جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های گرگان

رستوران های گرگان

گرگان که نام قدیم آن استرآباد می باشد مرکز استان گلستان است. این شهر در جنوب شرقی دریای مازندران قرار دارد و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. طبیعت زیبای این شهر از جاهای دیدنی گرگان است که باعث شده هر ساله گردشگران زیادی راهی این شهر شوند. در سفر به این شهر حتما سری به رستوران های گرگان بزنید و غذاهای محلی آنجا را امتحان کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران بارانک گرگان

غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب، دیزی، میرزاقاسمی، انواع ساندویچ، پیتزا و لازانیا. کشک بادمجان مخصوص گرگانی در منوی این رستوران وجود دارد.  در رستوران بارانک که یکی از رستوران های گرگان است انواع غذاهای ایرانی و سنتی و انواع فست فود سرو می‌شود. سبک آشپری در این رستوران به صورت ایرانی می باشد.

از جمله مکان هایی که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به رستوران جوجه رئیس، رستوران مکزیکی ال تکیتو، رستوران 20 تیکه، کافه آفریقا، هتل گل نرگس ، هتل شهاب گرگان، جنگل النگدره، سد خاکی توشن ،پارک موزه دفاع مقدس گلستان، چشمه روح نواز و فرودگاه گرگان اشاره کرد.

رستوران بارانک گرگان

آدرس : بلوار ناهار خوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

رستوران عمارت گرگان

معماری این رستوران به سبک مراکشی است و با الهام از مسجد الحمرا ساخته شده است. انواع غذاهای سنتی، انوع و اقسام، غذای دریایی و فست فود در منوی این رستوران به چشم می خورد. فسنجان و ماهیچه تا میگو پفکی، پاستای آلفردو و شنیتسل مرغ در این رستوران با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌شود. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایرانی و بین المللی می باشد.

امکانات این رستوران شامل صندلی، خدمه رستوران، دارای پارکینگ و پرداخت الکترونیک می باشد. مکان هایی مانند فست فود ۴۴۴، کافه فیوره، کافه و رستوران میامی، کافه و رستوران دلکوک، هتل گل نرگس، کاخ موزه گرگان (موزه گرگان)، استخر کوثر، سالن بسکتبال امام خمینی و کاخ آقا محمدخان در اطراف رستوران عمارت وجود دارد.

رستوران عمارت گرگان

آدرس رستوران عمارت : گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور۳ و ۵

بهشت هیرکان گرگان

بهشت هیرکان گرگان یک مجموعه کامل می باشد که انواع فست فود، غذاهای ایرانی، چایخانه و کافی‌شاپ در این مجموعه‌ی تفریحی وجود دارد. سبک آشپری در این رستوران به صورت ایرانی می باشد.

مکان هایی مانند رستوران هتل جهانگردی ناهارخوران، مجموعه رستوران و پذیرایی قصر خورشید، رستوران هتل شهاب، رستوران صوفی، هتل جهان گردی ناهارخوران، هتل شهاب گرگان، جنگل ناهارخوران ( پارک جنگلی ناهارخوران)، پارک موزه دفاع مقدس گلستان، چشمه روح نواز، جنگل النگدره و فرودگاه گرگان در اطراف این مجموعه قرار دارد.

بهشت هیرکان گرگان

آدرس: ضلع جنوبی میدان ناهار خوران مجموعه پذیرایی هیرکان

مجموعه پذیرایی و تفریحی باباطاهر گرگان

رستوران گردان باباطاهر، یکی دیگر از رستوران های گرگان است که می توانید برای صرف غذا به آنجا بروید. این رستوران فضایی رمانتیک و آرام دارد و برای گذراندن لحظات سفر خانوادگی، بسیار مناسب می باشد. امکانات این رستوران شامل صندلی، خدمه رستوران، دارای پارکینگ و پرداخت الکترونیک می باشد. سبک آشپری در این رستوران به صورت ایرانی می باشد.

مکان هایی مانند کافه صفا، کافه باران، رستوران صوفی، رستوران سید مسعود، هتل شهاب گرگان، هتل جهان گردی ناهارخوران، پارک موزه دفاع مقدس گلستان، جنگل النگدره، چشمه روح نواز، جنگل ناهارخوران ( پارک جنگلی ناهارخوران) و فرودگاه گرگان در اطراف این رستوران قرار دارد.

مجموعه پذیرایی و تفریحی باباطاهر گرگان

آدرس : مسیر ناهار خوران، خیابان ولیعصر

رستوران هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان

یکی دیگر از رستوران های گرگان، رستوران هتل جهانگردی ناهار خوران می باشد. سبک آشپری در این رستوران به صورت ایرانی می باشد.  امکانات این رستوران شامل فضای باز،صندلی ،دارای پارکینگ و پرداخت الکترونی می باشد. در اطراف این رستوران مکان هایی مانند رستوران بهشت هیرکان، مجموعه رستوران و پذیرایی قصر خورشید، رستوران هتل شهاب، رستوران صوفی، هتل جهان گردی ناهارخوران، هتل شهاب گرگان، جنگل ناهارخوران ( پارک جنگلی ناهارخوران)، پارک موزه دفاع مقدس گلستان، چشمه روح نواز، دره تل انبار و فرودگاه گرگان قرار دارد.

رستوران هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران، مجتمع جهانگردی ناهارخوران گرگان

رستوران چکدرمه

این رستوران که از رستوران های گرگان است دارای مکان سنتی( آلاچیق) با لباس های اصیل ترکمنی و دارای سالن vipجهت برگزاری مراسمات مخصوص تا سقف صد نفر می باشد. همچنین انواع غذاهای ترکمنی ذز این رستوران سرو می شود. سبک آشپری در این رستوران به صورت سنتی می باشد. امکانات این رستوران شامل خدمه رستوران، تلویزیون، دارای پارکینگ و پرداخت الکترونیک می باشد.

از جمله مکان هایی که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به رستوران اکبرجوجه (گرگان)، رستوران بازار، کافه جان و دل، هتل آذین گرگان، تپه قلعه خندان، میدان بسیج، برج المان، مسجد امام حسن عسگری و فرودگاه گرگان اشاره کرد.

رستوران چکدرمه

آدرس: گلستان، گرگان. کمربندی، ابتدای خط زنگیان

رستوران سید مسعود

رستوران سید مسعود یکی از بهترین رستوران های گرگان است. سبک آشپری در این رستوران به صورت ایرانی می باشد. مکان هایی مانند رستوران برگرتین، رستوران 20 تیکه، کافه باران، رستوران جوجه رئیس، هتل شهاب گرگان، هتل جهان گردی ناهارخوران، جنگل النگدره، پارک موزه دفاع مقدس گلستان، چشمه روح نواز ،سد خاکی توشن و فرودگاه گرکان دز اطراف رستوران سید مسعود قرار دارد.

رستوران سید مسعود

آدرس: گلستان ، گرگان بلوار ناهار خوران، کلیومتر ۴، نبش پل سید مسعود

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *