جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های دزفول

رستوران های دزفول

دزفول دومین شهر بزرگ استان خوزستان و مرکز شهرستان دزفول می باشد. این شهر دارای جاذبه های تاریخی زیادی می باشد که و پیشینه تاریخی آن به زمان ساسانیان برمی گردد. جاذبه های طبیعی دزفول نیز بر زیبایی این شهر افزوده است. رستوران های دزفول می تواند محل مناسبی برای خوردن یک غذای خوشمزه و لذت بردن از آن باشد.

اگر به دزفول سفر می کنید حتما سری به رستوران های این شهر بزنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاه اینجا را کلیک کنید

رستوران باغ فلاحت

یکی از رستوران های ذزفول رستوران باغ فلاحت است که در دزفول و شریعتی، کوچه ساسان 2 واقع شده است.

این رستوران  از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار کهنه و همچنین پاساژ امین، کامپیوتر انصاری، فروشگاه تکنیک، پارکینگ و گذر فرهنگی بابا حزقیل و کافه مادوتا قرار گرفته است.

رستوران باغ فلاحت

آدرس: استان خوزستان، دزفول، شریعتی، کوچه ساسان 2

خوراک سرای سناتور دزفول

خوراک سرا سناتور در کوی حافظ دزفول و در بلوار شریعتی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بوستان رعنا و بقعه متبرکه سبزقبا و فروشگاه تکنیک و حمام کرناسیون موزه مردم شناسی دزفول و بازار قدیم دزفول قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان امام خمینی ره می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خوراک سرای سناتور دزفول

آدرس: دزفول، کوی حافظ، بلوار شریعتی

خوراک سرای سروش دزفول

خوراک سرای سروش در دزفول و در استان خوزستان، خیبر، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند لوازم الکتریکی ولوله کشی برادران پنو و جایگاه سوخت خیبر و دمپایی فروشی ابو سرتیپ قرار گرفته است.

خوراک سرای سروش دزفول

آدرس: شهرستان دزفول، جاده بنوت

باغ رستوران ترمه

باغ رستوران ترمه یکی دیگر از رستوران های ذزفول است. این رستوران در دزفول و بلوار 15 خرداد واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهربازی و پارک ملت و همچنین هتل اوان دزفول، هایپر زیتون، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اداره ثبت و احوال دزفول و هنرستان فنی شهید بهشتی قرار گرفته است.

باغ رستوران ترمه

آدرس : استان خوزستان، دزفول، بلوار مهدیه، بلوار 15 خرداد، بین بعثت و پست

سفره خانه سنتی فرحزاد شعبه 1

سفره خانه سنتی فرحزاد هم یکی دیگر از رستوران های دزفول است. این رستوران در دزفول و خیابان داعی دزفولی واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند حمام کرناسیان (موزه مردم شناسی دزفول) و رود دز و همچنین پارک ساحلی دوه، هتل روناش، سرای سنتی طاق و طارمه، کافه شکلات و بستنی هانی قرار گرفته است.

سفره خانه سنتی فرحزاد شعبه 1

آدرس: استان خوزستان، دزفول، بلوار ساحلی، داعی دزفولی

فست فود هلیا

فست فود هلیا در دزفول و بلوار ولی عصر، فرهنگ 6، فرهنگ 2، بین فرهنگ 3 و میدان فرهنگ شهر واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی باشگاه بدنسازی دو منظوره اکسیژن، قارچ طلایی، باشگاه بدنسازی نیما، مشاور املاک گلها و شرکت آوان کشت مروارید خوزستان قرار گرفته است.

فست فود هلیا

آدرس: استان خوزستان، دزفول، بلوار ولی عصر، فرهنگ 6، فرهنگ 2، بین فرهنگ 3 و میدان فرهنگ شهر

رستوران بیدلی

رستوران وحدت بیدلی در دزفول و خیابان طالقانی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری امین و همچنین پمپ بنزین اختصاصی ابراهیمی پور، مسجد نجفیه، فروشگاه زنجیره ای خانه و کاشانه، فروشگاه ابزار یراق آریان پور و لبنیات زمانی راد قرار گرفته است.

رستوران بیدلی

آدرس: استان خوزستان، دزفول، طالقانی، بین فردوسی و 12 فروردین

مجوعه باغ و رستوران راز

مجموعه باغ و رستوران راز در دزفول و خیابان رسالت واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان 580 نیروی زمینی ارتش و رود دز قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این رستوران یکی از غذاخوری‌های خوب این منطقه می‌باشد.

مجوعه باغ و رستوران راز

آدرس: دزفول، بلوار شهدای ارتش، رسالت، پل سوم، بعد از بیمارستان 580 ارتش

رستوران دارچین

رستوران دارچین (رستوران) در دزفول و بلوار ساحلی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند حمام کرناسیان (موزه مردم شناسی دزفول)، رود دز و بازار کهنه و همچنین پلا بچیلون، خانه تاریخی صنیعی، کافه شکلات، زیارتگاه سیدمحمد موسی الکاظم و مسجد سید صالح قرار گرفته است.

رستوران دارچین

آدرس: استان خوزستان، دزفول، بلوار ساحلی، بین کوچه شهید چاییده و کوچه زرنگار

رستوران خاطره

رستوران خاطره یک از رستوران های دزفول است که در کوی طالقانی دزفول و در تقاطع پلیس و معلم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بستنی یعقوب لیث و پارک نارنج و شرکت و صندوق قرض‌الحسنه اکرام و پیتزا لیمو و سوپرمارکت سورنا قرار گرفته است.

رستوران خاطره

آدرس: دزفول،کوی طالقانی،تقاطع پلیس و معلم

رستوران و بیرون بر برادران عنایی

بیرون بر برادران رعنایی از رستوران های دزفول است. این بیرون بر در دزفول و خیابان رسالت واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی موزه مردم شناسی قنبری و همچنین فست فود دوک، پایگاه واکسیناسیون ثارالله، بستنی لبخند، حسینیه ثارالله دزفول و فلافل نارنجی قرار گرفته است.

رستوران و بیرون بر برادران عنایی

آدرس: استان خوزستان، دزفول، بلوار ساحلی، 45 متری فتح المبین، رسالت

آشپزخانه تختایی

آشپزخانه تختایی (کترینگ و آشپزخانه) در دزفول و خیابان رضوان واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید بزرگ گلباران و همچنین مسجد غدیر، آموزشگاه رانندگی بعثت، فلافل 20، نان بربری آذربایجان و مصالح ساختمانی کاظمی نیا قرار گرفته است.

آشپزخانه تختایی

آدرس: استان خوزستان، دزفول، امام خمینی، رضوان

لقمه خانه ریحون

لقمه خانه ریحون (رستوران) در دزفول و خیابان شریعتی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی دهکده شادی و مجتمع تجاری سعید و همچنین نمایشگاه کتاب معراج، کافه 24، رستوران بیدلی، طلوع یاران و کاج اسپرت 3 قرار گرفته است.

لقمه خانه ریحون

آدرس: استان خوزستان، دزفول، شریعتی، بین حضرت رسول و بهشتی

 

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *