جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های ساری

رستوران های ساری

ساری مرکز استان مازندران، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این استان می باشد. این شهر که از شهرهای شمالی ایران می باشد به دلیل نزدیکی به دریا و داشتن طبیعت زیبا گردشگران زیادی را در فصل های مختلف سال به خود جذب می کند. جاهای دیدنی ساری تنها به طبیعت زیبای آن محدود نمی شود و دارای بناهای تازیخی زیادی است که از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. در سفر به این شهر رفتن به رستوران های ساری خالی از لطف نیست و می توانید از خوردن یک غذای خوشمزه لذت ببرید.

رفتن به یک رستوران خوب و خوردن یک غذای لذیذ همواره یکی از قسمت های لذت بخش سفر می با شد. علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی ساری سری به این رستوران ها بزنید و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران گیلاکو

رستوران گیلاکو یکی از معروف ترین رستوران های ساری می باشد و بهترین رستوران در زمینه سرو انواع غذاهای محلی استان گیلان به شمار می رود. این رستوران شامل چند بخش می باشد که شامل محیط مدرن و شیک، بخش سنتی و بخش وی آی پی است. محیط اصلی رستوران فضایی سرسبز به همراه میز و صندلی ها و دکوراسیون رنگارنگ است.

بخشی دیگر محیطی سنتی به همراه تخت های چوبی زیبا می باشد. قسمتی دیگر بخش وی آی پی مجموعه می باشد که شامل اتاق و آلاچیق است. جاهای دیدنی معروفی در نزدیکی رستوران گیلاکو وجود دارد که از جمله آن ها می توان به مسجد سالخورده، پارک قائم و پارک ملل ساری اشاره کرد.

رستوران گیلاکو

آدرس: استان مازندران، ساری، بلوار طالقانی، خیابان پیروزی، پیروزی 10

رستوران مارشو

رستوران مارشو یکی از رستوران های ساری است که انواع کباب ها، جوجه ها، غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی در منوی غذایی این رستوران وجود دارد. همچنین در این رستوران می توانید  بهترین دسرها شامل کیک ها و ژله ها را درکنار انواع نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران مارشو می توان مسجد سالخورده، پارک ملل و آب انبار نو را نام برد.

آدرس: مازندارن- خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی

رستوران سنتی نفیس

در رستوران سنتی نفیس که از بهترین رستورانهای ساری است غذای ایرانی، فست فودی، فرنگی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های لذیذ سرو می شود. سالن اصلی به صورت سلف سرویس می باشد. غذا های گوشتی و کبابی شامل کوبیده و جوجه و برگ و غیره و غذا های خورشتی شامل خورشت قیمه و قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ و غیره می باشند. غذای محلی شامل جوجه و کباب ترش، مرغ های شکم پر ناردونی و خورشت های محلی نیز در این رستوران سرو می شود.

در قسمت کافی شاپ رستوران نوشیدنی های گرم شامل انواع چای و دمنوش و کلی نوشیدنی بر پایه قهوه و برای نوشیدنی های سرد هم انواع شیک و اسموتی و آبمیوه های طبیعی سرو می شود. رستوران نفیس دارای موسیقی زنده نیز می باشد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران نفیس می توان به پارک وی ساری، روستای فرح آباد و روستاى گلما سفلى اشاره کرد.

رستوران سنتی نفیس

آدرس: مازندران، ساری، جاده فرح آباد، بالاتر از شهید مظلومی

رستوران حاج حسن ساری

در رستوران حاج حسن که از رستوران های خوب  ساری است چشم انداز زیبایی از شهر و جنگل را می توانید ببینید و  لحظات دلنشینی برای شما خواهد بود. رستوران حاج حسن دارای سه شعبه در شهر ساری است که در نقاط مختلف شهر قرار دارند. در رستوران انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها، خورشت ها و غذاهای محلی و دریایی سرو می شود.

شعبه واقع در بلوار امام رضا به سمت جاده نکا اولین و شلوغ ترین شعبه رستوران است که می توانید در سفر به شهر ساری به آن جا بروید. از جادبه های گردشگری اطراف رستوران حاج حسن می توان بازار روز ساری، برج سلطان زین العابدین، امامزاده یحیى ساری و آب انبار میرزا مهدی را نام برد.

رستوران حاج حسن ساری

آدرس: مازندران، کیلومتر ۲ جاده ساری به نکا

رستوران سی فود ساری

رستوران سی فود بهترین رستوران دریایی ساری به شمار می رود.  ماهی هایی همچون ازون برون، سالمون، شیرماهی و کلیکا به دو صورت کبابی و سرخ شده در این رستوران سرو می شود. در بخش ماهی های رستوران سی فود ماهی قزل آلای سرخ شده یا کبابی، قزل شکم پر، کپور سرخی یا شکم پر و شور ماهی هم سرو می شود. جادبه های اطراف رستوران سی فود ساری شامل مجتمع ورزشى داراب،پارک آفتاب (دامادی) و بازار روز ساری می شود.

رستوران سی فود ساری

آدرس: ساری، جاده دریا، جنب دانشگاه ادیب

رستوران شار ساری

نام دیگر رستوران شار ساری رستوران ایتالیایی شار می باشد و انواع پیتزاها، استیک ها، سالادها، برگر، ساندویچ، پاستا و غیره در این رستوران سرو می شود. جاذبه های اطراف این رستوران که از رستوران های ساری می باشد باشگاه فدک، پارک ولایت، مسجد سالخورده و آب انبار نو است.

رستوران شار ساری

ایران – مازندران – ساری خیابان فرهنگ، انتهای خیابان سعدی

رستوران محسن ساری

رستوران محسن دارای میز سلف سرویس می باشد.  این رستوران از رستوران های با کیفیت ساری است و سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می شود. محیط رستوران دارای دو طبقه می باشد. جاذبه های اطراف رستوران باشگاه فدک، مسجد سالخورده، پارک ولایت و آب انبار نو می باشد.

رستوران محسن ساری

آدرس: استان مازندران، ساری، بلوار داراب، نرسیده به سعدی

کبابی عینی ساری

کباب عینی یکی از کبابی های قدیمی شهر ساری است که انواع کباب ها، جوجه های مزه دار شده، جیگر، دل و غیره در آنجا قرار دارد. اگر مایل باشید در کنار تمامی کباب ها، کته با برنج های ایرانی و ته دیگ های زعفرونی هم سرو می شود. جاذبه های اطراف این رستوران آب انبار میرزا مهدی، میدان ساعت (ساری)، خانه تاریخی کلبادی و عمارت فاضل می باشد.

کبابی عینی ساری

آدرس: ساری، سه راه کشاورزی ،روبروی خیام، کباب سرای عینی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *