جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های اردبیل

رستوران های اردبیل

از جاذبه های گردشگری این استان غذاهای اردبیل می باشد. یکی از غذاهای محلی اردبیل کباب های خوشمزآن است که می توانید با رفتن به رستوران های شهر اردبیل نوش جان کنید و از طعم و مزه بی نظیرش لذت ببرید. اگر قصد سفر به اردبیل را دارید حتما سری به رستوران های اردبیل بزنید و غذاهای محلی را امتحان کنید، قطعا پشیمان نخواهید شد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران حاجی قربان

رستوران حاجی قربان سه طبقه است و با میز و صندلی‌های کافی و دکوراسیونی تمیز و زیبا از میهمانان پذیرایی می‌کند.  اگر به رستوران حاجی قربان می روید حتما کاسه کباب را امتحان کنید.

کاسه کباب، سه سیخ کباب است که در کنار گوجه کبابی و فلفل در کاسه‌ای گل‌سرخی می‌ریزند و رویش را کره محلی آب شده می‌دهند.

رستوران حاجی قربان اردبیل

آدرس رستوران حاجی قربان : استان اردبیل، اردبیل، خیابان سعدی، چهار راه باغ میشه، رسیده به پل سعدی

رستوران ضیافت

رستوران  ضیافت از شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا پایان شب آماده سرویس دهی می باشد و به دلیل قرار گیری در نزدیکی مراکز مهم توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید. اگر برای صرف غذا به این رستوران رفتید حتما چلو ماهیچه را انتخاب کنید. از مسیر امام خمینی برای رسیدن به رستوران ضیافت می توانید استفاده کنید. . مسافت این راه 1.3 کیلومتر بوده و در حدود هشت دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران ضیافت برسید.

رستوران ضیافت

آدرس رستوران ضیافت : استان اردبیل، اردبیل، خیابان امام خمینی، کنار سینما انقلاب

رستوران گل سرخ

این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد. . سرویس دهی در این رستوران در سطح مناسبی قرار دارد. . رستوران گل سرخ در تمامی روز های هفته از ساعت یازده تا بیست و سه آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید دراین بازه زمانی برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید. محیط داخلی رستوران بزرگ است که همیشه تمیز بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب مکان مناسب برای صرف غذا می باشد.

مسیر های مختلفی را می توانید برای رسیدن به رستوران از آن استفاده نمایید. حتما کباب دنده و سوپ شیر رو موجود در منو رستوران گل سرخ را امتحان نمایید.

رستوران گل سرخ

آدرس رستوران گل سرخ :  استان اردبیل، اردبیل، خیابان عطایی، نرسیده به میدان جانبازان

کبابی حاج مالک

کبابی حاج مالک با سابقه‌ای ۵۰ ساله برای اینکه قدمت خود را نشان دهد تغییر ظاهر نداده و به همان شکل کبابی خود را در دو طبقه را حفظ کرده است. این کبابی طبق سنت قدیمی عمل می‌کند که ابتدا  گوشت مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و بعد همان جا برایتان گوشتی را که انتخاب کرده‌اید کباب می‌کنند.

کبابی حاج مالک

آدرس کبابی حاج مالک : استان اردبیل، اردبیل، خیابان ساحلی، روبروی پل سیدآباد

رستوران سید آقا

در رستوران سین آقا بهتر است کباب کوبیده را در لیست سفارشات خود قرار دهید. این رستوران به دلیل این که در محدوده بازار قرار دارد بیشتر اوقات برای مسافران از نظر جای پارک نگرانی ایجاد می کند. رستوران سید آقا همیشه تمیز بوده و سرویس دهی منظم دارد. یکی از مسیر ها برای رسیدن به رستوران سید آقا راه پیاده روی کاشانی می باشد. راه پیاده روی ذکر شده تنها یک کیلومتر مسافت دارد و در حدود سیزده دقیقه در یک مسیر مسطح در راه می باشید.

رستوران سید آقا

آدرس رستوران سید آقا : استان اردبیل، اردبیل، پیرعبدالملک

رستوران خوانسالار

رستوران خوانسالار در تمامی روز های هفته مشغول به کار است و افراد می توانند در بازه زمانی 11 صبح تا 11 شب برای صرف وعده غذایی مورد نظر خود به این رستوران مراجعه نمایند. کباب کوبیده این رستوران معروف می باشد.  یکی از مسیر های رسیدن به رستوران خوانسالار جاده سراب-اردبیل می باشد که مسافت آن معادل 5.9 کیلومتر بوده و باید ابتدا به سمت امام خمینی بروید. زمان طی کردن مسیر ذکر شده بدون ترافیک چهارده دقیقه می باشد.

رستوران خوانسالار

آدرس رستوران خوانسالار :  استان اردبیل، اردبیل، بلوار استقلال، بین میدان ارتش و بسیج

رستوران خانه صادقی

این رستوران در دو وعده ناهار و شام از ساعت 10 تا 24 خدمت رسانی دارد و در این بازه زمانی پذیرای مهمانان و مراجعین می باشد. در این مجموعه نیز می توانید به بخش کافی شاپ بروید. قدمت خانه صادقی مربوط به زمان قاجار می باشد و دارای یک حیاط بزرگ و حوض و بالکن های کوچک است. میتوانید راه پاسداران و مسجد کبود را برای رسیدن به رستوران خانه صادقی انتخاب کنید که یک مسیر پیاده روی 700 متری می باشد. تقریبا ده دقیقه در این راه پیاده روی خواهید داشت.

رستوران خانه صادقی

آدرس رستوران خانه صادقی : استان اردبیل، اردبیل، محله اوچدکان

رستوران شاه عباس

رستوران به صورت سلف سرویس می باشد و هر چه بخواهید می توانید تهیه نمایید. این مجموعه شامل قسمت های مختلفی مانند سفره خانه سنتی، قلیان سرا و تالار پذیرایی و… می باشد. رستوران در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 12 شب سرویس دهی دارد. در این رستوران بعداز ظهرها موسیقی سنتی پخش می شود.

رستوران شاه عباس

آدرس رستوران شاه عباس: استان اردبیل، اردبیل، خیابان ساحلی، بعد از پل یاقوت

رستوران سعادت

کیفیت غذا ها در رستوران سعادت بالا می باشد. این رستوران در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 23:30 آماده سرویس دهی می باشد. رستوران سعادت در خیابان جمهوری اسلامی در تقاطع باغ صدر قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که از همین نظر نیز توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید.

رستوران سعادت

آدرس: استان اردبیل، اردبیل، کوچه باغ صدر

رستوران اعیان

رستوران اعیان در دو وعده ناهار و شام از یک شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 22 آماده سرویس دهی می باشد و در این بازه زمانی می توانید برای صرف غذا به رستوران مراجعه نمایید. این رستوران در خیابان حافظ قرار گرفته و به در نزدیکی مراکز مهمی قراردارد. یکی از غذا هایی که باید آن را در لیست سفارشات خود اضافه نمایید، شیشلیک می باشد.

یکی از راه هایی که برای رسیدن به رستوران اعیان می توانید از آن استفاده نمایید، راه بلوار سعدی می باشد. مسافت این مسیر 3.5 کیلومتر است و در حدود یازده دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود تا به رستوران اردبیل برسید.

رستوران اعیان

آدرس رستوران اعیان : استان اردبیل، اردبیل، خیابان شهدا، بلوار حافظ

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *