جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های آبدانان

هتل های آبدانان

آبدانان یکی از شهر های زیبا و مهم ایلام که در همسایگی کبیرکوه و در دره رودخانه آبدانان واقع شده. این شهر به خاک حاصلخیز و بهار های سرسبز و زیبایش معروف است. از آن‌جایی که این شهر تابستان های گرم و زمستان های بسیار سرد را تجربه می‌کند، مسافران معمولا در فصل بهار به این شهر سفر می‌کنند. اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید و با هتل های آبدانان آشنا شوید با ما همراه باشید.

مسیر دسترسی به آبدانان به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد بسیار سخت و محدود است. بیشتر مسافران، مسیر دره شهر به آبدانان را انتخاب می‌کنند. این مسیر هم بسیار پر پیچ و خم است. اما در فصل بهار طبیعت زیبایی به نمایش می‌گذارد که اصلا متوجه سختی راه نخواهید شد.

برای اقامتی خوش در هتل های آبدانان اینجا رو کلیک کن

البته لازم به ذکر است، این محدودیت و دشواری که در دسترسی به این شهر وجود دارد، موجب شده که طبیعت این شهر تا حد زیادی بکر و دست نخورده باقی بماند.

علیرغم معادن بسیار غنی از جمله نفت، گاز، گوگرد و… که در آبدانان وجود دارد، شغل بیشتر مردم این شهر، کشاورزی و دامپروری است. چرا که بیشتر این معادن هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند.

در ادامه در مورد هتل های آبدانان توضیح خواهیم داد.

دریاچه دوقلو آبدانان

آثار باستانی آبدانان

شهر آبدانان هم برای علاقه مندان به آثار باستانی و هم علاقه‌مندان به طبیعت گردی جذاب و دیدنی است. از آثار باستانی این شهر می‌توان به قلعه هزار در، قلعه هزارانی، پشت قلعه، شهر های تاریخی تلور و سراب، مجموعه تاریخی پنج برادر مورموری، بقایای شهر باستانی جولیان و… اشاره کرد.

همچنین جاذبه های طبیعی این شهر عبارتند از: دریاچه دوقلوی سیاه گاو، غار مژاره، آبشار ماهوته، منطقه توریستی چم چالان، تفرجگاه طبیعی دینارکوه و… .

اگر می‌خواهید در مدت اقامت خود در آبدانان در هتلی زیبا و با امکانات بمانید و زمان خوبی را با خانواده و عزیزان خود بگذرانید، هتل ستاره کبیر گزینه بسیار خوبی است.

 

آثار باستانی آبدانان

هتل ستاره کبیر آبدانان

این هتل با سابقه، هشت اتاق برای پذیرایی از مهمانان خود دارد. از آن‌جایی که هتل ستاره کبیر، هتلی قدیمی و از هتل های آبدانان است، در سال 1394 برای ارائه خدمات بهتر، مورد نوسازی قرار گرفت. موقعیت مکانی هتل ستاره کبیر به نحوی است که در فاصله مناسبی از اماکن باستانی و همچنین اداری قرار دارد. یعنی برای رفت و آمد دچار دردسر نخواهید شد و در کمترین زمان به هرجایی که بخواهید، می‌روید.

هتل ستاره کبیر آبدانان از لحاظ بهداشت و نظافت در وضعیت خوبی قرار دارد و لازم نیست نگران آلودگی اتاق‌ها و سرویس های بهداشتی باشید. البته توجه کنید که برخی از اتاق‌ها سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند و باید از سرویس های عمومی داخل راهرو استفاده کنید. اگر نسبت به این موضوع حساس هستید، اتاق هایی را رزرو کنید که سرویس اختصاصی دارند.

هتل ستاره کبیر آبدانان

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هتل ستاره کبیر آسانسور ندارد، اگر در میان همراهان خود، فرد مسن یا کم توان دارید، حتما فاقد آسانسور بودن این هتل را مد نظر قرار دهید. در ضمن اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان است اما کودکان بالای 6 سال، جزو ظرفیت اتاق‌ها به شمار می‌روند.

اتاق های هتل آبدانان در طبقه اول این ساختمان قرار دارند، در طبقه همکف هم رستوران و کافی شاپ وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز و تمایل از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت هتل های آبدانان

از آن‌جایی که در هتل آبدانان، با امکانات یک هتل پنج ستاره روبرو نیستید، از لحاظ قیمت هم با آن‌ها کیلومترها فاصله دارید. برای اطلاع از قیمت اتاق های دو یا سه تخته هتل ستاره کبیر، لازم است با مدیران این هتل تماس بگیرید.

قیمت هتل های آبدانان

رزرو هتل در آبدانان

یکی از راه های رزرو هتل در آبدانان، استفاده از سایت یا اپلیکیشن میزبانیاب است. در میزبانیاب می‌توانید در هر شهری، اقامتگاه مورد نظر خود را از میان انواع مختلف اقامتگاه‌ها پیدا کنید.

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *