جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های بابل

هتل های بابل

بابل یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است که دارای جاذبه های گرشگری و طبعی فراوانی است. شهر بابل پرجمعیت ترین شهرستان خطه شمال بعد از رشت می باشد. بهترین زمان برای سفر به بابل ماه های اردیبهشت، مهر و آبان می باشد. در ادامه با ما باشید تا با هتل های بابل آشنا شوید.

با توجه به طبیعت زیبای بابل و وجود جاذبه های گرشگری بسیار زیادی که در این شهر وجود دارد حتما در یکی از سفرهای خود سری به بابل بزنید و چند روزی را در این شهر اقامت کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

هتل مرجان بابل (دو ستاره)

این هتل در سال 1375 به بهره برداری رسید و دارای دو طبقه و پنجاه و شش واحد اقامتی می باشد. هتل دو ستاره مرجان بابل در سال 1392 جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. دسترسی راحت به برج کاخ، موزه تاریخ، پل محمد حسن خان و پارک نوشیروانی از مزایای اقامت در این هتل دو ستاره می باشد.

از امکانات عمومی این هتل دو ستاره میتوان به پارکینگ، رستوران، لابی، اینترنت در لابی، فکس، کپی، پرینتر، تلفن در لابی، دستگاه واکس کفش اشاره کرد. تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، تاکسی سرویس، نماز خانه، صندوق امانات، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و … از دیگر امکانات عمومی هتل مرجان بابل می باشد.

هتل مرجان بابل (دو ستاره)

از امکانات موجود در اتاق ها نیز می توان به حمام، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی، تلفن، آب رایگان، کمد لباس، صبحانه، مبلمان، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی اشاره کرد. اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، بالکن، دراور، میز تحریر، رخت آویز و … از دیگر امکانات موجود در اتاق های این هتل می باشند.

آدرس: مازندران، بابل، بلوار شهید کشور

هتل نگین بابل (تک ستاره)

هتل نگین تک ستاره بابل در سال 1389 افتتاح شد و دارای چهار طبقه و سیزده باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. دسترسی راحت به پارک جنگلی چای باغ، دریاچه سد البرز، زیارتگاه سید علی کیا سلطان و بابل رود از مزایای اقامت در این هتل می باشد. هتل نگین بابل بر روی تپه ای به ارتفاع صد و پنجاه متر از جاده اصلی قرار دارد.

از امکانات عمومی هتل می توان به پارکینگ، لابی، تلویزیون در لابی، فکس، پرینتر، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی اشاره کرد. نمازخانه، خدمات خانه داری ، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات،  تاکسی سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته و … اشاره کرد.

هتل نگین بابل (تک ستاره)

امکانات موجود در اتاق ها نیز شامل یخچال، حمام، دمپایی، مبلمان، تلویزیون،کمد لباس، آب رایگان، میز تحریر، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی می باشد. چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، بالکن، رخت آویز، لوازم بهداشتی و امکان شارژ وسایل الکتونیکی از دیگر امکانات موجود در اتاق ها می باشد.

آدرس: مازندران، بابل، کیلومتر هفده جاده گنج افروز، مرزیکلا، هتل نگین بابل

هتل رضا بابل (تک ستاره)

این هتل در سال 1340 افتتاح گردید و شامل طبقه همکف و اول و بیست باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران می باشد. دسترسی راحت به موزه بابل، امامزاده قاسم و پل محمد حسن خان که از جاذبه های گردشگری بابل می باشد از مزایای اقامت در این هتل تک ستاره می باشد.

هتل رضا بابل (تک ستاره)

از امکانات هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی اشاره کرد. نمازخانه، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو طبقات از دیگر امکانات هتل رضا بابل می باشد.

آدرس: مازندران، بابل، میدان 17 شهرویور، هتل رضا

هتل باغ سرهنگ بابل (تک ستاره)

این هتل در سال 1397 افتتاح گردید و شامل سه طبقه و نه باب اتاق با امکانات رفاهی می باشد. دسترسی راحت به پارک جنگلی بز چفت و طبیعت زیبای بابل از مزایای اقامت در هتل باغ سرهنگ بابل می باشد.

از امکانات عمومی هتل می توان به پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، چای خانه سنتی، لابی، پارک کودک، صندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد. خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، پذیرش بیست و چهار ساعته، کپسول آتش نشانی، خدمات تهیه بلیط و … از دیگر امکانات هتل باغ سرهنگ می باشد.

هتل باغ سرهنگ بابل (تک ستاره)

امکانات موجود در اتاق ها نیز شامل حمام، یخچال، صبحانه، تلویزیون، دمپایی، سرویس گرمایشی، سرویس سرمایشی و چای ساز می باشد. مبلمان، کمد لباس، دراور، آب رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، رخت آویز، بالکن، سیستم تهویه مطبوع و امکان شارژ وسایل الکترونیکی از دیگر امکانات موجود در اتاق ها می باشد.

آدرس: مازندران، بابل، پارک جنگلی بزچفت

هتل آپارتمان طبرستان بابل

این هتل در سال 1387 افتتاح گردید و شامل پنج طبقه و ده باب اتاق و سوئیت با مکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران می باشد. این اتاق ها در طبقات چهارم و پنجم هتل قرار دارند. جنگل بابل، هفت آبشار و آبشار دراز کش از جاذبه های گردشگری است که در فاصله پنجاه و سه کیلومتری از این هتل قراردارند.

هتل آپارتمان طبرستان بابل

 

از امکانات هتل می توان به لابی، تلیوزیون در لابی، نمازخانه، آسانسور، رمپ، مبلمان، خدمات بیدار باش، فکس، فتوکپی، پارکینگ و روم سرویس اشاره کرد. فاصله این هتل تا دریای بابلسر شانزده و نیم کیلومتر است.

آدرس: مازندران، بابل، کیلومتر 11 جاده بابل به بابلسر، شهر امیرکلا، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان امیر پازواری، هتل آپارتمان طبرستان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *