جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های زنجان

هتل های زنجان

زنجان مرکز استان زنجان است که در شمال غربی ایران قرار دارد. از آنجایی که زنجان دز منطقه کوهستانی قرار دارد تابستان های معتدلی دارد. زنجان می توانید یکی از بهترین مقاصد گردشگری برا علاقه مندان به اسکی باشد. جاهای دیدنی زنجان باعث شده هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر کنند و در هتل های زنجان اقامت داشته باشند.

هتل های زیادی در زنجان وجود دارد که برای اقامت و استراحت می توانید رزرو نمایید. در میزبان یاب می تونید هتل مورد نظر خود را رزرو نمائید و سفر خوشی را در کنار خانواده تجربه نمائید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

 هتل بزرگ زنجان (چهار ستاره)

هتل چهار ستاره بزرگ زنجان شامل پنج طیقه و چهل و هشت باب اتاق یکی از مجلل ترین و بزرگترین هتل های شهر زنجان می‌باشد که در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید.

فکس، لابی، پرینتر، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، خدمات باربری، تلفن در لابی، صندوق امانات،پذیرش 24 ساعته از امکانات عمومی در هتل بزرگ زنجان می باشد. خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، روزنامه، کافی شاپ، خودپرداز، اتاق چمدان، پله اضطراری، شبکه پخش فیلم،کپسول آتش نشانی و … نیز در هتل موجود می باشد.

هتل بزرگ زنجان (چهار ستاره)

امکانات موجود در اتاق شامل حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی، چای ساز، تلویزیون، رخت آویز، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان می باشند. تلفن،لوازم بهداشتی، اینترنت ،تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی ، شبکه پخش فیلم و … از دیگز امکانات موجود در اتاق ها می باشد.

آدرس: زنجان، میدان بسیج، ضلع شمال غربی

هتل آسیا زنجان (سه ستاره)

هتل آسیا یکی از هتل های با سابقه و قدیمی شهر زنجان می‌باشد که شامل سه طبقه و بیست و هشت باب اتاق می باشد.  این هتل جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، پارکینگ، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، فضای سبز، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته از امکانات عمومی هتل آسیا می باشد. کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی از دیگر امکانات هتل می باشد.

هتل آسیا زنجان (سه ستاره)

حمام، یخچال، مبلمان، دمپایی، صبحانه، کمد لباس، میزتحریر، رخت آویز، تلویزیون، آب رایگان، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون از امکانات موجود در اتاق ها می باشد.

سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق از دیگر امکانات هتل می باشد.

آدرس: زنجان، خیابان امام، میدان استقلال، رو به روی پمپ بنزین

هتل پارک زنجان (سه ستاره)

هتل سه ستاره پارک زنجان شامل پنج طبقه و سی و پنج باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران می باشد. امکانات عمومی هتل شامل فکس، لابی، آسانسور، کتابخانه، کافی شاپ، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات باربری می باشد.

شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن (اپراتور) از دیگر امکانات هتل می باشد. پارکینگ، تلفن در لابی، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،سرویس بهداشتی ایرانی درلابی و … نیز در هتل موجود می باشند.

هتل پارک زنجان (سه ستاره)

حمام، دراور، یخچال، صبحانه، مبلمان، آباژور، تلویزیون، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان، پاورسوئیچ، روم سرویس، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت از امکانات موجود در اتاق ها می باشند. تلویزیون،صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق ها موجود می باشد.

آدرس: زنجان، میدان آزادی

هتل سپهر زنجان (سه ستاره)

هتل سه ستاره سپهر زنجان در نزدیکی شهرک آزادگان دارای هفت طبقه و سی باب اتاق است که در سال 1381 بنا شده است. فاصله نزدیک به مرکزشهر، فرودگاه و راه آهن، واقع شدن در مرکز تفریحی شهر زنجان و دسترسی به مسیر ویژه پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری و همچنین مجموعه تفریحی گاوازنگ این هتل را در موقعیت عالی قرار داده است.

هتل سپهر زنجان (سه ستاره)

روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی از امکانات موجود در هتل سپهر زنجان می باشد. آسانسور ، نمازخانه ، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)، تاکسی سرویس، رستوران از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین ویلچر، تلویزیون در لابی، مبلمان نیز در هتل موجود می باشد.

آدرس: زنجان ، میدان آزادی – هتل پارک زنجان

مهمان سرای جهانگردی زنجان (دو ستاره)

مهمان سرای جهانگردی زنجان در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و رفاه میهمانان مورد بازسازی قرار گرفت و دارای شانزده باب اتاق می باشد. این اتاق ها به صورت تک واحدی در محوطه مهمان سرا با امکانات رفاهی مطلوب واقع شده است. دسترسی راحت به برخی اماکن تاریخی زنجان نظیر رختشورخانه، بازار سرپوشیده قدیم زنجان از مزایای اقامت دز مهمان سرای جهانگردی زنجان است.

فکس، لابی، پرینتر، فتوکپی، پارکینگ، نمازخانه، فضای سبز، زنگ هشدار، صندوق امانات، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی از امکانات عمومی این هتل می باشد. خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، تلویزیون در لابی. سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی از دیگر امکانات موجود در مهمان سرای جهانگردی زنجان می باشد.

مهمان سرای جهانگردی زنجان (دو ستاره)

حمام، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، دمپایی، تلویزیون، کمد لباس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق از امکانات موجود در اتاق ها می باشد. مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق نیز در اتاق های مهمان سرای جهانگردی زنجان موجود می باشند.

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *