جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های اسلامشهر

هتل های اسلامشهر

اسلامشهر دومین شهر پرجمعیت استان تهران ومرکز شهرستان اسلامشهر می باشد. این شهر از شهرهای تاریخی استان تهران می باشد که قدمت آن را حدود پنج هزار سال قبل از میلاد میدانند که برای بازدید از آن ها می توانید در هتل های اسلامشهر اقامت کنید.

همچنین تپه های تاریخی زیادی در این منطقه قرار دارد که قدمت بعضی از آنها به هفت هزار سال می رسد. برای اقامت در این شهر به بررسی تعدادی از هتل های اسلامشهر که در اطراف آن قرار دارند می پردازیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاه ها اینجا ر ا کلیک کنید

هتل پرشیا 2 تهران (سه ستاره)

این هتل در سال 1394 فعالیت خود را شروع نموده و شامل پنج طبقه و شصت و پنج واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می باشد. دسترسی آسان به ایستگاه مترو و راه آهن از جمله مزایای اقامت در این هتل می باشد. از جمله امکانات هتل می توان به کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، نمازخانه و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل پرشیا 2 تهران (سه ستاره)

آدرس: تهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر

هتل پیروز (دو ستاره)

این هتل یکی از هشت هتل در محله راه آهن تهران می باشد. دسترسی آسان به ایستگاه مترو راه آهن، مجتمع تجاری آفرینش، بیمارستان پارسا، هتل پرشیا 2 تهران، سفرخانهسنتی آذری، فروشگاه شهروند و مهمان پذیر از مزایای اقامت در هتل پیروز می باشد.

هتل پیروز (دو ستاره)

آدرس: تهران، مختاری، خیابان شهید حق شناس زند

هتل رمیس  تهران (چهارستاره)

هتل رمیس (ایبیس سابق) در سال 1393 در کنار ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در شهر جدید پرند افتتاح شد. این هتل شامل یازده طبقه و صد و نود و شش واحد اقامتی با امکانات رفاهی و خدماتی مناسب می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت در لابی، مسیر پیاده روی، خدمات ویژه معلولین و نزدیکی به حرم امام خمینی (ره) می باشد.

هتل رمیس  تهران (چهارستاره)

آدرس: کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران- قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره یک

 هتل باغ گیلاس (تک ستاره)

این هتل یکی از هتل های استان تهران می باشد که شامل سه طبقه و چهل واحد اقامتی می باشد. هتل باغ گیلاس در زمینی به مساحت سی هزار متر مربع ساخته شده است. از امکانات رفاهی اتاق ها می توان به سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، مبلمان و … اشاره کرد. از امکانات عمومی این هتل تک ستاره می توان به تاکسی سرویس، صندوق امانات، نمازخانه و پذیرش بیست و چهار ساعته اشاره کرد.  با انتخاب این هتل می توانید اقامتی مقرون به صرفه را سپری کنید.

 هتل باغ گیلاس (تک ستاره)

آدرس: جاده رباط کریم، بعد از حصار زیرک، نرسیده به امیریه

هتل آپارتمان خلیج تهران (تک ستاره)

این هتل تک ستاره در سال 1396 افتتاح گردید و شامل سه طبقه و چهارده باب آپارتمان با امکانات و خدمات رفاهی می باشد. دسترسی آسان به فرودگاه مهرآباد و میدان آزادی از مزیت های اقامت دد هتل آپارتمان خلیج می باشد. از جمله امکانات هتل می توان به پارکینگ، اینترنت در لابی و رستوران اشاره کرد. از امکانات رفاهی در اتاق ها هم می توان به تلویزیون، حمام، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دمپایی و غیره اشاره کرد.

هتل آپارتمان خلیج تهران (تک ستاره)

آدرس: تهران، اتوبان فتح، بلوار خلیج، کوچه سینا، پلاک 7

هتل آپارتمان پرند (تک ستاره)

این هتل در شهر پرند و استان تهران قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و اینترنت در لابی اشاره کرد. همچنین آپارتمان های هتل به تلویزیون، یخچال و حمام مجهز هستند. دسترسی آسان به فرودگاه امام خمینی، نمایشکاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، فرودگاه مهرآباد، ایستگاه راه آهن تهران و … از جمله مزایای اقامت در هتل آپارتمان پرند می باشد.

هتل آپارتمان پرند تک ستاره

آدرس: استان تهران، ده کیلومتری فرودگاه امام خمینی، شهر جدید پرند، میدان بصیرت، انتهای بلوار شهید مطهری

هتل رکسان تهران (پنج ستاره)

هتل رکسان (نووتل سابق) شامل یازده طبقه و دویست و نود و شش باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می باشد. این هتل یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور از مجموع گروه هتل های اکور فراسنه می باشد. هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) فرار دارد. از امکانات عمومی هتل می توان به رستوران، استخر، پارکینگ، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل رکسان تهران (پنج ستاره)

آدرس: کیلومتر 30 اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

هتل اطلس تهران (سه ستاره)

ساختمان قدیمی هتل در سه طبقه بنا شده و فتقد آسانسور می باشد. ساختمان جدید هتل در چهار طبقه بنا شده و دارای چهل باب اتاق با خدمات و امکانات رفاهی می باشد. هتل اطلس تهران بیش از  چهل سال سابقه هتلداری دارد. از جمله امکانات هتل می توان به پارکینگ، رستوران، اینترنت در لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات باربری و … می باشد.

هتل اطلس تهران (سه ستاره)

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین ویلا و قرنی، روبروی داروخانه هلال احمر

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

جاهای دیدنی میاندوآب

جاهای دیدنی میاندوآب

جاهای دیدنی میاندوآب این شهر مرکز شهرستان میاندوآب می باشد و در جنوب استان آذربایجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *