جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های آمل

هتل های آمل

آمل یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران و از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد. آمل دارای القابی از جمله شهر بام ایران، شهر هزار سنگر و شهر مادها می باشد. شهر آمل دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که باعث شده گردشگران زیادی را به خود جذب کند از این رو هتل های آمل گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر تاریخی می باشد. جشن های زیادی در این شهر مانند جشن تیرگان و جشن کشتی لوچو برگزار می شود که جدابیت آن را دو چندان کرده است.

برای اجاره بهترین اقامتگاه ها اینجا را کلیک کنید

انتخاب یک هتل خوب مناسب با سلیقه و نظرات شخصی افراد متفاوت است. هتل های با کیفیتی در شهر آمل وجود دارند که می توانید برای محل اقامت خود در نظر بگبرید. در سایت میزبان یاب می توانید هتل مورد نظر خود را بر اساس بودجه، موقعیت مکانی و کیفیت هتل انتخاب و رزور نمائید. بهتر است قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید تا با اطمینان خاطر به تفریح بپردازید.

در اینجا تعدادی از هتل های آمل را مورد بررسی قرار می دهیم.

هتل شهر آمل (سه ستاره)

این هتل که نام قدیم آن شهرداری بوده در زمان پهلوی ساخته شده است. هتل شهر آمل شامل دو طبقه و هفده باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. در سال 1392 تغییر نام صورت گرفت و به عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفت.

از جمله امکانات رفاهی هتل شهر آمل می توان به پارکینگ، رستوران و اینترنت در لابی اشاره کرد. اتاق های هتل نیز شامل امکاناتی از قبیل تلویزیون،لوازم بهداشتی،سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، دمپایی، مبلمان، اینترنت، دمپایی و غیره می باشد.

هتل شهر آمل (سه ستاره)

دسترسی به مقبره تاریخی میر بزرگ، پارک دهکده طلایی، پل دوازده چشمه، آتشکده آمل، پارک جنگلی هلومسر، بقعه امام زاده ابراهیم، بقعه میر حیدر آملی، جنگل بلیران، پارک میرزا کوچک خان جنگلی و … از جمله مزایای اقامت در اینهتل سه ستاره است.

آدرس: آمل، خیابان فرهنگ، جنب پل معلق، روبروی شهرداری

هتل المپیک شمال آمل (سه ستاره)

این هتل در سال 1395 شروع به فعالیت نموده و شامل سه طبقه و بیست و نه باب اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران می باشد. دسترسی آسان به پارک هلومسر از جمله مزایای اقامت در هتل المپیک شمال آمل می باشد. هتل المپیک شمال آمل در مجموعه دانشگاهی پردیس شمال واقع شده است.

از جمله امکانات عمومی هتل می توان به تاکسی سرویس، آسانسور، لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن اجتماعات و مسیر پیاده روی اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل سالن بدنسازی، استخر، سالن صبحانه خوری، فضای سبز، دستگاه فکس کپی می باشد.

هتل المپیک شمال آمل (سه ستاره)

آدرس: مازندران، آمل، کیلومتر 5 جاده آمل به تهران

هتل نیلوفر آمل (سه ستاره)

این هتل در سال 1390 ساخته شده و شامل شش طبقه و بیست و شش واحد اقامتی می باشد. واحد های اقامتی در طبقات چهارم و پنجم هتل نیلوفر آمل واقع شده اند. از امکانات عمومی هتل می توان به کافی شاپ، رستوران،چایخانه سنتی، سالن صبحانه خوری، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، نمازخانه، لابی، صندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

زمین بازی، فوتبال دستی، بیلیارد، پینگ پنگ، اتاق بازی، لاندری، مبلمان و فضای سبز از دیگر امکانات هتل می باشد.

هتل نیلوفر آمل (سه ستاره)

آدرس: مازندران، آمل، کیلومتر 5 جاده آمل به محمود آباد

هتل اکسین آمل (سه ستاره)

این هتل در سال 1397 افتتاح شده و شامل سه طبقه و بیست و یک واحد اقامتی می باشد. هتل اکسین آمل در مجموعه اکسین لند قرار دارد. از امکانات عمومی هتل می توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن آرایش، مزرئه کودک و تالار اشاره کرد. هتل اکسین آمل دارای مرکز نگهداری از حیوانات خانگی می باشد که در صورت داشتن حیوان خانگی می توانید با خیال راحت حیوان را به این مرکز سپرده و به گردش و تفریح بپردازید.

هتل اکسین آمل (سه ستاره)

اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل

این اقامتگاه دارای دو بنای مجزا می باشد که یکی از ساختمان ها در سال 1347 و ساختمان دیگر در سال 1367 ساخته شده است. ساختمان دوم در سال 1397 مرمت و بازسازی شد و به بهره برداری رسید. هر دو اقامتگاه در مجموع شامل هفده واحد اقامتی می باشد. این واحد های اقامتی فاقد تخت، حمام و سرویس های بهداشتی هستند. سرویس ایرانی و فرنگی در محوطه و ساختمان های اقامتگاه تعبیه شده است.

حمام نیز به صورت عمومی در ساختمان های اقامتگاه قرار دارد. همچنین واحدهای اقامتی فاقد یخچال و تلویزیون می باشد. اگر می خواهید دور از هیاهوی شهر و در منطقه ای زیبا و خوش آب و هوا به گردش و تفریح بپردازید اقامت در این مکان را به شما پیشنهاد می کنیم تا از طبیعت زیبای مازندان لذت ببرید.

اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل

آدرس: مازندران، آمل، کیلومتر 3 جاده قدیم آمل به بابل، فرعی دانشگاه آزاد، جنب دانشگاه آزاد آیت الله آملی، اقامتگاه بومگردی عاروس ویشه

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *