جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های ملارد

رستوران های ملارد

ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع شده است. مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. فاصله شهر ملارد تا تهران پنجاه کیلومتر و تا کرج بیست و دو کیلومتر می باشد. یکی از آثار باستانی ملارد تخت رستم است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در اینجا تعدادی از رستوران های ملارد را به شما معرفی می کنیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

باغ رستوران عمارت

یکی از رستوران های ملارد باغ رستوران عمارت می باشد که در محله ملارد استان تهران، شهرستان ملارد قرار دارد. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پنج شنبه بازار ملارد، کارگزاری بیمه تامین اجتماعی شهرستان ملارد، جایگاه گاز CNG ملارد و باغ خانوادگی عمارت قرار گرفته است.

باغ رستوران عمارت

آدرس: استان تهران، ملارد، جاده ملارد

رستوران امیران

رستوران امیران یکی ادیگر از رستورانهای ملارد است که در محله ملارد استان تهران، شهرستان ملارد و بلوار امام رضا (ع) – محور چیتگر، بلوار رسول اکرم، بهار واقع شده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پنج شنبه بازار ملارد ، کارگزاری بیمه تامین اجتماعی شهرستان ملارد، جایگاه گاز CNG ملارد، شیرینی فروشی پروشات، باغ رستوران عمارت قرار گرفته است.

رستوران امیران

آدرس: استان تهران، ملارد، بلوار امام رضا (ع) – محور چیتگر، بلوار رسول اکرم، بهار

باغ رستوران نار و نی

از دیگر رستوران های ملارد باغ رستوران نار و نی می باشد که می توانید برای صرف غذا به این رستوران بروید.

باغ رستوران نار و نی در شهریار و در ملارد، استان تهران، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند تالار قصر مجلل طلایی و امامزاده ابراهیم ملارد و اداره پست ملارد و دانشگاه آزاد ملارد و پمپ بنزین ،گاز CNG , طالبی قرار گرفته است.

باغ رستوران نار و نی

آدرس: شهرستان شهریار،بلوار سیاح پور،خیابان زردآلو

پیتزا پانیذ

پیتزا پانیذ (فست فود) در محله ملارد استان تهران، شهرستان ملارد و بلوار شهید مرشدی واقع شده است. این مکان یکی از شش فست فود در محله ملارد استان تهران، شهرستان ملارد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجموعه تفریحی و شهربازی بزرگ باغ ملت ملارد و همچنین اداره پست ملارد، مستر کاکتوس، اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، درمانگاه مهر سیما و داروخانه دکتر عنداله قرار گرفته است.

پیتزا پانیذ

آدرس: استان تهران، ملارد، بلوار شهید مرشدی، نرسیده به قربانی

کته کبابی آذربایجان

کباب سرای آذربایجان (کباب و حلیم‌فروشی) در استان تهران، شهرستان ملارد و خیابان جهاد واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی جایگاه طالبی (بنزین و CNG)، کباب سرای آذربایجان، خدمات رنگ پودری متال کاور، فست فود تک و پمپ آب دولتی قرار گرفته است. این کته کبابی هم از رستوران های خوب ملارد می باشد که می توانید برای صرف غذا به آنجا بروید.

کته کباب آذربایجان ملارد

آدرس: استان تهران، ملارد، جهاد

کباب سرای مسعود

کباب سرای مسعود (کباب و حلیم‌فروشی) در محله ملارد استان تهران، شهرستان ملارد و بلوار رسول اکرم واقع شده است. این کبابی یکی از سه کباب و حلیم‌فروشی در محله ملارد استان تهران، شهرستان ملارد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پنج شنبه بازار ملارد و همچنین مسجد جامع خامس آل عبا، پایگاه مرکز بهداشت شهید فهمیده، خانه اسنوا ملارد (جهرمی)، شیرینی ماه عسل و درمانگاه شبانه روزی ملاصدرا قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این کبابی یکی از غذاخوری‌های خوب این منطقه می‌باشد.

کباب سرای مسعود

 

آدرس: استان تهران، ملارد

رستوران گلها

یکی از بهترین رستوران های ملارد، رستوران گلها می باشد که دارای کیفیت غذایی بالایی می باشد. رستوران گلها در محله سرآسیاب استان تهران، شهرستان ملارد و خیابان کسری واقع شده است. این رستوران یکی از بیست رستوران در محله سرآسیاب استان تهران، شهرستان ملارد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری گلها و همچنین میدان گلها، فست فود ترافیک، درمانگاه دندانپزشکی شبانه‌روزی مارلیک، نمایندگی ال جی و بوستان پرنیان قرار گرفته است.

رستوران گلها

آدرس: شهرستان ملارد،مارلیک، خیابان کسری

رستوران شاندیز

ستوران شاندیز (رستوران) در محله سرآسیاب استان تهران، شهرستان ملارد و خیابان اطلس غربی واقع شده است. این رستوران یکی از بیست رستوران در محله سرآسیاب استان تهران، شهرستان ملارد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی شادینو و شهر مدل و همچنین مسکن توحید، فروشگاه افق کوروش، کافه گیم ونون، قصابی اسماعیل پور و طوطی یونیک قرار گرفته است.

رستوران شاندیز

آدرس: استان تهران، کرج، بلوار رسول اکرم، اطلس غربی، بین 8 و 15

باغ تالار ملک ملارد

(تالار پذیرایی) در استان تهران، شهرستان ملارد و جاده قشلاق واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی تالار محمد، کارخانه بلورسازی یکتا صنعت و صنایع چوبی ارامیس قرار گرفته است. باغ تالار ملک دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های 750 نفر در ملارد واقع گردیده است. تالار ملک با سالن های زیبا ، پرسنل حرفه ای، کیفیت غذای عالی خاطره یک رویای شیرین را برای شما و میهمانانتان رقم خواهند زد.

رستوران قصر ملک

آدرس: استان تهران، بلوار شهید سیاح پور، جاده قشلاق

رستوران گلبرگ

رستوران گلبرگ در محله سرآسیاب ملارد و در خیابان دکتر حسابی،خ سوم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دکه روزنامه فروشی میدان گلها و درمانگاه شبانه‌روزی امیر و تالار ارغوان مارلیک و شهربازی بازینو و رستوران گلها قرار گرفته است.

رستوران گلبرگ

آدرس: ملارد،سرآسیاب،خیابان دکتر حسابی،خیابان سوم

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *