جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اجاره کلبه در ماسال

اجاره کلبه در ماسال

هنگامی که اسم شمال به گوشمان می‌خورد اکثراً دریای خزر و ساحل زیبایش در ذهنمان تداعی می‌شود. اما جنگل‌ها و ارتفاعات این منطقه نیز چنان طبیعت زیبایی دارد که قطعاً از سفر به آنجا پشیمان نخواهید شد و احتمالاً مقصد سفرهای بعدی شما نیز خواهند بود. اجاره کلبه در ماسال از طریق میزبان یاب بسیار ساده است که در ادامه این مقاله ضمن توضیحاتی در مورد این مقصد رویایی، به شما آموزش خواهیم داد.

شهر بسیار زیبا و سرسبزی را در نظر بگیرید که ییلاقات و جنگل‌های بسیار سرسبزی دارد. رودخانه‌ی بسیار زیبایی نیز از کنارش می‌گذرد. احتمالاً چنین منظره‌ای را به ندرت آن هم در فیلم های سینمایی دیده باشید. اما استان گیلان در ارتفاعات خود شهری به نام ماسال یا چنین طبیعت زیبایی دارد که با اجاره کلبه در ماسال میتوانید از این طبیعت زیبا دیدن کنید.

موقعیت جغرافیایی ماسال

ماسال در کنار کوه‌های تالش واقع شده است و پس از رودبار دومین شهر مرتع این استان است. جنگل‌های مرتفع ماسال و ترکیب آنها با ابرها این شهر را به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل کرده است.  اجاره کلبه در این ارتفاعات می‌تواند یکی از بیاد ماندنی‌ترین خاطرات شما را رقم بزند.

اجاره کلبه در ماسال

دیدنی های ماسال

ییلاق اولسبلنگاه و آبشار بسیار زیبایش، ییلاق سوئه‌چاله و خانه‌های رنگی‌اش، ییلاق اسپی و گله اسب‌های وحشی، ییلاق شنبه و گله‌های گاو و گوسفند و کلبه‌های چوبی دنج و زیبایش از ییلاقات زیبای این منطقه هستند. ، ییلاق دشت آلنزه و درخت های افرا، ییلاق تلارگاه و دره‌های تنیده در ابر و مه، ییلاق ملومه، ییلاق خندیله، ییلاق واشیار، ییلاق شالما، ییلاق خشکه دریا و ییلاق خان‌بند معروف‌ترین ییلاق های این منطقه را تشکیل می‌دهند.

جاذبه های تاریخی ماسال

ماسال نیز همانند دیگر مناطق ایران جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیزی را در خود جای داده است. قلعه کول که قدمت آن به سده‌های دوم و سوم هجری برمی‌گردد. منطقه باستانی اسبه ریسه با قدمتی بیش از سه هزار سال و مزار میرزا کوچک خان جنگلی در روستای گبلوانه معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی ماسال را تشکیل می‌دهند. ماسال به دلیل ارتفاعش همه ساله تا فروردین ماه شاهد بارش های سنگین برف است. در فصول سرد سال این مناطق بقدری سرد است که ییلاقات ماسال تقریباً خالی از سکنه می‌شوند. بهتر است در فصول گرم و از اردیبهشت ماه تا اواخر شهریور و اواسط مهرماه این منطقه بسیار زیبا را مقصد سفرهای خودتان قرار دهید.

کلبه‌های ماسال در آن ارتفاعات و در آن طبیعت سرسبز بدور از اینترنت و فضای مجازی و دغدغه‌های زندگی شهری چنان تجربه‌ زیبایی برایتان خلق خواهد کرد که محال است نظیر آن را در جای دیگری ببینید. در ادامه با آموزش نحوه اجاره کلبه در ماسال با ما همراه باشید.

دیدنی های ماسال

اجاره کلبه از طریق میزبان یاب

میزبان یاب بستری را فراهم کرده است تا صاحبان کلبه‌ها و اقامتگاه‌ها در ماسال و دیگر شهرهای ایران بتوانند اقامتگاه‌های خود را برای اجاره چه به صورت کوتاه مدت و چه به صورت بلند مدت به نمایش عموم بگذارند. مسافران نیز بتوانند با اعتماد کامل و با خیال راحت قبل از سفر و کاملاً به صورت آنلاین اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنند.

کلبه‌ها و اقامتگاه‌ها در میزبان یاب از نظر قیمت، اندازه و کیفیت تنوع بالایی دارند و شما بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. صاحبان اقامتگاه‌ها برای آنکه بتوانند اقامتگاه خود را در میزبانیاب به نمایش بگذارند فیلترهای سختگیرانه و گوناگونی را طی می‌کنند. همین باعث شده است کلبه‌ها و اقامتگاه‌های موجود در سایت از کیفیت بالایی برخوردار باشند و اعتماد کامل نیز بین خریدار و فروشنده برقرار شود. البته آنچه بیشتر از همه به شکل گرفتن این اعتماد کمک می‌کند ضمانت تحویل اقامتگاه از سوی میزبان یاب است.

میزبان یاب مبلغ پرداختی شما را نزد خود نگه می‌دارد و تا روز بعد از تحویل اقامتگاه به حساب صاحب اقامتگاه واریز نمی‌کند. چنانچه به هر دلیلی اقامتگاه در اختیار شما قرار نگرفت مبلغ پرداختی به حساب شما عودت داده خواهد شد. بدین ترتیب شما می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت رزرو اقامتگاه مورد نظر خود را انجام دهید.جهت اجاره کلبه در ماسال رویایی ادامه این مطلب را دنبال نمایید. 

اجاره کلبه در ماسال از طریق میزبانیاب

سایت میزبان یاب

کار با سایت میزبان یاب بسیار راحت است و شما می‌توانید چه از طریق کامپیوتر و چه از طریق تلفن همراه مراحل اجاه کلبه در ماسال را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در مرحله اول در صفحه اصلی سایت و در قسمت جستجو نام شهر مورد نظر که در اینجا ماسال است را وارد می‌کنید. در این مرحله می‌توانید از فیلترهایی مانند مبلغ اجاره استفاده کنید تا نتایج جستجو به خواسته‌های شما نزدیک‌تر باشد.

پس از آنکه بر روی جستجو کلیک کردید صفحه‌ جدیدی حاوی تمامی اقامتگاه‌های موجود در آن شهر باز می‌شود. در این مرحله فیلترها تخصصی‌تر می‌شوند. به عنوان مثال شما می‌توانید در قسمت نوع روی کلبه کلیک کنید تا میزبانیاب فقط کلبه‌ها را برای شما نمایش دهد. پس از انتخاب کلبه موردنظر به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد. در آن با پر کردن فیلدهای مورد نظر می‌توانید رزرو خود را انجام دهید. برای آنکه رزرو شما هرچه سریعتر از سوی میزبان تایید شود می‌تواند از طریق شماره‌ موجود در صفحه با ایشان تماس بگیرید.

سایت میزبانیاب

جهت اجاره پس از تایید رزرو از سوی میزبان، میزبانیاب از طریق پیامک شما را مطلع می‌کند. از لحظه دریافت پیامک حداکثر سه ساعت فرصت خواهید داشت با پرداخت اجاره بها رزرو خود را نهایی کنید. همانطور که در قسمت قبل گفته شد میزبان یاب تحویل اقامتگاه را ضمانت خواهد کرد.

اگر بنا به هر دلیل میزبان اقامتگاه را به شما تحویل نداد مبلغ پرداختی شما تمام و کمال عودت داده خواهد شد.

قبل و بعد از تایید رزرو از سوی میزبان حداکثر یک بار می‌توانید از رزرو خود منصرف شوید. انتخاب خود را تغییر دهید. اما پس از تایید نهایی در صورت اینکه بنا به هر دلیلی مایل به لغو کردن رزرو خود باشید مبلغی که به شما عودت داده خواهد شد بر اساس مقررات لغو رزرو خواهد بود.

اجاره ویلا ورزرو هتل میزبان یاب

قوانین اجاره کلبه در ماسال با میزبان یاب

در صفحه اصلی سایت و در قسمت بالا می‌توانید با کلیک بر روی مقررات لغو رزرو، قبل از به اتمام رساندن مراحل رزرو از این قوانین مطلع شوید. علاوه بر وبسایت میزبان یاب، تمامی مراحل بالا از طریق اپلیکیشن میزبان یاب نیز با سهولت بیشتری قابل انجام است. اپلیکیشن میزبان یاب را می‌توانید از طریق کافه‌بازار و گوگل پلی یا از طریق وبسایت‌های معتبر دانلود و نصب کنید. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیا ماسال

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *