جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های گرگان

هتل های گرگان

گرگان که نام قدیم آن استرآباد می باشد مرکز استان گلستان است. این شهر در جنوب شرقی دریای مازندران قرار دارد و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. طبیعت زیبای این شهر باعث شده هر ساله گردشگران زیادی راهی این شهر شوند ور در هتل های گرگان اقامت کنند.

با توجه به این که گرگان از شهرهای شمالی ایران است هر ساله گردشگران زیادی راهی این شهر می شوند تا از طبیعت زیبای آن لذت ببرند و چند روزی را به تفریح و خوش گذرانی بپردازند. از این رو هتل های زیاد و با کیفیتی در این شهر ساخته شده است. با اقامت در یکی از این هتل ها می توانید زمانی را به استراحت بگذرانید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

هتل آذین گرگان (چهار ستاره)

این هتل شامل هفت طبقه و سی و دو باب اتاق با کادری مجرب، آماده ی میزبانی از هموطنان گرامی می‌‎باشد. از امتیازات هتل آذین میتوان به فاصله‌ی ۲۰ دقیقه ای با کاخ آقا محمدخان و فاصله ی کمتر از نیم ساعت با پارک جنگلی ناهارخوران اشاره کرد. هتل آذین در استان گلستان، در ورودی شهر قرار دارد. این هتل با چشم اندازی زیبا از شمال به دشت زیبای ترکمن و از جنوب به کوه‌ها و جنگل سرسبز گلستان مشرف می‌باشد.

امکانات عمومی هتل شامل فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، کافی نت، فروشگاه، روزنامه، کافی شاپ، نمازخانه، زنگ هشدار و اتاق چمدان می باشد. تاکسی سرویس، پله اضطراری، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه از دیگر امکانات عمومی این هتل چهار ستاره می باشد.

هتل آذین گرگان (چهار ستاره)

پارکینگ، خدمات باربری، تلفن در لابی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، مینی بار با هزینه. سرویس بهداشتی ایرانی درلابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات از دیگر خدمات هتل هستند. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به دراور، یخچال، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، تلویزیون، رخت آویز، کمد لباس اشاره کرد.

پاورسوئیچ، روم سرویس، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق. سیستم اطفاء حریق دراتاق از امکانات موجود در اتاق ها می باشند. سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، نوع قفل درب اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر امکانات موجود در اتق ها می باشند.

آدرس: گرگان، ابتدای جاده ورودی گرگان

هتل شهاب ناهار خوران گرگان (چهار ستاره)

هتل چهار ستاره شهاب ناهار خوران گرگان شامل چهار طبقه و چهل و سه واحد اقامتی در یکی از بهترین مناطق گرگان می باشد و در سال 1393 افتتاح گردید. این هتل با بهره گیری از امکانات رفاهی و خدمات ویژه آماده ی پذیرایی از میهمانان گرامی در تمام فصول می‌باشد.

فکس، لابی، پرینتر، روزنامه، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، فضای سبز، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، خدمات باربری . چایخانه سنتی از امکانات عمومی هتل شهاب نهار خوران می باشد. تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعت، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، ترانسفر رفت با هزینه ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات CIP (تشریفات ویژه) از دیگر امکانات هتل می باشد.

هتل شهاب ناهار خوران گرگان (چهار ستاره)

 

شبکه پخش فیلم،خدمات بیدار باش،اینترنت در لابی،خدمات خانه داری،لاندری (خشکشویی)،تلویزیون در لابی،خدمات برای معلولین،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی نیز از امکانات این هتل می باشد.

امکانات اتاق ها شامل حمام، دراور، یخچال، صبحانه، آباژور، مبلمان، میزتحریر، روم سرویس، آب رایگان، پاورسوئیچ، تلفن در اتاق، شبکه پخش فیلم می باشد. اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی از دیگر امکانات اتاق ها می باشد. همچنین سرویس بهداشتی فرنگی ،سرویس بهداشتی ایرانی، بالکن، دمپایی، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون . لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق در اتاق ها موجود می باشد.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، ۳۰۰ متر مانده به کلانتری

هتل بوتانیک گرگان (پنج ستاره)

هتل پنج ستاره قصر بوتانیک گرگان شامل پنج طبقه و هفتاد و دو باب اتاق در سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های منطقه افتتاح گردیده است. از ویژگی های این هتل می‌توان به مسیر پیاده روی به طول یک کیلومتر و زمین های تنیس و ورزش، اشاره نمود. مشرف بودن این هتل لوکس به دشت های سرسبز گرگان منظره ای شگفت انگیز را  فراهم کرده است.

لابی، سونا، استخر، ماساژ، پارکینگ، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، اتاق بازی، زمین تنیس، پارک کودک، زمین ورزشی، خدمات باربری از امکانات عمومی هتل بوتانیک گرگان می باشد. سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین از دیگر امکانات هتل می باشد.

هتل بوتانیک گرگان (پنج ستاره)

همچنین این هتل دارای جکوزی، فروشگاه، روزنامه، آرایشگاه، فضای سبز، کافی شاپ، مرکز خرید. اتاق چمدان، سالن ورزشی، تاکسی سرویس، پله اضطراری، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری و … می باشد. اتاق ها نیز دارای امکاناتی مانند حمام، یخچال، مبلمان، دمپایی، آباژور، صبحانه، رخت آویز، میز تحریر می باشد.

تلویزیون ، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش از دیگر امکانات اتاق ها می باشد.

آدرس: گرگان، کیلومتر ۱۰ جاده گرگان ساری، روبروی روستای نودیجه

هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان (سه ستاره)

هتل جهانگردی ناهارخوران در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و شامل سه طبقه و شصت و هفت باب اتاق می باشد.  این هتل جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۸۹ بازسازی شد. . از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به پارک جنگلی النگدره و روستای توریستی زیارت اشاره نمود.

فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، کافی شاپ، فضای سبز، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، چایخانه سنتی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و … از امکانات عمومی هتل می باشد. حمام، یخچال، دمپایی، صبحانه، مبلمان، رخت آویز، تلویزیون، کمد لباس، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت ،سیستم اعلام حریق، تلویزیون از امکانات موجود در اتاق ها می باشند.

هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان (سه ستاره)

مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق نیز در اتاق ها موجود می باشند.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهار خوران گرگان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *