جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های اسلامشهر

رستوران های اسلامشهر

اسلامشهر دومین شهر پرجمعیت استان تهران ومرکز شهرستان اسلامشهر می باشد. این شهر از شهرهای تاریخی استان تهران می باشد که قدمت آن را حدود پنج هزار سال قبل از میلاد میدانند. همچنین تپه های تازیخی زیادی در این منطقه قرار دارد که قدمت بعضی از آنها به هفت هزار سال می رسد. در سفر به این شهرتاریخی سری به رستوران های اسلامشهر بزنید و غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. یخچال های تاریخی نیز در این شهر وجود دارد که بخش دیگری از جاذبه های گردشگری اسلامشهر می باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

سفره خانه سنتی ترنج

سفره خانه سنتی ترنج  یکی از رستوران های اسلامشهر می باشد که در محله حسین آباد سیاب اسلام‌شهر و در خیابان بهار واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادگستری و دادسرای شهرستان اسلامشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، بیمارستان امام زمان و اسلامشهر ابتدای باغ فیض و فروشگاه افق کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان نماز می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

سفره خانه سنتی ترنج

آدرس: اسلام‌شهر،حسین آباد سیاب، خیابان بهار

پیتزا جوان

پیتزا جوان در شهرک قائمیه اسلام‌شهر و در بلوار قائمیه،خیابان نهم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه افق کوروش و پمپ گاز سعیدیه و بوستان شهدای اسلامشهر و خط مترو شاهد و داروخانه بزرگ اسلامشهر قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس قائمیه آذری می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

پیتزا جوان

آدرس: اسلام‌شهر، شهرک قائمیه، بلوار قائمیه، خیابان نهم

رستوران دریا

رستوران دریا (رستوران) در اسلامشهر و خیابان امامزاده عقیل واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز تجاری روما و همچنین آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)، پوشاک سایز بزرگ مردانه آپاچی، شیرینی سرای شمشیری، فلافلی راز و مسجد قمر بنی هاشم (ع) هشترودیها قرار گرفته است.

رستوران دریا

استان تهران، اسلامشهر، امام سجاد، امام زاده عقیل

کباب سرای گل سرخ

کباب سرای گل سرخ  از رستوران های اسلامشهر می باشد که در محله زر افشان اسلام‌شهر و در خیابان پژوهش،خیابان هشتم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادگستری و دادسرای شهرستان اسلامشهر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و بیمارستان امام زمان و اسلامشهر ابتدای باغ فیض و فروشگاه افق کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس دانشگاه چیچکلو می‌باشد.

کباب سرای گل سرخ

اسلام‌شهر،زر افشان،خ. پژوهش،خ. هشتم

رستوران المهدی

رستوران المهدی از رستوران های اسلامشهر در شهرک جانبازان اسلام‌شهر و در خیابان جانبازان واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند خط مترو شاهد و املاک نوین قائمیه اسلامشهر و سایت مسکن امید اجاق زاده و جایگاه سوخت واوان و جایگاه CNG واوان قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس قائمیه آذری می‌باشد.

رستوران المهدی اسلامشهر

آدرس: شهر اسلام‌شهر شهرک جانبازان خیابان جانبازان

باغچه رستوران شاتوت اسلامشهر

باغچه رستوران شاتوت فضای سرسبز و راحتی دارد در منوی غذایی آن فقط دیزی و کباب مشاهده می شود. البته سرویس چای و قلیان هم در رستوران شاتوت به عنوان یکی از نمونه های خوب باغ رستوران تهران به مشتریان ارائه می شود.

باغچه رستوران شاتوت اسلامشهر

آدرس: تهران اسلام شهر بزرگراه آیت الله سعیدی، ابتدای ایران شهر

باغ رستوران صنوبر اسلامشهر

باغ رستوران صنوبر در اسلامشهر و خیابان علی اکبر رضاییان واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی  سفره خانه سنتی گل یخ، گل و گلدان داود رضاخانی و سفره خانه سنتی ایران زمین قرار گرفته است.

باغ رستوران صنوبر اسلامشهر

آدرس: استان تهران، اسلامشهر، بزرگراه الغدیر، علی اکبر رضاییان

باغچه رستوران کهن دیار اسلامشهر

باغچه رستوران کهن دیار در شهرک مفیدی اسلامشهر و در بلوار بسیج مستضعفین،کنارگذر بسیج،خ امام محمد تقی واقع شده است و از رستوران های با کیفیت اسلامشهر می باشد.  از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کارگزاری رسمی بیمه تامین اجتماعی اسلامشهر، مجتمع اداری تجاری میلاد نور اسلامشهر،  مرکز واکسیناسیون مصلی اسلامشهر، فروشگاه افق کوروش، فروشگاه افق کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس اسلامشهربه آزادی آذری مترو می‌باشد.

باغچه رستوران کهن دیار اسلامشهر

در این رستوران خدماتی همچون سرو غذا و قلیان و چای به همراه کلیه سرویس های رستوران و کافی شاپ ارائه می شود.

آدرس: ایران تهران اسلام شهر خیابان محمد تقی، روبروی دارالقرآن، پلاک 2

سفره خانه سنتی دیدار اسلامشهر

از ذیگر رستوران های اسلامشهر سفره خانه سنتی گردشگری دیدار است که در شهرک قائمیه اسلام‌شهر و در بلوار قائمیه،میدان سوم قائمیه واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه افق کوروش و پمپ گاز سعیدیه و خط مترو شاهد و املاک نوین قائمیه اسلامشهر و سایت مسکن امید اجاق زاده قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس قائمیه آذری می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

سفره خانه سنتی دیدار اسلامشهر

آدرس: اسلام‌شهر،بلوار بسیج مستضعفین،کنارگذر بسیج،خیابان امام محمد تقی

رستوران باغ بالا

رستوران باغ بالا  از رستوران های خوب اسلامشهر می باشد که در شهرک مفیدی اسلام‌شهر و در خیابان آیت الله کاشانی،خیابان سامان یکم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کارگزاری رسمی بیمه تامین اجتماعی اسلامشهر و میوه و تره بار اسلامشهر و مجتمع اداری تجاری میلاد نور اسلامشهر و مرکز واکسیناسیون مصلی اسلامشهر و فروشگاه افق کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس اسلامشهربه آزادی آذری مترو می‌باشد.

رستوران باغ بالا

آدرس: اسلام‌شهر،شهرک مفیدی،خ. آیت الله کاشانی،خیابان سامان یکم

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *