جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های آمل

رستوران های آمل

آمل یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران و از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد. آمل دارای القابی از جمله شهر بام ایران، شهر هزار سنگر و شهر مادها می باشد. شهر آمل دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که باعث شده گردشگران زیادی را به خود جذب کند. در سفر به این شهر تاریخی ک دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی می باشد می توانید رستوران های آمل را برای خوردن یک غذای خوب انتخاب کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران روزی روزگاری هراز

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری از شلوغی شهر به دور است اما به خاطر داشتن غذاهای باکیفیت، قیمت مناسب و همچنین آلاچیق هایی که دارد از رستوران های شلوغ آمل می باشد. از مزیت های رستوران روزی روزگاری آمل این است که مشتریان رستوران می توانند از قبل، آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنند. همچنین امکان برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف در باغ رستوران روزی روزگاری آمل هم با رزرو قبلی وجود دارد.

رستوران روزی روزگاری هراز

آدرس: استان مازندران، آمل، جاده هراز، ۸۰۰ متر بعد از پلیس راه جدید

رستوران رستمی

رستوران رستمی یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های آمل است. این رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی می باشد. مشتریان حضوری رستوران در حالی زیاد است که رستوران دارای سرویس بیرون بر هم بوده می توانید به صورت تلفنی هم سفارش دهید. یکی از مزیت های رستوران رستمی مجهز بودن این رستوران به صندلی های ردیفی با ظرفیت بالا است که مناسب گروه ها و مراسم های مختلف بوده و می توانید از قبل هم رزرو کنید.

انواع غذاهای ایرانی و محلی در این رستوران سرو می شود. رستوران دارای میز سلف سرویس هم بوده و انواع پیش غذاها شامل سوپ و سالادها و انواع دسرهای لذیذ بر روی آن قرار داده شده است. این رستوران در جنوب آمل قرار دارد.

رستوران رستمی

آدرس: استان مازندران، آمل، نبش خیابان آفتاب 84

رستوران سنتی سامون

رستوران سنتی سامون در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. این رستورانی دارای محیط سنتی بوده و وقتی که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی جذاب، تخت های سنتی و تزئینات زیبا روبرو خواهید شد. در رستوران سنتی هامون انواع غذاهای ایرانی و محلی از جمله خورشت ها، کباب ها و غیره در رستوران سرو می شود.

رستوران سنتی سامون

آدرس: شهرستان آمل،خاور،بلوار شهید نعیمی

مجموعه غذایی بی بی

مجموعه غذایی بی بی در سال 1395 افتتاح شد و از رستوران های آمل می باشد. رستوران بی بی آمل با نام آشکده بی بی هم شناخته می شود. رستوران شامل دو بخش می شود که یک بخش، انواع آش سرو می شود و در بخش دیگر، غذاهای مختلف مانند غذاهای ایرانی، کباب ها و انواع غذاهای محلی  که بسیار خوشمزه و باکیفیت می باشد.

مجموعه غذایی بی بی

آدرس: استان مازندران، آمل،خیابان هراز (امام خمینی) روبروی فرمانداری

رستوران شازده ماهان آمل

رستوران شازده ماهان محیطی سرسبز و دنج دارد و در منطقه ای سرسبز با چشم انداز زیبا از کوه ها و دشت های سرسبز دارد. محیط رستوران هم از دکوراسیونی لوکس و زیبا به همراه نورپردازی های زیبا برخوردار است. در رستوران انواع غذاهای ایرانی و برخی از غذاهای محلی سرو می شود. برلی رسیدن به رستوران شازده ماهان آمل باید به فاصله 60 کیلومتری آمل واقع در جاده هراز برسید.

رستوران شازده ماهان آمل

آدرس: استان مازندران، جاده هراز

کافه رستوران ایتالیایی جونو

یکی دیگر از رستوران های آمل رستوران ایتالیایی جونو است. شعار  این رستوران ” سلامتی هم میتونه خوشمزه باشه” می باشد. کافه رستوران ایتالیایی جونو محیطی لوکس و دوست داشتنی دارد و فضای رستوران هم از ظرفیت مطلوبی برخوردار می باشد. منوی رستوران غذاهای لذیذ ایتالیایی را در خود جای داده است که بیشترین تنوع آن ها به پاستاها و پیتزاها برمی گردد. همچنین انواع استیک های لذیذ، نوشیدنی های و پیش غذاهای مختلف هم در رستوران قابل سفارش می باشد.

کافه رستوران ایتالیایی جونو

آدرس: استان مازندران، آمل، بلوار آیت الله مدرس – بلوار هراز، بین آفتاب 35 و شهید ملک شاهدخت

رستوران لاله زار آمل

رستوران لاله زار یکی از معدود بهترین رستوران های آمل است که از خدمات موسیقی زنده برخوردار می باشد. در این رستوران غذاهای ایرانی و محلی  برای مشتریانش سرو می شود. نمای رستوران از بیرون مانند رستورانی کلاسیک و به سبک رستوران های ایتالیا و لندن می باشد. اما وقتی وارد رستوران می شوید، ابتدا از مسیری سرسبز و زیبا عبور کرده و سپس وارد محیطی سنتی خواهید شد. رستوران لاله زار آمل دو شعبه دارد. شعبه مرکزی رستوران لاله زار آمل در جاده هراز قرار دارد. شعبه دوم رستوران لاله زار آمل در مرکز شهر و در خیابان امام خمینی قرار دارد.

رستوران لاله زار آمل

آدرس: استان مازندران، آمل، خیابان امام خمینی، نبش آفتاب ۲۲

رستوران دومو آمل

این رستوران که یکی از رستوران های آمل می باشد از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پارک بانوان قرار دارد. رستوران دومو آمل در شرق آمل قرار دارد و اکثر افرادی که به پارک بانوان مراجعه می کنند، بعد از ورزشی در این پارک، به سراغ رستوران دومو آمل می روند. در کنار انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای فرنگی هم دران دومو آمل سرو می شود. غذاهای محلی، انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی مانند استیک، پاستا، پیتزا، برگرها و ساندویچ های لذیذ و .. در این رستوران برای مشتریان سرو می شود.

رستوران دومو آمل

آدرس: استان مازندران، آمل، بلوار بسیج، لاله

رستوران باغ پدری آمل

رستوران باغ پدری از رستوران های آمل و یک باغ رستورانی است که آلاچیق ندارد و در فضایی بسیار سرسبز و دیدنی با حوضچه های جذاب در وسطش کلی میز و صندلی چیده با سایبان تا مشتریانش از فضای باز و طبیعتی بکر لذت ببرند. برای مشتریان انواع غذا های ایرانی، محلی، فست فودی، فرنگی و آسیایی سرو می شود.

غذا های ایرانی مانند انواع جوجه کباب و چلو کباب و یکسری آیتم های خاص و پرطرفدار مانند خوراک دنده، کباب کرمانشاهی، سینی مخصوص باغ پدری که برای گروه های چند نفره بسیار به صرفه می باشد، کباب رول گوشت، کباب آدنا، چیکن مراکشی، جوجه حلزونی با سس قارچ نیز در منوی این رستوران به چشم می خورد. غذا های محلی شله قورمه، اردک محلی و مرغ شکم پر هستند.در بخش پیش غذا ها میرزا قاسمی و کشک بادمجان هم هست که پای ثابت تمامی رستوران های استان مازندران می باشند.

رستوران باغ پدری آمل

آدرس: استان مازندران، آمل، دو راهی اوجی آباد، کیلومتر یک جاده سرخرودف رستوران باغ پدری آمل

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *