صورت هرمی روی زمین قرار می‌گیرند و مشک دوغ را به آن آویزان می‌کنند.

بنا بر روایتی دیگر ملارد به معنی محل آرد میباشد که به مرور زمان در لغت تخفیف داده شده و به ملارد تبدیل شده است. عده ای دیگر نیز بر این باورند که نام ملارد از مال آت به معنای محلی که اسب، قاطر و غیره فراوان است گرفته شده است. در شهرستان ملارد بیش از شصت کارگاه تولید صنایع دستی وجود دارد . بیش از سیصد نفر نیز به صورت صنایع دستی خانگی فعالیت می کنند.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

اجاره سوئیت در ملارد

اگر قصد ماندن در هتل را ندارید می توانید با اجاره سوئیت  مکان مناسبی را برای اقامت خود اجاره نمایید. با نصب یک اپلیکیشن مناسب بر روی تلفن همراه خود به راحتی رزرو خود را انجام دهید. اپلیکیشن میزبان یاب این امکان را به شما می دهد که بدون نگرانی در هر جایی محل مورد نظر خود را رزرو کنید.

اجاره سوئیت در ملارد

جاهای دیدنی ملارد کجاست؟

قلعه محمودآباد ملارد، بقعه امام زاده ابراهیم (ع) ملارد، امام زاده بی بی سکینه (ع) ملارد، تپه بالکین ملارد، کوه کفترلو، تپه ارسطو ملارد، روستای گمرکان ملارد، امام زاده قاسم (ع) ملارد از جاهای دیدنی و تاریخی ملارد می باشد که در سفر به این شهر می توانید از آن ها دیدن کنید.

چگونه به صورت آنلاین در ملارد سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به ملارد را دارید یکی از نگرانی ها شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمائید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

اجاره سوئیت در ملارد

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

اجاره سوئیت در ملارد

برای اجاره سوئیت در ملارد چه مدارکی مورد نیاز است؟

ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است.

برای اجاره کردن سوئیت در ملارد با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در ملارد با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *