جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم

یکی از مقاصد محبوب مسلمانان ایران و جهان، مشهد مقدس است، شهری که با عطر تن امام هشتم، عشاق را مست می‌کند. از آن‌جایی که جمعیت مسافر در این شهر همیشه زیاد است، پیدا کردن جایی مناسب برای اقامت با قیمت و امکانات مد نظرتان ممکن است دشوار باشد.مشهد دارای تعداد زیادی هتل، سوئیت اجاره‌ای و… است که در اختیار مسافران عزیز قرار گرفته‌است. اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید، برای انتخاب محل ماندنتان گزینه های زیادی پیش رو دارید. در این مطلب می‌خواهیم تعدادی هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم را به شما معرفی کنیم.

مشهد، زیارت و سیاحت

مشهد مقدس علاوه بر یک مکان زیارتی محبوب محلی برای سیاحت و گذراندن اوقات با خانواده است. اگر تا کنون فکر می‌کردید از تنها مکانی که در مشهد می‌توانید بازدید کنید، حرم امام رضا «ع» است، باید بگویم سخت در اشتباه بودید. شما میتوانید با رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم از جاهای گردشگری زیادی دیدن کنید.

وقت آن است که به فکر طولانی کردن اقامتتان در مشهد بیفتید و پس از به خدمت امام رضا «ع» رسیدن، با خانواده عزیزتان اوقات خوشی را بگذرانید.

بازار مشهد

بازار مشهد، محلی برای خرید سوغاتی و یادگاری های ارزشمند است که در دسترس شماست. آرامگاه نادرشاه، فردوسی و خیام هم در این شهر زیباست که می‌توانید با بازدید از آن‌ها خاطرات خوبی برای خود ثبت کنید.

اگر به طبیعت گردی علاقه دارید می‌توانید به جنگل جیغ، چالیدره، بند گلستان، طرقبه و… را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین می‌توانید سفر خود را با آب‌تنی در سرزمین موج های آبی، اولین پارک آبی ایران به اتمام برسانید.

خلاصه، اگر دنبال اقامت آرام و به یاد ماندنی در مشهد مقدس هستید، و قصد دارید در هتل های نزدیک حرم بمانید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا چند هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم امام رضا «ع» را به شما معرفی کنیم.

مشهد، زیارت و سیاحت

تفاوت هتل و هتل آپارتمان

هتل، در واقع نوعی از اقامتگاه‌ها است که مطابق امکاناتی که در اختیار مهمان قرار می‌دهند، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هتل آپارتمان‌ها یکی از انواع هتل هاست که امکانات یک خانه را در اختیارتان قرار داده و به عبارتی به شکل سوئیتی در اختیار مسافر قرار می‌گیرد نه اتاق. در واقع هتل آپارتمان، ترکیبی از امکانات هتل و آپارتمان است.

رزرو هتل آپارتمان مطابق درخواست مسافر از چند روز تا چند ماه قابل تغییر است. معمولا با افزایش مدت زمان اقامت، قیمت هتل آپارتمان‌ها کاهش می‌یابد. این در حالی است که قیمت هتل ثابت است. در نتیجه برای اقامت در مشهد به صورت طولانی مدت، هتل آپارتمان بهترین گزینه است.

امکانات هتل آپارتمان

از جمله امکاناتی که هتل آپارتمان‌ها را محبوب مسافران می‌کند، داشتن امکانات آشپزی است. همانطور که می‌دانید، غذا و خوراک از عوامل مهم سفر است که می‌تواند هزینه شما را بالا ببرد. با در اختیار داشتن امکانات کامل آشپزی دیگر نیازی نیست هر وعده برای صرف غذا به رستوران بروید. بلکه به راحتی می‌توانید با تهیه مواد اولیه غذاها، در محل اقامتتان پخت و پز کنید. درست مانند خانه خودتان! اگر در طول سفر قصد دارید، خودتان آشپزی کنید و کمتر به رستوران بروید، به اجاره هتل آپارتمان در مشهد فکر کنید.

از دیگر امکانات هتل آپارتمان‌ها می‌توان به اتاق نشیمن و اتاق خواب اشاره کرد. در هتل آپارتمان، مانند یک آپارتمان عادی، اتاق خواب و اتاق نشیمن در دسترس شماست و مانند هتل تنها با یک اتاق مواجه نیستید.

تفاوت هتل و هتل آپارتمان

خود هتل آپارتمان‌ها هم به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. مثلا هتل آپارتمان، بر اساس نحوه مدیریت به دو نوع On-site و Off-site تقسیم می‌شود. هتل آپارتمان آن سایت به نوعی از هتل آپارتمان گفته می‌شود که درست مانند هتل بخشی تحت عنوان پذیرش دارد و کارمندانی هستند که نیاز و مشکلات شما را رفع کنند. اما در هتل آپارتمان آف سایت، شما هیچ مدیر یا کارمندی را نمی‌بیندید و پس از دریافت کلید، مجموعه کاملا در اختیار شماست.

آپارت-هتل‌ هم نوعی دیگر از هتل آپارتمان هاست که امکانات بیشتری نظیر سالن ورزشی، کافی شاپ، خدمات کانسیرج و… دارد. این نوع از هتل آپارتمان‌ها مخصوص کسانی است که قصد دارند هم از امکانات یک هتل لوکس بهره ببرند و هم راحتی و حریم خصوصی خود را حفظ کنند.

هتل آپارتمان های اقامتی

این نوع هتل آپارتمان‌ها، در واقع واحدی از یک مجتمع مسکونی هستند. هتل آپارتمان های اقامتی بیشتر مناسب افرادی است که قصد اقامت طولانی دارند. چرا که هم قیمت کمی دارند و هم درست مانند خانه خودتان می‌توانید در آن حس راحتی داشته باشید. با هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم از سفر خود لذت ببرید.

نوعی دیگر از هتل‌ها هستند که سه وعده غذای روزانه، از مهمان پذیرایی می‌کنند. هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا هم جزو پر استفاده ترین هتل‌ها در مشهد هستند. قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا، کمی از هتل های دیگر بیشتر است اما باز هم با توجه به قیمت غذا در رستوران‌ها، به صرفه است.

 

لیست هتل آپارتمان مشهد

پیدا کردن هتل آپارتمان در مشهد، مخصوصا در روز های شلوغی بسیار دشوار است و پیدا کردن یک هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم به مراتب دشوارتر. به‌طوری که اگر از قبل رزرو نکنید، ممکن است جایی پیدا نکنید و یا مجبور به ماندن در جایی شوید که نه امکانات مناسب و نه قیمت معقولی دارد. برای جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده، پیشنهاد می‌کنیم، محل اقامتتان را حتما از قبل رزرو کنید. در ادامه با تعدادی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد در نزدیک حرم امام رضا «ع» همراه شما هستیم:

هتل آپارتمان آرمان توس مشهد

(5 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا «ع»)

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس مشهد یکی از بهترین و بزرگترین هتل آپارتمان های مشهد است که در نزدیکی حرم و در خیابان نواب صفوی قرار دارد. تعداد تخت و اتاق خواب در این هتل آپارتمان زیبا متنوع است و امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، کافی شاپ، رستوران، باغ بام، پارکینگ هوشمند و… دارد. در این هتل آپارتمان هم امکان آشپزی و پخت پز دارید هم می‌توانید از رستوران هتل و یا رستوران های خوب مشهد که در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، استفاده کنید.

هتل آپارتمان آرمان توس مشهد

 هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

(10 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا «ع»)

یکی دیگر از هتل آپارتمان های خوب مشهد، هتل آپارتمان نجف اشرف است. این هتل آپارتمان نزدیک حرم است و با امکاناتی نظیر امکان پخت و پز، نگهداری از کودکان و پارکینگ در اختیار شماست.

 

 هتل آپارتمان ملل مشهد

(5 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا «ع»)

از هتل آپارتمان های خوب مشهد می‌توان به هتل ملل مشهد اشاره کرد. این هتل در میدان بیت المقدس قرار دارد. واحد ها و سوئیت هایی با ظرفیت متفاوت دارد و با امکاناتی نظیر کافی شاپ، آشپزخانه، صبحانه و… پذیرای شماست.

 هتل آپارتمان ملل مشهد

 هتل آپارتمان پارسا مشهد

(5 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا «ع»)

هتل آپارتمان سه ستاره پارسا، در خیابان آزادی واقع است و فاصله کمی با حرم دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد    هایی با تعداد تخت متغیر از دو تا شش است. هتل آپارتمان پارسا دارای اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و امکانات آشپزی هم هست.

 

 

برای مشاهده و رزرو هر نوع اقامتگاه در مشهد از جمله هتل آپارتمان، سوئیت، اجاره اتاق و… می‌توانید به سایت میزبان یاب سر زده و مطابق سلیقه و بودجه‌تان اقدام به رزرو کنید.

برای اجاره هتل آپارتمان اینجا را کلیک کنید

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *